Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting провели дослідження ринку логістичних послуг України, приділивши особливу увагу вивченню діяльності 3PL-провайдерів. В огляді розглянуті особливості розвитку транспортної інфраструктури, розраховані загальні показники ринку, а також проведено аналіз провідних операторів і конкурентного середовища. Відзначено, що якщо в країнах ЄС та Америці приблизно 60-65% виробників користуються послугами спеціалізованих логістичних операторів, то в Україні цей показник значно нижче і не перевищує 10-12% через високу ціну. Пікове збільшення попиту на послуги логістичних операторів доводилося на 2011 рік, коли обсяг реалізованих послуг зріс на 45,2% до 24,4 млрд грн, автотранспортні підприємства збільшили обсяг виручки в 1,6 рази, а компанії, які здійснюють організацію вантажоперевезень, - в 1,5 рази. Абсолютним лідером ринку логістичних послуг в сегменті 3PL є компанія Kuehne&Nagel, але для неї характерно погіршення конкурентних позицій в 2012 році. Сильні конкурентні позиції і їх поліпшення демонструють компанії «ДХЛ» і «ФМ Ложістік Дніпро». Серед лідерів за обсягом складських площ можна назвати «УВК», Kuehne&Nagel і EKOL LOGISTICS. З огляду на кризові явища в економіці, які відбилися на логістичній галузі, не всі наявні площі використовувалися операторами, а значна їх частина орендується.
Детальний зміст:
І БЛОК
1. Загальна характеристика ринку логістичних послуг України, Києва та Київської області
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу на розвиток галузі) у розрізі складської та транспортної логістики в 2009–2013 рр.
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2010–2013 рр.
1.3. Сегментація і структурування ринку (виділення найбільш значущих сегментів)
2. Основні логістичні операторів України (3PL)
2.1. Перелік основних операторів ринку логістичних послуг, коротка характеристика їх діяльності
2.2. Частки ринку основних операторів (дані щодо обороту, результату)
2.3. Рейтинг основних логістичних операторів за загальним обсягом складських площ
3. Інвестиційна привабливість галузі
3.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
3.2. Існуючі ризики та бар’єри входу на ринок
ІІ БЛОК
1. Конкурентний аналіз
1.1. Виявлення основних параметрів конкуренції
– Інтенсивність конкуренції на ринку (характер розподілу ринкових часток, розрахунок індексу Херфіндаля – Хершмана, Розенблюта)
– Інтенсивність конкуренції, розрахована на підставі оцінки ступеня схожості часток конкурентів
– Показник інтенсивності конкуренції з урахуванням рентабельності ринку (Up)
– Загальний показник інтенсивності конкуренції (Uк)
– Факторний аналіз динаміки ринкової частки
– Показники оцінки конкурентного середовища для побудови конкурентної карти ринку
– Конкурентна карта ринку
– SWOT-аналіз найбільших операторів ринку в Україні
1.2. Дослідження товарної пропозиції конкурентів
1.3. Вивчення стратегій просування
1.4. Дослідження рекламно-маркетингової активності
Перелік таблиць:
1. Динаміка обсягів ринку логістичних послуг у розрізі сегментів в Україні у 2009–2013 рр. у грошовому вираженні, млн грн
2. Перелік основних 3PL-операторів в Україні
3. Обсяги реалізованих послуг основних операторів ринку логістичних послуг в Україні в 2011–– 2012 рр.
4. Рейтинг найбільших операторів ринку логістичних послуг України за площею складських приміщень
5. SWOT-аналіз на ринку логістичних послуг України
6. Ризики на ринку логістичних послуг України
7. Обсяг реалізації послуг і частки ринку основних конкурентів у сегменті 3PL, 2012 р.
8. Рентабельність основних конкурентів у сегменті 3PL, 2012 р.
9. Факторний аналіз динаміки ринкової частки
10. Конкурентна карта ринку
11. Конкурентна карта ринку логістичних послуг (сегмента 3PL) України в 2012 р.
12. SWOT-аналіз найбільших операторів ринку
13. Перелік послуг що надаються основними операторами ринку логістики в Україні
14. Перелік складських послуг, що надаються основними операторами ринку логістики в Україні
15. Наявність сертифікатів, а також технології, використовувані основними операторами ринку логістики в Україні
16. Властивості логістичних послуг і цінності бренду
17. Комплекс бренду логістичної компанії
18. Коротка характеристика торгових марок логістичних компаній
19. Загальний ринок реклами – локація розміщень
20. Локація розміщень у розрізі гравців ринку логістичних послуг в Україні
21. Динаміка ринку реклами в розрізі логістичних операторів в Україні
22. Регіональне розміщення (зовнішня реклама – кількість засвічень)
23. Зовнішня реклама гравців ринку (зовнішня реклама – кількість засвічень)
24. Структура ринку реклами
25. Розміщення реклами в центральній пресі основними операторами ринку логістичних послуг
26. Розміщення банерної реклами в інтернеті основними операторами ринку логістичних послуг
27. Найбільш популярні рекламовані послуги
28. Найбільш популярні рекламовані послуги в розрізі основних операторів
29. Локація розміщень за типом носіїв
30. Рекламний бюджет основних операторів ринку логістичних послуг України
31. Витрати операторів ринку логістичних послуг України на одиницю рекламного засвічення
Перелік графіків і діаграм:
1. Місце транспортної логістики в економіці України
2. Місце України у рейтингу логістичної ефективності Світового банку
3. Динаміка обсягів вантажоперевезень і вантажообороту автотранспортними підприємствами в Україні у 2000–2013 рр.
4. Питома вага 3PL-послуг у загальній структурі ринку логістичних послуг в Україні у 2012 році в грошовому вираженні, %
5. Динаміка обсягів ринку логістичних послуг в Україні в 2009–2013рр. у грошовому вираженні, млн грн
6. Структура ринку логістичних послуг України в 2013 р.,%
7. Структурування споживання складських площ в Україні за типом орендарів у 2012 р.
8. Територіальне розташування основних операторів ринку логістичних послуг в Україні
9. Частка основних операторів у загальному обсязі ринку логістичних послуг України у грошовому вираженні, %
10. Рейтинг основних операторів ринку логістичних послуг в Україні у 2012 р.,%
11. Частки основних операторів ринку 3PL-послуг в Україні у 2012 р. у грошовому вираженні, %
12. Загальний ринок реклами – локація розміщення
13. Частка за типом розміщень у 2012р, %
14. Частка за типом розміщень у 2013р, %
15. Локація розміщень у розрізі гравців ринку логістичних послуг в Україні
16. Динаміка ринку реклами в розрізі логістичних операторів в Україні
17. Структура ринку реклами в розрізі спрямованості у 2012–2013 р., %
18. ТОП-сайти банерної реклами
19. Структура ринку рекламованих послуг, %
20. Структура ринку рекламованих послуг у розрізі компаній, %
21. Структура інвестицій у рекламу в розрізі основних операторів ринку логістичних послуг України
22. Структура витрат на одиницю рекламного засвічення в розрізі основних операторів ринку логістичних послуг України