Дата підготовки: | Вересень 2006 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували дослідження ринку скляної промисловості України. Огляд включає динаміку ємності ринку в натуральному і вартісному вираженні за 2000-2008 рр., А також структуру експорту та імпорту продукції за період 2005-2008 рр. Скляна галузь України в даний час демонструє високі темпи зростання. Стеклотарний ринок є досить ємним, а потреба в скляної продукції продовжує постійно збільшуватися. Виробництво в 2005 році зросло на 18% в порівнянні з 2004 роком, а споживання - на 13%. Конкуренція на цьому ринку досить сильна, про це свідчить те, що на ТОП-5 виробників припадає лише близько 43% загального виробництва, при цьому на десятку найбільших виробників - близько 90% ринку. Практично щороку з'являються нові виробники, а вже існуючі виявляють тенденцію до спеціалізації. У зв'язку зі стрімкими темпами розвитку ринку напоїв зростає і споживання склотари. Внутрішнє виробництво не здатне повністю задовольнити потребу України в даному виді тари. Тому обсяг імпорту досить значний, хоча частково дана потреба покривається оборотною тарою.
1. Основні параметри ринку:
1.1. Ємність ринку: Фактична ємність ринку. Структура.
1.2. Фінансова місткість ринку: Фактична фінансова місткість ринку. Структура.
2. Структура імпорту, експорту, споживання:
2.1. Імпорт: Обсяги поставок іноземних імпортерів на український ринок. Частки основних імпортерів.
2.2. Експорт: Обсяги експорту з українського ринку. Частки експорту основних країн.
2.3. Споживання: Обсяги внутрішнього споживання на українському ринку. Частки основних регіонів-споживачів на українському ринку.
3. Товарна структура ринку.
3.1. Внутрішнє споживання.
3.2. Імпорт.
3.3. Експорт.
4. Частки сегментів ринку за обсягами продажів в 2005 році.
5. Основні учасники ринку: Найбільші виробники галузі. Структура виробництва по виробникам.
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку:
6.1. Характеристика.
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки.
6.3. Проекти галузі на найближчі три роки.
6.4. Ризики галузі на найближчі три роки.
1. Фактична ємність ринку
2. Структура
3. Фінансова місткість ринку
4. Структура
5. Обсяги поставок основних імпортерів на український ринок
6. Частки основних імпортерів
7. Обсяги експорту основних споживачів української продукції
8. Частки основних країн споживачів української продукції
9. Обсяги внутрішнього споживання на українському ринку
10. Структура споживання склотари на українському ринку
11. Найбільші виробники галузі
12. Структура виробництва по виробникам
1. Внутрішнє споживання
2. Імпорт
3. Експорт
4. Частки сегментів ринку за обсягами продажів в 2005 році