Анотація до аналізу ринку:
Аналітиками компанії Pro-Consulting виконано дослідження ринку послуг фітнес-клубів Києва і України, в якому містяться дані щодо динаміки ринку за період 2008–2011 рр. з виділенням київського сегмента, що становить близько 30% ємності ринку в грошовому вираженні. В Україні фітнесом займається приблизно 2% населення, що свідчить про велику перспективність ринку. Фінансовий бар’єр входу на ринок оцінюється в $ 50–70 тис. (в основному ця величина визначається вартістю оренди приміщення), і ці витрати можна окупити протягом року. Виконане сегментування ринку, згідно з яким 60% у 2011 р. складали послуги економ-класу. При цьому розкид вартості зазначених послуг порівняно з преміум сегментом зростає: у 2009 р. відмінність становила 18,5 раза, а в 2011 р. – вже 40 разів. Представлені основні характеристики провідних операторів ринку фітнес-послуг. Детально проаналізовано споживання. Зокрема зазначено, що 60% відвідувачів складають заміжні жінки, які мають дітей (портрет споживача: люди 27–45 років, які мають освіту вище середньої та середні або вище за середні доходи), 63% фітнес-клубів України знаходиться в Києві, а близько чверті київських клубів зосереджено в центрі міста. Найбільш прийнятним часом занять є 19.00 і 11.00, найменш – 8.00. Основною причиною припинення занять є низька якість надаваних послуг. На 2012–2015 рр. прогнозується збільшення ємності ринку послуг фітнес-клубів України з середньорічними темпами приросту близько 40%.
Детальний зміст:
1. Баланс ринку
2. Структура ринку
3. Основні гравці на ринку
4. Сегментація споживання
5. Цінова сітуація на ринку
6. Прогнози розвитку ринку
Перелік таблиць:
1. Основні оператори ринку фітнес послуг в м. Києві і Україні
2. Вподобання споживачів щодо часу проведення занять у фітнес-клубах в 2011 р., %
3. Ціни на фітнес послуги в 2009-2011 рр., тис. грн.
Перелік графіків і діаграм:
1. Частка населення, яка займається фітнесом, %
2. Динаміка обсягів ринку послуг фітнес-клубів м. Києва і України в 2008-2011 рр., млн. долл. США
3. Структура ринку фітнес послуг в 2011 р., %
4. Сегментація споживачів залежно від статі відвідувачів фітнес-клубів, %
5. Розподілення фітнес-клубів в м. Києві по районам в 2011 р., %
6. Розподілення фітнес-клубів по обласним центрам України в 2011 р.
7. Причини, за якими українці не продовжують абонемент
8. Динаміка цін на фітнес послуги в 2009-2011 рр., тис. грн.
9. Цінова сегментація на ринку послуг фітнес-клубів в 2011 р., %
10. Прогноз ринку фітнес послуг України в 2011-2015 рр., млн. долл. США