Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку послуг автомийок м. Києва, виконаний аналітиками компанії Pro-Consulting, містить результати дослідження ємності цього ринку, його структури та характеристик. Динаміка показників ємності ринку в грошовому вираженні в післякризовий період демонструє стійке зростання з високими показниками приросту і корелює з динамікою обсягу роздрібних продажів автомобілів. Зазначено, що через значну частку тіньового ринку послуг автомийок реальні показники в кілька разів перевищують офіційні. Багато автомийок працюють при АЗС або СТО, що пов’язано зі зростанням попиту на комплексне обслуговування автомобілів. За даними 2001 р., 63,7% мийок працюють стандартний робочий день, решта – цілодобово; 93,5% – експрес- мийки, решта – традиційні. Подано основні характеристики різних типів мийок, відмічено зростання популярності безконтактної мийки. Представлено перелік основних операторів київського ринку автомийок. Виконана сегментація споживання за частотою мийок для споживачів з різними доходами, а також за їх віком. Подана класифікація автомобілів (від легкових автомобілів (1 клас) до бусів, мікроавтобусів (6 клас)) і представлена середня вартість окремих послуг за кожному класу. Середньостроковий прогноз розвитку ринку послуг автомийок свідчить про очікуване зростання показників з досить високими темпами приросту при їх поступовому скороченні. Ці показники відповідають очікуваним закономірностям перспективного розвитку ринку роздрібних продажів автомобілів.