Дата підготовки: | Грудень 2006 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 18 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Паспорт ринку мережевих торгових операторів України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить обсяги і структуру торгової площі основних мережевих операторів торгівлі продовольчими товарами та непродовольчими товарами в динаміці за 2000-2008 рр. Дослідження включає оборот основних мережевих операторів торгівлі продовольчими товарами та непродовольчими товарами. Описано основні іноземні мережі торгових операторів, а також зазначено рік впровадження на український ринок. Подана загальна кількість вітчизняних та іноземних торгових мереж. Подана коротка характеристика ключових учасників ринку рітейлу. Розглянуто структуру ринку рітейлу в розрізі основних видів торгових точок (магазин універсального асортименту, спеціальної продукції, універсами, супермаркети і гіпермаркети), а також сегментація ринку в залежності від видів діяльності (роздрібна торгівля транспортними засобами, роздрібна торгівля (крім торгівлі транспортними засобами), ресторанне господарство та ін.). Відображено географічне розташування супермаркетів, а також кількість торгових площ в торгових центрах на 1000 жителів. Відзначимо, що потенціал ринку досить великий, оскільки в 2005 році в Києві на 1 тис. Чоловік доводилося біля 103 кв.м. в торгових і торгово-розважальних центрах, чого, на думку експертів, для європейської столиці недостатньо.
1. Основні параметри ринку
2. Іноземні торговельні оператори в Україні
3. Структура ринку
4. Основні учасники ринку по регіонах
5. Характеристика і прогнози розвитку ринку
1. Фактична ємність ринку
2. Фактична структура ринку
3. Фінансова місткість ринку
4. Фінансова структура ринку
5. Впровадження основних іноземних мережевих торгових операторів на український ринок
6. Кількість основних операторів
7. Кількість магазинів за видами магазинів
8. Кількість магазинів за видами торгівлі
9. Кількість супермаркетів по регіонах
10. Кількість торговельних площ в торгових центрах по регіонах
11. Товарообіг по областям
12. Основні учасники ринку мереж торгівлі продуктами харчування
13. Основні учасники ринку мереж торгівлі побутовою технікою
14. Основні учасники ринку мереж торгівлі непродовольчими товарами
15. Характеристика ринку
16. Прогнози розвитку на найближчі три роки
17. Проекти в галузі на найближчі три роки
18. Ризики галузі на найближчі три роки
1. Співвідношення мережевих торгових операторів на ринку України
2. Структура ринку за видами магазинів в 2005 році
3. Структура ринку за видами торгівлі підприємств-юридичних осіб
4. Регіональна структура ринку супермаркетів в Україні
5. Кількість торговельних площ в торгових центрах на 1000 жителів, кв. м. по регіонах
6. Роздрібний товарообіг по областям