in stock

Паспорт ринку ремонту взуття. 2012

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2012 року
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 5
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
2700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У рамках дослідження українського ринку ремонту взуття аналітиками компанії Pro-Consulting розглянута ситуація на ринку і його основні тенденції. Серед характеристик ринку виділені такі: основною цільовою аудиторією є середній клас; більший попит на послуги ремонту взуття спостерігається в невеликих містах; ураховується робочий ритм потенційних клієнтів (робота зранку, пізно ввечері, у вихідні ); для 20% взуття необхідний ремонт вже у другому сезоні. Обґрунтовано, що зростання ємності ринку в післякризовий період зумовлене погіршенням матеріального добробуту споживачів, які віддають перевагу ремонту взуття, а не купівлі нового. За даними на 2011 р., ємність київського ринку ремонту взуття в грошовому вираженні – близько 160 млн дол. США, при цьому реальна ємність у 1,5–2 раза більше. У структурі витрат українських домогосподарств на взуття витрачається 2,9% коштів, з них 3,3% – частка ремонту взуття. Ринок ремонту взуття сегментований із виділенням та описом характеристик трьох груп: дрібні підприємці (домінують на ринку), мережі майстерень, підприємства з обслуговування елітного взуття. Перераховані основні оператори ринку в м. Києві та надані ними послуги. Виконана сегментація споживання за статтю клієнта (97% – жінки), виду взуття (72% – жіноче). Коротко розглянута цінова політика на ринку, приведена середня вартість на послуги взуттєвих майстерень у м. Києві та зазначено, що в сегменті преміум вартість послуг у 1,5–2 рази вищі за середньоринкові. Розглянуто фактори, що впливають на розвиток ринку. Результати середньострокового прогнозування демонструють очікуване збільшення ємності ринку ремонту взуття в натуральному вираженні.

Зв'язатися з нами