Анотація до аналізу ринку:
У рамках дослідження українського ринку ремонту взуття аналітиками компанії Pro-Consulting розглянута ситуація на ринку і його основні тенденції. Серед характеристик ринку виділені такі: основною цільовою аудиторією є середній клас; більший попит на послуги ремонту взуття спостерігається в невеликих містах; ураховується робочий ритм потенційних клієнтів (робота зранку, пізно ввечері, у вихідні ); для 20% взуття необхідний ремонт вже у другому сезоні. Обґрунтовано, що зростання ємності ринку в післякризовий період зумовлене погіршенням матеріального добробуту споживачів, які віддають перевагу ремонту взуття, а не купівлі нового. За даними на 2011 р., ємність київського ринку ремонту взуття в грошовому вираженні – близько 160 млн дол. США, при цьому реальна ємність у 1,5–2 раза більше. У структурі витрат українських домогосподарств на взуття витрачається 2,9% коштів, з них 3,3% – частка ремонту взуття. Ринок ремонту взуття сегментований із виділенням та описом характеристик трьох груп: дрібні підприємці (домінують на ринку), мережі майстерень, підприємства з обслуговування елітного взуття. Перераховані основні оператори ринку в м. Києві та надані ними послуги. Виконана сегментація споживання за статтю клієнта (97% – жінки), виду взуття (72% – жіноче). Коротко розглянута цінова політика на ринку, приведена середня вартість на послуги взуттєвих майстерень у м. Києві та зазначено, що в сегменті преміум вартість послуг у 1,5–2 рази вищі за середньоринкові. Розглянуто фактори, що впливають на розвиток ринку. Результати середньострокового прогнозування демонструють очікуване збільшення ємності ринку ремонту взуття в натуральному вираженні.