in stock

Паспорт ринку одягу, взуття та тканин України. 2006

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2006 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 12
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
350 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку одягу, взуття та тканин підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting на основі вивчення переважаючих на ньому тенденцій. Розрахована ємність ринку в натуральному і грошовому вираженні, наведені обсяги зовнішньої торгівлі. Відзначено, що на зовнішніх ринках реалізується близько 20% виробленої в Україні продукції. Основною країною-імпортером взуття в Україну з часткою в 65% є Китай, обсяги поставок з якого в 2005 році досягли позначки в 91,8 млн пар. Також великими імпортерами взуття є Сирія, Туреччина, Росія та Італія. Представлені показники експорту одягу в розрізі основних сегментів: текстильна продукція становить 60% поставок, трикотажна - 40%. Виконана сегментація споживання побутових, технічних і декоративних тканин: бавовняні тканини займають 55%, синтетичні - 25%, вовняні - 6%, лляні - 3%. Зазначено, що основною товарною групою, яка споживається на українському ринку одягу, є трикотаж білизняний. Наведено динаміку цін на продукцію в розрізі наступних сегментів: текстильна промисловість і пошиття одягу, а також виробництво шкіри і шкіряного взуття. Проведена структуризація основних торговців одягом: 50% продукції реалізується через ринки, 40% - через дрібні магазини і 10% - через брендові магазини. Загальна ситуація на ринку одягу, взуття, тканин характеризується середньою конкуренцією і потенціалом для подальшого розвитку як виробництва, так і торгівлі.

Детальний зміст:

1. Основні параметри ринку:
1.1. Ємність ринку: Фактична ємність ринку. Структура.
1.2. Фінансова місткість ринку: Фактична фінансова місткість ринку. Структура.
2. Структура імпорту, експорту, споживання:
2.1. Імпорт: Обсяги поставок іноземних імпортерів на український ринок. Частки основних імпортерів.
2.2. Експорт: Обсяги експорту з українського ринку. Частки експорту основних країн.
2.3. Споживання: Обсяги внутрішнього споживання на українському ринку. Частки основних регіонів-споживачів на українському ринку.
3. Товарна структура ринку.
3.1. Внутрішнє споживання.
3.2. Імпорт.
3.3. Експорт.
4. Цінова структура ринку.
5. Основні учасники ринку: Дилерські / дистриб'юторські мережі виробників. Частки дилерських / дистриб'юторських мереж виробників.
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку:
6.1. Характеристика.
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки.
6.3. Проекти галузі на найближчі три роки.
6.4. Ризики галузі на найближчі три роки.

Перелік таблиць:

1. Фактична ємність ринку тканин
2. Структура ринку тканин
3. Фінансова місткість ринку взуття
4. Структура ринку взуття
5. Структура імпорту взуття в Україну за країнами
6. Частки основних імпортерів
7. Обсяги експорту текстильного одягу з України
8. Частки товарів в експорті
9. Споживання побутових, технічних і декоративних тканин в Україні
10. Частки споживання
11. Основні учасники торгівлі одягом в Україні
12. Частки основних торговців

Перелік графіків і діаграм:

1. Споживання основних видів одягу населенням України, тис. Шт.
2. Імпорт одягу, взуття та тканин в Україні, млн. Дол.
3. Експорт одягу, взуття та тканин з України, млн. Дол.
4. Індекси цін виробників до попереднього місяця в 4 кварталі 2006 року,%

Зв'язатися з нами