Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку мінеральної води, зроблений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані з виробництва, зовнішньої торгівлі та ємності ринку загалом. Для цього ринку тривалий період часу актуальними тенденціями є насичення, деяке скорочення сезонності споживання, посилення впливу провідних гравців, загострення конкурентної боротьби з іншими сегментами безалкогольних напоїв і у зв’язку з цим – вихід з ринку невеликих операторів. Відзначено зниження усіх показників, крім об’ємів імпорту. При цьому експортується не більше 1% виробленої продукції, а частина імпорту загальною ємністю ринку коливається від 2% до 4%. Сегментація ринку показує перевагу виробництва газованої мінеральної води. У географічній структурі експорту переважає Молдова з показником 44%, а в імпорті домінує Грузія, постачання з якої складають близько 80% об’єму в грошовому вираженні. За призначенням мінеральні води діляться на лікувально-столові, столові і питні очищені. У структурі споживання поступово скорочується частка газованої мінеральної води, а за типом упаковки переважає пластикова пляшка завдяки широкому діапазону ємності цієї тари і її вагових характеристик. Половину висококонцентрованого українського ринку мінеральної води складає продукція компанії IDS Group Ukraine (близько 28%), Coca-Cola (15%) та Оболонь (7%). Виконано середньострокове прогнозування ринку. Відзначено, що очікуване зростання показників обумовлено, головним чином, збільшенням споживання мінеральної - через низьку якість водопровідної води, а також новими розробками та диференціацією продуктів. При цьому сегмент негазованих вод розвиватиметься більш активно.
Детальний зміст:
1. Основні параметри ринку
2. Структура ринку
3. Споживчі вподобання
4. Основні учасники ринку
5. Цінова ситуація на ринку
6. Прогнози розвитку ринку
Перелік таблиць:
1. Динаміка основних показників ринку мінеральної води в натуральному вираженні за 2007 р. – 10 міс. 2012 р., млн. дал
Перелік графіків і діаграм:
1. Ємність ринку мінеральної води за 2007 р. – 10 міс. 2012 р. в натуральних показниках, млн. дал
2. Сегментація виробництва мінеральної води в Україні у 2007 – 2012 рр., %
3. Географічна структура експорту в грошових показниках, %
4. Географічна структура імпорту в грошових показниках, %
5. Структурування ринку мінеральних вод за призначенням
6. Структурування споживчих переваг на ринку мінеральних вод України у 2011 та 2012 рр.
7. Структурування споживання мінеральної води в Україні за типом упаковки у 2012 р.,%
8. Частки основних операторів ринку мінеральних вод України у 2012 р., %
9. Динаміка приросту цін внутрішніх виробників на ринку мінеральних вод в Україні у 2011–2012 рр., USD/дал
10. Прогнозні показники ринку мінеральної води в Україні у 2013–2015 рр., тис. дал