in stock

Паспорт ринку косметики України. 2013 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2013 року
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку косметики України, у якому досліджено головні тенденції розвитку ринку, зокрема його ємність в цілому та за складовими у динаміці за 2008 – 2012 рр. Показники виробництва і ємності ринку стійко зростають, а товаропотоки експорту та імпорту мають однонаправлений коливальний характер. При цьому спостерігається висхідна динаміка роздрібної торгівлі косметично-парфюмерної продукції у грошовому вираженні. Дані з виробництва вказаної продукції  надані у розрізі сегментів: засоби догляду за волоссям; засоби для гоління, ванн, дезодоранти; косметичні засоби для макіяжу губ і очей, засоби для манікюру і педикюру, засіб для догляду за шкірою, парфуми і туалетна вода; засоби для гігієни порожнини рота. Зазначено, що перші два сегменти є структуротворними, охоплюють більше 80% ринку в натуральному вираженні. Частка вітчизняної продукції на ринку коливається від 70% для сегменту «Засоби для гоління, для ванн, дезодоранти» майже до 100% у сегменті «Засоби для гігієни порожнини рота». У структурі імпорту трійку лідерів складають Росія, Польща та Німеччина. Стосовно експорту – то українську продукцію найбільш охоче купують, окрім Росії, Казахстан і Білорусь. Що стосується структур експорту/імпорту у розрізі товарних груп, то в них зберігаються закономірності структури внутрішнього ринку. Наведено частки головних операторів на ринку косметики України, серед яких лідери Procter&Gamble Co, Oriflame Cosmetics SA и Avon Products Inc. Визначено структури роздрібних продажів на ринку в цілому і по продукції вітчизняного виробництва, а також споживання на душу населення у регіональному розрізі. В аспекті каналів збуту відзначено, що серед спеціалізованих парфюмерно-косметичних мереж найбільші частки належать мережам «Watsons» (близько половини ринку продажів), «Єва» і «Космо». На середньострокову перспективу очікується подальше зростання ринку косметико-парфюмерної продукції. 

Детальний зміст:

1. Баланс ринку
2. Виробництво
3. Зовнішня торгівля на ринку
4. Структура ринку
5. Основні гравці на ринку
6. Споживання
7. Канали збуту
8. Прогнози розвитку ринку

Перелік таблиць:

1. Баланс ринку косметично-парфумерної продукції України у 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Виробництво косметично-парфумерної продукції в Україні за видами у 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн

Перелік графіків і діаграм:

1. Баланс ринку косметично-парфумерної продукції України у 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка роздрібної торгівлі косметично-парфумерної продукції в Україні у 2008–2012 рр. у грошовому вираженні, млн. грн.
3. Динаміка виробництва косметично-парфумерної продукції в Україні у 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
4. Товарна структура виробництва косметично-парфумерної продукції в Україні у 2012 р. в натуральному вираженні, %
5. Динаміка імпорту косметично-парфумерної продукції в Україну у 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
6. Структура імпорту косметично-парфумерної продукції в Україну за країнами у 2012 р. в натуральному та грошовому вираженнях, %
7. Товарна структура імпорту косметично-парфумерної продукції в Україну у 2012 р. в натуральному та грошовому вираженнях %
8. Динаміка експорту косметично-парфумерної продукції з України у 2008–2012 рр., тис. тонн
9. Структура експорту косметично-парфумерної продукції з України за країнами у 2012 р. в натуральному та грошовому вираженнях, %
10. Товарна структура експорту косметично-парфумерної продукції з України у 2012 р. в натуральному та грошовому вираженнях, %
11. Структура ринку косметично-парфумерної продукції в Україні за походженням продукції (імпортна/вітчизняна) у 2012 р. в натуральному вираженні, %
12. Частки ринку основних операторів на ринку косметики України станом на 2011 р., %
13. Структура ринку косметично-парфумерної продукції в натуральному вираженні у 2012 р., %
14. Регіональна структура роздрібних продажів косметично-парфумерної продукції в грошовому вираженні у 2012 р., %
15. Регіональна структура роздрібних продажів косметично-парфумерної продукції, виробленої в Україні, у грошовому вираженні у 2012 р., %
16. Регіональна структура роздрібних продажів косметично-парфумерної продукції на душу населення у грошовому вираженні за підсумками 9 міс. 2012 р., грн.
17. Лідери продажів косметично-парфумерного ритейлу на українському ринку у 2011 р., %
18. Прогноз ринку косметично-парфумерної продукції України у 2013–2016 рр., тис. тонн

Зв'язатися з нами