in stock

Паспорт ринку канцтоварів України. 2012 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2012 року
Кількість сторінок:  15, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 4
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Фахівці компанії Pro-Consulting у ході дослідження ринку канцелярських товарів вивчили його розвиток за 2007–2011 рр. Зазначено, що в 2009 р. відбулося зниження всіх характеристик: обсягу ринку та його компонентів, причому і в натуральному, і у вартісному вираженні. Однак показники виробництва, імпорту та ємності в наступні роки демонстрували зростання, темпи якого були великими в розрізі вартості. Цікаво зазначити, що для виробництва вони становили 27,6%, тоді як у натуральному вираженні приріст склав усього 0,4%. При цьому експорт, який різко впав в 2009 р., у цілому продовжував поступово скорочуватися. Розглянуто товарні позиції в структурі ринку канцтоварів, в ній максимальна частка належить папері для письма, друку та інших графічних цілей в рулонах або аркушах (76,8% за даними 2011 р.). На українському ринку канцтоварів більше 60% становить імпортна продукція. Особливу увагу приділено вивченню показників зовнішньої торгівлі в географічному розрізі за позиціями товарної структури (а саме: вищевказаний папір для письма тощо; кулькові ручки, ручки та маркери з наконечником із пористого матеріалу; прості та кольорові олівці, крейда для малювання і письма; журнали реєстрації, бухгалтерські та записні книги, швидкозшивачі, щоденники, блокноти та інші матеріали). Зазначено, що крім паперу, велика частина якого має фінське походження, понад половина решти канцелярської продукції імпортується з Китаю. Перераховані провідні оператори в розрізі товарних груп і вказано їх ринкову присутність у вартісному аспекті. Купівля канцелярського приладдя в 2009–2011 рр. здійснювалася на відкритих ринках, супермаркетах і гіпермаркетах, у спеціалізованому роздробі, частки (а відповідно, і позиції) яких змінювалися. Зростає споживання аналізованої продукції в корпоративному сегменті: від 53% у 2009 р. до 64% у 2011 р. Розглянуто динаміку середньої ціни на імпортовані та експортовані канцтовари. Показано, що середні ціни експорту перевищували відповідні величини для імпорту в 1,3–3,5 рази (для різних товарних позицій). Результати середньострокового прогнозування обсягів ринку свідчать про очікуване зростання, причому темпи приросту також будуть збільшуватися.

Детальний зміст:

1. Баланс ринку канцтоварів України
2. Структура ринку
3. Основні гравці на ринку
4. Сегментація споживання
5. Цінова ситуація на ринку 
6. Прогнози розвитку ринку

Перелік таблиць:

1. Динаміка балансу ринку канцтоварів України в 2007-2012 рр., в грошовому вираженні, млн. долл. США
2. Динаміка балансу ринку канцтоварів України в 2007-2012 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка обсягу ринку канцтоварів в 2007-2012 рр., в натуральному (тис. т) та грошовому (млн.долл. США) вираженні
2. Динаміка обсягу виробництва канцтоварів в 2007-2011 рр., в натуральному (тис. т) та грошовому (млн. долл. США) вираженні
3. Структурування ринку залежно від товарної структури в 2011 р., % (в грошовому вираженні)
4. Структурування ринку в розрізі походження продукції в 2011 р., % (в грошовому вираженні)
5. Структурування імпорту кулькових ручок, ручок і маркерів з наконечником з пористого матеріалу залежно від географічного критерію в 2011 р., % (в грошовому вираженні)
6. Структурування експорту кулькових ручок, ручок і маркерів з наконечником з пористого матеріалу залежно від географічного критерію в 2011 р., % (в грошовому вираженні)
7. Структурування імпорту простих і кольорових олівців, крейди для малювання та письма залежно від географічного критерію в 2011 р., % (в грошовому вираженні)
8. Структурування експорту простих і кольорових олівців, крейди для малювання та письма залежно від географічного критерію в 2011 р., % (в грошовому вираженні)
9. Структурування імпорту паперу для писання, друкування, інших графічних цілей в рулонах або аркушах залежно від географічного критерію в 2011 р., % (в грошовому вираженні)
10. Структурування експорту паперу для писання, друкування, інших графічних цілей в рулонах або аркушах залежно від географічного критерію в 2011 р., % (в грошовому вираженні)
11. Структурування імпорту журналів реєстрації, бухгалтерських та записних книжок, швидкозшивачів, щоденників, блокнотів та інших матеріалів залежно від географічного критерію в 2011 р.,  % (в грошовому вираженні)
12. Структурування експорту журналів реєстрації, бухгалтерських та записних книжок, швидкозшивачів, щоденників, блокнотів та інших матеріалів залежно від географічного критерію в 2011 р.,  % (в грошовому вираженні)
13. Сегментування споживачів залежно від здійснення місця покупки канцелярського приладдя в 2009-2011 рр., % (в грошовому вираженні)
14. Динаміка дитячого населення (0-14 років) України в 2006-2011 рр., тис. осіб, %
15. Сегментування споживачів залежно від групи в 2011 р., % (в грошовому вираженні)
16. Динаміка середніх цін на канцелярські товари в Україні в 2008-2012 рр., %
17. Рівень середніх цін на імпортні та експортні канцелярські товари в Україні в 2011 р., долл./кг
18. Прогнозні показники розвитку ринку канцелярських товарів в 2012-2015 рр., в млн. долл. США

Зв'язатися з нами