Анотація до аналізу ринку:
У наданому аналітиками компанії Pro-Consulting огляді ринку роздрібних продажів побутової техніки і електроніки України ретельно досліджуються основні характеристики даного ринку. Він оцінюється як недостатньо насичений, висококонкурентний та перспективний. Відзначено в цілому стійке щорічне збільшення витрат домогосподарств на побутову техніку і електроніку. Подані обсяги реалізації основних товарних груп побутової техніки та електроніки в роздрібних мережах в 2008–2012 рр. у натуральному і грошовому вираженні. Виконано структурування ринку за укрупненими товарними групами і показано, що найбільш ємним є комп'ютерне обладнання та інформаційні технології, а на сегмент мобільних телефонів припадає близько 10% усіх продажів побутової техніки і електроніки в грошовому вираженні. У регіональній структурі споживання побутової техніки та електроніки трійку лідерів за споживанням товарів тривалого користування тримають Київ та Київська область, а також Дніпропетровська і Донецька області. Чотири головних оператори ринку в розрізі товарообігу – «Фокстрот», «Ельдорадо», COMFY і «Технополіс» – охоплюють близько половини ринку реалізації зазначеної продукції. Для них виконано рейтинг за оцінками споживачів. Індекси споживчих цін на побутову техніку після різкого зростання в 2009 році, зумовленого зміною ситуації на валютному ринку країни, демонструють поступове скорочення. Виконано сегментування споживачів побутової техніки в торгових роздрібних мережах за різними критеріями, розглянуто переваги споживачів за групами товарів і рівень забезпечення ними домогосподарств у динаміці. У середньостроковій перспективі на досліджуваному ринку очікується подальше зростання обсягів споживання побутової техніки та електроніки, однак темпи приросту будуть не такими значними, як у попередні роки.
Детальний зміст:
1. Баланс ринку
2. Структура ринку
3. Основні гравці на ринку
4. Ціни
5. Споживання
6. Прогнози розвитку ринку
Перелік таблиць:
1. Обсяги реалізації основних товарних груп побутової техніки й електроніки в Україні в роздрібних мережах у 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, тис. шт.
2. Обсяги реалізації основних товарних груп побутової техніки й електроніки в Україні в роздрібних мережах у 2008–2012 рр. у грошовому вираженні, млн. грн.
3. Сегментування споживачів побутової техніки на українському ринку торгових роздрібних мереж
4. Наявність у домогосподарствах товарів тривалого користування, шт. на 100 домогосподарств у 2003–2012 рр.
Перелік графіків і діаграм:
1. Витрати домогосподарств на предмети домашнього вжитку, побутову техніку й утримання житла, грн./місяць на 1 домогосподарство
2. Динаміка роздрібних продажів побутової техніки й електроніки у 2008–2012 рр., млрд. грн.
3. Структура роздрібної торгівлі побутовою технікою та електронікою за підсумками 1 кв. 2012 р.
4. Структура роздрібної торгівлі побутовою технікою та електронікою за товарними групами у 2010–2012 рр. у грошовому вираженні, %
5. Регіональне споживання побутової техніки й електроніки в Україні за підсумками 1 кв. 2012 р.
6. Частки ринку основних операторів ринку за товарообігом у загальній структурі реалізації побутової техніки й електроніки за підсумками 2011 р. в грошовому вираженні, %
7. Індекси споживчих цін на побутову техніку у 2007–2012 рр.
8. Помісячна динаміка індексу споживчих цін на побутову техніку у 2010–2012 рр.
9. Наявність у домогосподарствах побутової техніки (в середньому на 100 домогосподарств, штук) у 2010 і 2012 рр.
10. Рівень забезпеченості домогосподарств побутовою технікою за типами продукції у 2012 році, %
11. Рейтинг основних торгових роздрібних мереж побутової техніки за оцінками споживачів у 2010–2012 рр., балів
12. Прогноз обсягів роздрібних продажів побутової техніки й електроніки в Україні у 2013–2016 рр., млрд. грн.