Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували аналіз ринку антифризів і води для електролітів за країнами (Польща та Чехія) на основі вивчення тенденцій його розвитку. Розглянуто характеристики зазначених продуктів і зазначено, що основною проблемою як виробників, так і споживачів є висока ринкова частка фальсифікату, який неможливо визначити самостійно. Стан справ на аналізованому ринку визначається ситуацією на автомобільному ринку. Зокрема показано, що на ринку антифризів Польщі закономірності зміни ємності ринку в натуральному та грошовому вираженні в окремі періоди відрізняються за напрямом тенденції. Ринок Чехії, що впав після кризи, так і не вийшов на показники 2008 р. Виконано сегментування ринку антифризів за видом теплоносіїв, першу трійку складають етиленгліколь (30%), вода і пропіленгліколь (по 25%). Ще 15% ринку – це водні розчини на основі гліцерину Розглянуто ціноутворення за країнами та видами теплоносія, представлені основні гравці ринку. Розроблена маркетингова стратегія проекту використання безпечного теплоносія на основі гліцерину (гліцериновий антифриз) для автономних систем опалення і для автомобілів. В останньому випадку як проблема відзначено необхідність допуску виробників автомобілів, а також високі результати випробувань (як стендових, так і експлуатаційних). Зазначено, що на вибір марки антифризу кінцевим споживачем найбільш суттєво впливають популярність бренду, привабливість упаковки, ціна.
Детальний зміст:
1. Опис ринку: загальна характеристика, аналіз тенденцій розвитку ринку
1.1 Баланс ринку антифризів і води для електролітів Польщі та Чехії, в натуральному вираженні
1.2 Баланс ринку антифризів і води для електролітів Польщі та Чехії, в вартісному вираженні
2. Структурування і сегментування ринку
2.1 Сегментування ринку антифризів Польщі та Чехії по видам
2.2 Сегментація ринку антифризів і води для електролітів Польщі та Чехії по основних гравцях. Цінова структура
3. Маркетингова стратегія проекту
Перелік таблиць:
1. Баланс ринку антифризів Польщі в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Баланс ринку антифризів Польщі в 2007-2011 рр., в вартісному вираженні, млн. USD
3. Баланс ринку води для електролітів Польщі в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, тонн
4. Баланс ринку води для електролітів Польщі в 2007-2011 рр., в вартісному вираженні, млн. USD
5. Баланс ринку антифризів Чехії в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
6. Баланс ринку антифризів Чехії в 2007-2011 рр., в вартісному вираженні, млн. USD
7. Баланс ринку води для електролітів Чехії в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, тонн
8. Баланс ринку води для електролітів Чехії в 2007-2011 рр., в вартісному вираженні, млн. USD
Перелік графіків і діаграм:
1. Ємність ринку антифризів Польщі в 2007-2011 рр., в натуральному і вартісному вираженнях, тис. тонн і млн. USD
2. Ємність ринку води для електролітів Польщі в 2007-2011 рр., в натуральному і вартісному вираженнях, тонн і млн. USD
3. Ємність ринку антифризів Чехії в 2007-2011 рр., в натуральному і вартісному вираженнях, тис. тонн і млн. USD
4. Ємність ринку води для електролітів Чехії в 2007-2011 рр., в натуральному і вартісному вираженнях, тонн і млн. USD
5. Динаміка виробництва антифризів в Польщі в 2007-2011 рр., тис. тонн
6. Динаміка виробництва води для електролітів в Польщі в 2007-2011 рр., тонн
7. Динаміка виробництва антифризів в Чехії в 2007-2011 рр., тис. тонн
8. Динаміка виробництва води для електролітів в Чехії в 2007-2011 рр., тонн
9. Сегментування ринку антифризів Польщі і Чехії по видам теплоносіїв