in stock

Аналіз українського ринку закладів швидкого харчування. 2011 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2012 року
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 7
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
4400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting вивчили ринок швидкого харчування і підготували огляд, в якому викладена ситуація на ринку в цілому з виділенням розділу, що містить детальну характеристику, основні показники роботи та положення на ринку мережі ресторанів швидкого харчування «Пузата Хата», що замикає трійку лідерів ринку за числом ресторанів. Описана специфіка ринку фаст-фудів та історія його розвитку. Зазначено, що фаст-фуди є сегментом ринку громадського харчування з часткою 20%. Показано, що в грошовому вираженні ємність ринку швидкого харчування зросла з 2009 р. до 2011 р. на 21%, але ще не досягла максимального рівень 2008 р. Указані два розрізи сегментації ринку за типом закладу з групуванням на небрендові точки, класичні fast-food і Quick&Casual, а також підприємства з національною кухнею, мережі західного зразка, що працюють по франчайзингу, та заклади, орієнтовані на певну страву. Перераховані й детально охарактеризовані провідні оператори ринку із зазначенням числа точок (лідирує мережа «Піца Челентано» зі 174 точками), особливостей обслуговування та даних за форматом залів. Проаналізовано сильні та слабкі сторони конкурентів мережі «Пузата Хата». Опитування споживачів свідчать, що McDonald’s і «Пузата Хата» – найбільш впізнавані бренди фаст-фуду в Україні. Трійка лідерів за кількістю залів і за торговельним оборотом (три вищевказані мережі) збігається, змінюється лише позиція в рейтингу. При аналізі ціноутворення вказані дані 16-ти провідних операторів щодо середнього чеку і середньодобової кількості відвідувачів. Виконана цінова сегментація ринку на низький (чек до 30 грн, 10% ринку), середній (30-40 грн, 63%) і високий (більше 40 грн, 27%) сегменти. Зіставлена ціна середнього чека закладу та його площі. Серед чинників вибору споживачем закладу швидкого харчування основними є асортимент і якість кухні, ціна, оформлення закладу. Побудований портрет споживача фаст-фудів: жінка до 45 років, освіта середня або вища, статус – працюючий фахівець (або студент, який вчиться), рівень доходів – середній і нижче середнього. За частотою споживання 41% відвідувачів заходив у заклади фаст-фуду два-три рази на місяць. Огляд доповнений даними щодо динаміки за період 2003–2011 рр. заробітної плати і доходів населення (з виділенням м. Києва), а також чисельності населення (з 2006 р.). У середньостроковій перспективі прогноз для ринку є позитивним, темпи приросту стійко зростають. Проте очікується вихід на український ринок нових мереж – Kentucky Fried Chicken і Burger King, що призведе до загострення конкуренції та зміни ситуації на ринку. Описано бар’єри входу на ринок швидкого харчування.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика українського ринку швидкого харчування в 2009–2011 рр.
1.1. Опис ринку (історія розвитку, специфіка ринку, існуючі проблеми)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку за період 2009 – початок 2012 рр.
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2009–2011 рр.
1.3.1 Ємність ринку в грошових показниках у 2009–2011 рр.
1.3.2 Динаміка зростання обсягу реалізації послуг у 2009–2011 рр.
1.4. Сегментація і структурування ринку (виділення привабливих напрямів)
2. Аналіз конкуренції на українському ринку закладів швидкого харчування
2.1. Перелік основних операторів ринку та їх опис (виділення основних груп конкурентів залежно від специфіки діяльності)
2.2. Структурування операторів ринку швидкого харчування
2.2.1 Рівень і параметри обслуговування клієнтів (система збуту, тип і особливості обслуговування, час роботи, зручність при покупці, рівень обслуговуючого персоналу)
2.2.2 Характеристика форматів залів конкурентів (оформлення, дизайн, розміри: маленькі – до 100 кв. м, середні – 200–400, великі – понад 500)
2.2.3 Аналіз сильних і слабких сторін конкурентів (виділення конкурентних переваг: регіонального охоплення, фінансової стабільності)
2.3. Частки основних операторів ринку в 2009–2011 рр. (розрахунок часток операторів ринку, визначення насиченості ринку)
2.4. Прогноз діяльності основних операторів ринку в 2012–2013 рр.
3. Ціна і ціноутворення на ринку швидкого харчування
3.1. Порівняльний аналіз цін конкурентів (виділення цінових категорій, сегментів)
3.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура (аналіз ціни в розрізі регіонів, розмірів приміщень закладів)
4. Характеристика і положення на ринку мережі ресторанів швидкого харчування «Пузата Хата»
4.1. Характеристика напрямів діяльності (історія, стратегія розвитку)
4.2. Основні показники роботи мережі «Пузата Хата» в 2009–2011 рр.
4.3. Місце компанії на ринку (конкурентні переваги, частка на ринку швидкого харчування)
5. Споживання на ринку швидкого харчування України
5.1. Переваги споживачів щодо послуги, портрет споживача
5.2. Структурування та сегментація споживачів (виділення основних ринкових сегментів)
5.3. Потреба в товарі. Ступінь задоволеності споживачів
6. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку швидкого харчування (2012–2015 роки)
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. Опис ризиків організації діяльності (бар’єри входу на ринок)
7.2. Загрози та можливості на ринку швидкого харчування України

Перелік таблиць:

1. Оператори ринку швидкого харчування України в 2009–2011 рр.
2. Формати залів операторів ринку за їх площею, кв. м
3. Аналіз сильних і слабких сторін основних операторів-конкурентів на ринку фаст-фуду України
4. Порівняльна характеристика кількості відвідувачів і середнього чека
5. Зіставлення розмірів середнього чека (грн) закладів швидкого харчування та їх площі (кв. м)
6. Сегментування споживачів ринку швидкого харчування України
7. Загрози та можливості українського ринку фаст-фуду

Перелік графіків і діаграм:

1. Ємність ринку фаст-фуду України в 2009–2011 рр. у вартісному вираженні, млн USD
2. Ємність ринку фаст-фуду України в 2009–2011 рр. у вартісному вираженні й темп його приросту, млн USD і %
3. Сегментація ринку громадського харчування України в 2011 р., %
4. Сегментація споживання на ринку швидкого харчування в Україні в 2011 р. залежно від типу закладу, %
5. Упізнаваність бренду на ринку швидкого харчування Україні в 2011 р., %
6. Частки основних операторів на ринку швидкого харчування в Україні за кількістю закладів у 1 пол. 2009 р., %
7. Частки основних операторів на ринку швидкого харчування в Україні за кількістю закладів у 1 пол. 2012 р., %
8. Частки основних операторів на ринку швидкого харчування в Україні по торговельному обороту в 1 пол. 2012 р., %
9. Цінова сегментація на ринку швидкого харчування України в 2011 р.
10. Цінова сегментація на ринку швидкого харчування України в 2011 р. у грошовому вираженні, %
11. Частки ресторанів «Пузата хата» в 2012 р. залежно від кількості посадкових місць за містами, %
12. Основні фактори, що впливають на вибір закладів швидкого харчування в 2011 р., %
13. Сегментація споживання на ринку швидкого харчування в Україні у 2011 р. залежно від вікового критерію, %
14. Сегментація споживання на ринку швидкого харчування в Україні у 2011 р. залежно від частоти споживання, %
15. Заробітна плата на 1 штатного співробітника в Україні в 2003–2011 рр., грн / міс.
16. Динаміка доходів населення в Україні в 2003–2011 рр., млрд грн
17. Чисельність населення України та м. Києва в 2006–2011 рр., млн осіб
18. Працездатність населення м. Києва в 2010–2011 рр.
19. Розподіл витрат киян у 2011 р. за видами, %
20. Ємність ринку фаст-фуду України (прогноз) у 2012–2015 рр. у вартісному вираженні та темп її приросту, млн USD і %

Зв'язатися з нами