Анотація до аналізу ринку:
Аналітиками компанії Pro-Consulting підготовлений огляд ринку засобів по догляду за волоссям. Описано специфіку ринку, історія його розвитку, а також існуючі на ринку проблеми. У загальній структурі косметичної продукції сегмент засобів по догляду за волоссям займає 18%. Вказані споживчі переваги щодо точок продажу засобів по догляду за волоссям ¬- найбільш популярними місцями є супермаркети (33%) і спеціалізовані косметичні магазини (31%). Проаналізовано загальні тенденції розвитку ринку до і після економічної кризи. Виконана сегментація ринку засобів по догляду за волоссям на засоби для догляду (55%), кошти для фарбування (37%) і засоби для стайлінгу (8%). Продажі на ринку структуровані в розрізі віку аудиторії. Найбільш популярними засобами для фарбування волосся є класичні фарби, освітлювачі, відтінків шампуні і натуральні фарби. Розглянуто питання державного регулювання галузі, в приватному сертифікації продукції. Розрахована динаміка виробництва на ринку в розрізі наступних сегментів: шампуні, лаки, лосьйони, кондиціонери, шампуні фарбувальні, освітлювачі. Наведено перелік основних операторів ринку, їх опис і класифікація, а також їх ринкові частки. Відзначено, що на ринку переважає імпортна продукція (65%). Виконано детальний аналіз зовнішньої торгівлі засобами для догляду за волоссям. У заключній частині огляду наведено аналіз ціноутворення, каналів збуту і асортименту продукції на ринку засобів по догляду за волоссям.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку засобів по догляду за волоссям
1.1 Опис ринку, історія розвитку (опис ринку загалом, його специфіки, наявних проблем)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2009-2010 рр.
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємкості ринку в 2008-2010 рр. у динаміці
1.4 Сегментація і структурування ринку (виокремлення основних ринкових сегментів, їх долі)
2. Державне регулювання галузі (державне регулювання виробництва, продажу, експорту, імпорту, сертифікація)
3. Виробництво і динаміка реалізації засобів з догляду за волоссям
3.1 Обсяг виробництва і реалізації, в кількісних показниках (2007-2010 рр.)
3.2 Обсяг виробництва і реалізації, в вартісних показниках (2007-2010 рр.)
3.3 Динаміка зростання виробництва і реалізації в 2007-2010 рр.
4. Основні оператори ринку
4.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис (обсяги виробництва, характеристика)
4.2 Структурування операторів (по сегментах, групах, спеціалізації та регіонально)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку в 2009-2010 рр.
5. Зовнішня торгівля
5.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія постачання, основні оператори)
5.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія постачання, основні оператори)
6. Ціна та ціноутворення на ринку засобів з догляду за волоссям
6.1 Динаміка цін на продукцію в 2009-2010 рр.
6.2 Опис чинників, які впливають на формування ціни, структура
6.3 Собівартість продукції, рентабельність
7. Канали збуту (загалом по ринку, за великим операторам ринку)
8. Асортимент продукції, який представлений на ринку
Перелік таблиць:
1. Загальні тенденції розвитку ринку засобів з догляду за волоссям у докризовий період і у період 2009-2010 рр.
2. Розрахунок ємності ринку за 2006-2010 рр., в натуральному вираженні, тонн
3. Перелік продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації
4. Особливості імпорту засобів з догляду за волоссям
5. Виробництво косметичних засобів в Україні, в натуральному вираженні, тонн
6. Характеристика основних операторів ринку засобів з догляду за волоссям України
7. Характеристика основних виробників лікарських засобів з догляду за волоссям
8. Класифікація операторів ринку засобів з догляду за волоссям з урахуванням статі споживачів
9. Класифікація операторів ринку за спеціалізацією
10. Класифікація операторів ринку за спеціалізацією
11. Цінові діапазони засобів з догляду за волоссям 2009-2010 рр., грн.
12. Рівень середніх цін на інші засоби з догляду за волоссям в 2010 р., грн.
13. Рівень цін на деякі засоби з догляду за волоссям лікувального впливу на українському ринку, 2010 р., грн.
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка ринку засобів для волосся щодо динаміки косметичного ринку України, млн. дол. США
2. Доля ринку засобів по догляду за волоссям в загальній структурі косметично-парфумерної продукції в 2009 р.
3. Смаки споживачів щодо місця придбання, %
4. Ємність українського ринку засобів з догляду за волоссям, в грошовому вираженні, млн. грн.
5. Ємність українського ринку засобів з догляду за волоссям в 2006-2010 рр., в натуральному вираженні, тонн
6. Структура українського ринку засобів з догляду за волоссям
7. Доля сегментів ринку засобів з догляду за волоссям в 2009 р., %
8. Структура продажів засобів для догляду за волоссям в розрізі за віковою аудиторією, %
9. Структура продажів засобів для фарбування волосся в 2009 р., %
10. Динаміка виробництва засобів з догляду за волоссям на українському ринку в 2006-2010 рр., в натуральному вираженні, тонн
11. Динаміка виробництва засобів з догляду за волоссям на українському ринку в 2006-2010 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
12. Індекс виробництва засобів по догляду за волоссям на українському ринку
13. Розподіл виробників засобів по догляду за волоссям в 2009 р., %
14. Основні критерії конкурентних позицій підприємств, які представлені на українському ринку засобів по догляду за волоссям
15. Долі основних операторів на ринку засобів з догляду за волоссям в 2009 р., % (в грошовому вираженні)
16. Обсяг експорту засобів з догляду за волоссям, в натуральному вираженні, тонн
17. Товарна структура експорту засобів з догляду за волоссям в 2009 р., %
18. Обсяг експорту засобів з догляду за волоссям, в грошовому вираженні, тис. дол. США
19. Структура експорту засобів з догляду за волоссям в розрізі по країнах в 2009 р., тис. дол. США
20. Структура експорту засобів з догляду за волоссям в розрізі по країнах і групах товарів в 2009 р., %
21. Обсяг імпорту засобів з догляду за волоссям, в натуральному вираженні, тонн
22. Товарна структура імпорту засобів з догляду за волоссям в 2009 р., %
23. Обсяг імпорту засобів з догляду за волоссям, в грошовому вираженні, тис. дол. США
24. Структура імпорту засобів з догляду за волоссям в 2009 р., тис. дол. США
25. Структура імпорту засобів з догляду за волоссям в розрізі по країнах та групах товарів в 2009 році, %
26. Цінові діапазони засобів з догляду за волоссям на українському ринку в період 2009-2010 рр., грн.
27. Рівень цін на шампуні для волосся різних марок виробників, які представлені на українському ринку, в 2010 р., грн. (200 мл)
28. Рівень цін на бальзами для ополіскування волосся різних марок виробників, які представлені на українському ринку, в 2010 р., грн. (200 мл)
29. Рівень цін на кондиціонери для волосся різних марок виробників, які представлені на українському ринку, в 2010 р., грн. (200 мл)
30. Рівень цін на засоби для фарбування волосся основних марок виробників, які представлені на українському ринку, в 2010 р., грн.
31. Рівень цін на лак для волосся різних марок виробників, які представлені на українському ринку, в 2010 р., грн. (250 мл)
32. Структура збуту засобів з догляду за волоссям на українському ринку
33. Структура збуту засобів для волосся в 2009 р., в грошовому вираженні, %
34. Асортимент засобів з догляду за волоссям на українському ринку
35. Структура продажів асортиментних позицій «шампуні» в 2009 р., %