Аналіз українського ринку шин для легкових автомобілів. 2013

Аналіз українського ринку шин для легкових автомобілів. 2013
Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2013 року
Графіків і діаграм: 26
Таблиць: 9
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
5600 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting при дослідженні українського ринку легкових шин відзначили його високу структурованість та цивілізованість, а також велику кількість якісних сервісів. Представлені головні фактори, що впливають на перспективи розвитку українського ринку в Україні. Зазначено, що понад 90% української шинної продукції представляють українські шини, ємність ринку яких на сьогодні складає близько 6 млн штук за рік. Розглянуто динаміку ємності ринку з виділенням показників виробництва, експорту та імпорту в натуральному і вартісному вираженні, проаналізовані особливості їх зміни. Вказано, що понад три чверті ринку складає імпортна продукція, а за ціною перевищує продукція середнього цінового сегменту. Структурування ринку легкових шин виконано у розрізі торгових марок, асортиментної пропозиції, сезонного критерію та діаметру. Вказано ходові розміри шин, найбільш популярними із яких у 2012 р. є 175/70 – 21% ринку. Частка літніх шин на ринку України за підсумками 2012 р. – 64%. Описано десять найбільших операторів ринку легкових шин України з зазначеною ринковою часткою. Компанією-лідером є ПАТ «Росава» (22,5% у натуральному і 18,2% – у грошовому вираженні). Серед виробників ця компанія лідирує також, займаючи, відповідно, 26,4% та 26,9% ринку. Структурування головних операторів ринку легкових шин України виконано за напрямками торгівлі та за фінансовими показниками. Зовнішньоекономічна діяльність розглянута у географічному розрізі. Зазначено, що Росія є структуроутворюючим напрямком як в експорті/імпорті, так і за товарними/грошовими потоками. Розглянуто уподобання споживачів за критеріями якості, умов співробітництва, асортименту, ціни, імені бренду і компанії-виробника. Описано портрет споживача: чоловік, який працює, віком 26-50 років, городянин, з середнім і високим рівнями доходів. Коротко відображено питання брендингу і реклами продукції. Прогнозовано збільшення ємності українського ринку шин на період 2013 – 2017 рр. Виконано оцінку інвестиційної привабливості галузі. 

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика українського ринку легкових шин у 2008–2012 рр.
1.1. Опис ринку (опис ринку в цілому, його специфіка та проблеми)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку (у штуках)
1.4. Сегментація та структурування ринку (включаючи асортимент легкових шин і ТОП-10 ходових розмірів шин для літнього та зимового сезонів)
2. Державне регулювання галузі
3. Виробництво на ринку легкових шин України у 2008–2012 рр.
3.1. Обсяг виробництва в кількісних показниках (у штуках)
3.2. Обсяг виробництва у вартісних показниках
4. Основні оператори ринку легкових шин України
4.1. Перелік основних операторів ринку та їхній опис
4.2. Структурування операторів (за сегментами, групами, спеціалізацією, регіонами)
4.3. Частки ринку основних операторів і брендів (у натуральному й вартісному вираженнях) та ступінь конкуренції на ринку у 2012 р.
5. Зовнішня торгівля на українському ринку легкових шин у 2008–2012 рр.
5.1. Експорт (обсяги в штуках, структура, географія поставок за країнами)
5.2. Імпорт (обсяги в штуках, структура, географія поставок за країнами)
6. Споживання легкових шин на українському ринку
6.1. Уподобання споживачів відносно продукції, портрет споживача
6.2. Структурування та сегментація споживання
6.3. Потреба в товарі та ступінь задоволеності споживачів
7. Брендинг і реклама продукції
8. Висновки й рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку у 2012–2017 рр. (у штуках)
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. SWOT-аналіз ринкового напряму
9.2. Наявні ризики й бар’єри входу на ринок
 

Перелік таблиць:

1. Основні чинники впливу на розвиток ринку легкових шин в Україні у 2012 р.
2. Баланс українського ринку легкових шин у 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, млн. штук
3. Баланс українського ринку легкових шин у 2008–2012 рр. у грошовому вираженні, млн. USD
4. Структурування ринку легкових шин за торговими марками та асортиментною пропозицією
5. ТОП-10 ходових розмірів шин
6. Структурування основних операторів ринку легкових шин України за напрямками торгівлі, а також за фінансовими показниками у 2011 р.
7. Середній рівень заробітної плати в Україні за регіонами у 2-у півріччі 2012 р., грн. на 1 людину на місяць
8. SWOT-аналіз ринкового напряму
9. Основні вхідні бар’єри на ринку шин для легкових автомобілів
 

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура виробництва на ринку шин України за видами продукції у 2012 р. в натуральному вираженні, %
2. Динаміка ємності ринку легкових шин України у 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, млн. штук
3. Динаміка ємності ринку легкових шин України у 2008–2012 рр. у грошовому вираженні, млн. USD
4. Структура ринку легкових шин України за походженням продукції у 2012 р. в натуральному вираженні, %
5. Структурування ринку легкових шин України за ціновими сегментами, %
6. Структура ринку легкових шин з урахуванням діаметру у 2012 р. в натуральному вираженні, %
7. Структура ринку легкових шин за розміром у 2012 р. в натуральному вираженні, %
8. Структура ринку шин для легкових автомобілів за сезонністю у 2012 р. в натуральному вираженні, %
9. Динаміка виробництва на ринку легкових шин України у 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, млн. штук
10. Динаміка виробництва на ринку легкових шин України у 2008–2012 рр. у грошовому вираженні, млн. USD
11. Частки операторів на ринку легкових шин України у 2012 р. в натуральному вираженні, %
12. Частки операторів на ринку легкових шин України у 2012 р. в грошовому вираженні, %
13. Частки основних виробників на ринку легкових шин України у 2012 р. в натуральному вираженні, %
14. Частки основних виробників на ринку легкових шин України у 2012 р. в грошовому вираженні, %
15. Частки брендів на ринку легкових шин України у 2012 р. в натуральному вираженні, %
16. Частки брендів на ринку легкових шин України у 2012 р. в грошовому вираженні, %
17. Експортні поставки легкових шин з України у 2008–2012 рр. у натуральному (млн. штук) і грошовому вираженнях (млн. USD)
18. Географічна структура експорту легкових шин з України у 2011–2012 рр. у натуральному вираженні, %
19. Географічна структура експорту легкових шин з України у 2011–2012 рр. у грошовому вираженні, %
20. Імпортні поставки в Україну легкових шин у 2008–2012 рр. у натуральному (млн. штук) та грошовому вираженнях (млн. USD)
21. Географічна структура імпорту легкових шин в Україну у 2011–2012 рр. у натуральному вираженні, %
22. Географічна структура імпорту легкових шин в Україну у 2011–2012 рр. у грошовому вираженні, %
23. Уподобання споживачів на ринку легкових шин України у 2012 р. за торговими марками, %
24. Уподобання споживачів на ринку легкових шин України у 2012 р. за торговими марками, %
25. Середній показник зарплат населення за регіонами протягом перших шести місяців 2012 р., тис. грн., %
26. Динаміка ємності ринку легкових шин України у 2012–2017 рр. (прогноз) у натуральному вираженні, млн. штук
 
Зв'язатися з нами