in stock

Аналіз українського ринку рослинних масел. 2011 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2012 року
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку рослинних масел підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting і містить характеристику ситуації на ринку, а також дані з виробництва та експорту соняшникової олії, яка є в Україні найбільш поширеною (у світі такою є пальмова, що становить приблизно 37% загального виробництва). Зазначено, що в 2011 р. Україна посіла перше місце у світі з виробництва та експорту соняшникової олії, дещо поступившись Росії лише у виробництві насіння соняшнику. Посівні площі під соняшником також ростуть, невелике скорочення мало місце тільки в 2009 р. Показники виробництва за період 2006–2011 рр. знизилися лише в 2008 р. 17 великих промислових підприємств масложирової галузі забезпечують близько 90% загального обсягу рослинного масла, при цьому майже половина його виробляється операторами «Кернел Груп», Cargill і Bunge. Україна поставляє 41% світового експорту соняшникової олії, з нього 56% – до країн Азії, 20% – до Європи. Частки експорту Росії та Аргентини у світовому показникові – 18,7% і 17,7% відповідно. На внутрішньому ринку 35% соняшникової олії надходить у торговельну мережу, 55% йде на промислову переробку на харчові цілі, а 10% – на технічні цілі. Що стосується переваг споживачів, то жителі великих міст купують більш дорогу рафіновану олію (без запаху та смаку), а в решті населених пунктів має попит нерафінована олія з характерним смаком і запахом. На короткострокову перспективу прогнозуються високі обсяги виробництва сирої соняшникової олії. Проте надалі для ринку можуть стати проблемою спроби його законодавчого регулювання на користь підприємств, що займаються переробкою соєвих бобів.

Детальний зміст:

1. Тенденції розвитку ринку
2. Основні оператори на ринку соняшникової олії України
3. Споживачі та їх переваги
4. Прогноз розвитку ринку соняшникової олії на 2012–2013

Перелік таблиць:

1. Показники основних учасників ринку рослинного масла за 2011 р.
 

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка посівних площ соняшнику та обсягу виробництва насіння соняшнику в 2006–2011 рр. у натуральному вираженні
2. Динаміка обсягу виробництва олії соняшникової нерафінованої в Україні за результатами першого півріччя 2011 р., тис. тонн
3. Експорт соняшникової олії в 2011 р. у натуральному вираженні, %
4. Розподіл часток гравців за обсягами виробництва соняшникової олії в Україні в 2011 р. у натуральному вираженні, % 

Зв'язатися з нами