Анотація до аналізу ринку:
У рамках вивчення фахівцями компанії Pro-Consulting ринку картонної упаковки зібрані та проаналізовані дані про обсяги вказаного ринку (при цьому особливу увагу приділено показниками виробництва ), доповнені інформацією про розподіл ринку тари й упаковки за видом матеріалів. Згідно з цим структуруванням, найбільш поширеними матеріалами є папір і картон з показником 46,5% в 2011 р. Основна проблема ринку – відсутність вітчизняного виробництва товарної целюлози, що звужує номенклатуру продукції, зумовлюючи орієнтацію операторів на випуск продукції із вторинної сировини (макулатури). Обсяги ринку упаковки з гофрокартону, що впали в 2009 р., так і не вийшли на докризові показники. Динаміка виробництва є синхронної з ємністю і демонструє близькі за величиною показники. На експорт йде близько 8% виробленої продукції (переважно в Росію), натуральні показники імпорту в 4 рази менше (переважають поставки з Польщі, Угорщини та Росії). Представлена територіальна структура випуску розглянутої продукції. Виділено чотири групи гравців і перераховані основні з них із зазначенням частки ринку. П’ять провідних операторів ринку утримують 67,9% виробництва в натуральних показниках. Описано властивості гофрокартону і показано, що 70% гофрокартонної упаковки використовується в харчовій промисловості (кондитерська, лікеро-горілчана, молочна та ін.), далі йдуть хімічна та фармацевтична, а також легка промисловість. Оскільки ринок картонної упаковки не є самостійним, попит на ньому визначається ситуацією на зазначених ринках. Тому при оцінці перспектив розвитку ринку картонної упаковки слід ураховувати, що очікується зростання споживання на світових продуктових, тютюнових, косметичних ринках.
Детальний зміст:
1. Структура ринку тари та упаковки
2. Обсяг ринку картонної упаковки і тенденції його розвитку
3. Експорт та імпорт картонної упаковки
4. Структура ринку картонної упаковки
5. Основні гравці на ринку
6. Споживання продукції
7. Висновки та прогнозні показники розвитку
Перелік графіків і діаграм:
1. Структура ринку тари і пакувальних матеріалів, що використовуються місцевими виробниками товарів і споживаються на внутрішньому ринку, за видом матеріалу в 2011 р. у натуральному вираженні (тонн), %
2. Ємність ринку тари з гофрованого картону в 2007–2011 рр., млн кв. м
3. Обсяг виробництва тари з гофрованого картону в 2007–2011 рр., млн кв. м
4. Регіональна структура експорту тари з гофрованого картону в 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
5. Регіональна структура імпорту тари з гофрованого картону в 2011 р. в натуральному і грошовому вираженнях, %
6. Структура ринку тари з гофрованого картону в розрізі походження продукції в 2011 р. у натуральному вираженні, %
7. Географічна структура виробництва тари з гофрованого картону в розрізі областей в 2011 р. у натуральному вираженні, %
8. Структура виробництва упаковки з гофрокартону в розрізі основних операторів у 2011 р. у натуральному вираженні, %
9. Структура споживання упаковки з гофрокартону в розрізі основних галузей промисловості в 2011 р. у натуральному вираженні, %