Анотація до аналізу ринку:
Аналітиками компанії Pro-Consulting в результаті детального дослідження ринку дитячих підгузників підготовлений огляд, в якому представлена детальна інформація щодо ринку. Розглянуто типи та види підгузників. Зазначено, що для розвитку вітчизняного виробництва необхідно формування сировинної бази, а це вимагає істотних інвестицій. Вивчення показників ринку (ємності та її компонентів) свідчить, що він практично повністю формується імпортом. У зв’язку з цим викладені процедури проходження митного контролю при імпорті. Виконано структурування ринку підгузників за розмірами, групам користувачів і ціновими сегментами. Проаналізовано асортимент основних виробників підгузників. Представлені відомості щодо основних українських виробників, а також щодо провідних операторів ринку із зазначенням асортиментної пропозиції, цінових сегментів, країн походження і рівнів ринкової участі. Більше половини ринку охоплює продукція компанії P&G (торгова марка Pampers). Розглянуто питання зовнішньої торгівлі. Зазначено, що в післякризовий період середня вартість одиниці імпортованих одноразових підгузників дещо зросла, при цьому експортованих також збільшилася, але з лагом 1 рік. При цьому для різних торгових марок і за країнами походження продукції ціна може відрізнятися більш ніж у 4 рази. Глибоко проаналізовані аспекти споживання. Виконано рейтингування торгових марок і сегментування ринку за рядом критеріїв (частота використання, цінові сегменти, територіальний розріз тощо). Детально висвітлені питання рекламування продукції, вивчені канали збуту. Прогнозується зростання ємності ринку в середньостроковій перспективі при практично постійних темпах приросту. Представлені прогнозні тенденції ринку дитячих підгузників і ключові фактори успіху. Оцінені загальноекономічні, галузеві та внутрішньовиробничі ризики ринку, подані результати загального SWOT-аналізу.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку дитячих підгузників України
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2008-2012 рр. (основні тренди, специфіка ринку, проблеми, основні фактори впливу)
1.2 Загальні показники ринку, розрахунок ємкості ринку в 2008-2012 рр., в грошовому і натуральному вираженні
1.3 Структурування та сегментація ринку (оцінка привабливості сегментів, виділення товарних груп)
2. Державне регулювання ринку (вплив політичних чинників)
3. Виробництво і динаміка реалізації дитячих підгузників в Україні в 2008-2012 рр.
3.1 Обсяг і динаміка виробництва в кількісних показниках
3.2 Обсяг і динаміка реалізації в вартісних показниках
4. Основні оператори ринку дитячих підгузників в Україні
4.1 Перелік основних операторів ринку та іх опис (асортиментні позиції, цінова політика)
4.2 Структурування операторів (по сегментах, групам, регіонально, побудова карт стратегічних груп)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку в 2010-2012 рр.
5. Зовнішня торгівля на українському ринку дитячих підгузників в 2008-2012 рр.
5.1 Експорт (обсяг, структура, ціни, географія постачання по країнах)
5.2 Імпорт (обсяг, структура, ціни, географія постачання по країнах)
6. Ціна та ціноутворення на ринку дитячих підгузників України
6.1 Динаміка цін на продукцію, цінова сегментація
6.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
7. Споживання товару на ринку дитячих підгузників України
7.1 Вподобання споживачів відносно товару, портрет споживача
7.2 Структурування споживання (за потребами, культурно-соціальними критеріями)
8. Брендинг і реклама (інструменти просування продукції на ринку України)
9. Канали збуту дитячих підгузників на території України
9.1 Аналіз каналів збуту продукції в розрізі регіонів України (основні особливості, обсяги в відносних величинах)
9.2 Аналіз каналів збуту продукції в розрізі форми торгових точок
10. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку дитячих підгузників в 2012-2015 рр.
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1 SWOT-аналіз ринкового напрямку
11.2 Аналіз ризиків та бар’єрів входу на ринок
Перелік таблиць:
1. Характеристика типів дитячих підгузників
2. Основні фактори впливу на розвиток ринку дитячих одноразових підгузників в Україні в 2010-2011 рр.
3. Ємкість ринку підгузників в Україні в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
4. Аналіз асортименту основних виробників дитячих підгузників в 2011 р.
5. Необхідні процедури для проходження митного контролю при імпорті дитячих одноразових підгузників
6. Основні оператори ринку підгузників в Україні
7. Цінові сегменти продукції Pampers® станом на 2012 р., грн.
8. Цінові сегменти продукції Huggies® станом на 2012 р., грн.
9. Цінові сегменти продукції Libero® станом на 2012 р., грн.
10. Цінові сегменти продукції Bella Happy станом на 2012 р., грн.
11. Динаміка імпортних цін на підгузники в розрізі торгових марок в 2010-2012 рр., грн./шт.
12. Порівняння імпортних цін на підгузки у розрізі країни походження продукції у 2011-2012 рр., грн./шт.
13. Цінова сегментація на ринку підгузників у розрізі ТМ в 2012 р.
14. Сегментування ринку підгузників в Україні в 2011 р.
15. Основні імпортери і дистриб'ютори імпортної продукції, яка представлена на ринку України за підсумками 4 міс. 2012 р.
16. Загальний SWOT-аналіз на українському ринку підгузників
17. Ключові фактори успіху на ринку дитячих підгузників України
18. Ризики на ринку підгузників України
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка народжуваності в Україні в 2001-2011 рр., тис. чол.
2. Динаміка сукупних витрат домогосподарств на непродовольчі товари в Україні в 2001-2011 рр., грн. в місяць на 1 домогосподарство
3. Динаміка ємкості ринку підгузників в Україні в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
4. Динаміка ємкості ринку підгузників в Україні в 2008-2012 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
5. Структурування ринку підгузників України
6. Динаміка виробництва підгузників в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
7. Динаміка реалізації підгузників в 2008-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
8. Співвідношення вітчизняних і зарубіжних виробників на ринку підгузників України станом на 2011 р., %
9. Структуруваня операторів на ринку підгузників України за географічним принципом в 2011 р.
10. Карта стратегічних груп основних виробників підгузників в розрізі ТМ на українському ринку за результатами 4 міс. 2012 р.
11. Долі ринку основних операторів ринку підгузників в розрізі ТМ в 2010-2012 рр., в натуральному вираженні, %
12. Динаміка експорту підгузників в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
13. Динаміка експорту підгузників в 2008-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
14. Структура експорту підгузників в розрізі ТМ в 2010-2012 рр., в натуральному вираженні, %
15. Структура експорту підгузників в розрізі ТМ в 2010-2012 рр., в грошовому вираженні, %
16. Регіональна структура експорту підгузників в 2011 р., в натуральному та грошовому вираженні, %
17. Регіональна структура експорту підгузників за підсумками 4 міс. 2012 р., в натуральному та грошовому вираженні, %
18. Динаміка імпорту підгузників в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
19. Динаміка імпорту підгузників в 2008-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
20. Структура імпорту підгузників в розрізі ТМ в 2010-2012 рр., в натуральному вираженні, %
21. Структура імпорту підгузників в розрізі ТМ в 2010-2012 рр., в грошовому вираженні, %
22. Регіональна структура імпорту підгузників в 2011 р., в натуральному та грошовому вираженні, %
23. Регіональна структура імпорту підгузників за підсумками 4 міс. 2012 р., в натуральному та грошовому вираженні, %
24. Динаміка імпортних цін підгузників в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, грн./шт.
25. Динаміка експортних цін підгузників в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, грн./шт.
26. Фактори, які впливають на вибір підгузників на українському ринку, %
27. Рейтинг ТМ дитячих підгузників на українському ринку в 2011 р.
28. Крітерії вибору дитячих підгузників на українському ринку, %
29. Структурування активних користувачів підгузників в 2011 р., %
30. Структурування споживачів підгузників залежно від частоти використання в 2011 р., %
31. Структурування споживачів підгузників в залежності від цінових переваг в 2011 р., %
32. Структурування споживачів в залежності від важливості для них країни-виробника підгузників в 2011 р., %
33. Структурування споживачів в залежності від статі і віку в 2012 р., %
34. Структурування споживачів в залежності від співвідношення міського і сільського населення у віці до 2 років в 2012 р., %
35. Регіональне споживання підгузників у мережі аптек по Україні станом на 2011 р., %
36. Регіональне розподілення цільової аудиторії споживачів (діти до 2 років, міське населення) по Україні станом на 2011 р., %
37. Розподілення каналів збуту підгузників на українському ринку, %
38. Прогнозні данні по ємкості ринку підгузників в Україні в 2012-2015 рр., в натуральном вираженні, тонн