in stock

Аналіз українського ринку бочок для коньяку. 2012 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2012 року
Кількість сторінок:  8, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 10
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
1100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting виконано дослідження ринку бочок для коньяку, в якому розглянуті особливості цього ринку й охарактеризована ситуація на ньому. Зазначено, що в структурі тари і пакувальних матеріалів, використовуваних місцевими виробниками товарів для споживання на внутрішньому ринку, дерев’яна тара (бочки, піддони і ящики) за підсумками 2011 р. становить 2%. Основним сировинним матеріалом для виробництва коньячних бочок є дуб, що займає близько 15% від загального обсягу заготівель деревини для промислових потреб, при цьому спостерігається невелике зростання обсягів виробництва. У регіональній структурі заготовок дуба виділяються Житомирська (14,9%), Вінницька (11,4%), Сумська (9,0%) і Черкаська (8,9%) області. Обсяги виробництва бочок для коньяку в кілька разів перевищують ємність українського ринку. Зазначено, що на зовнішніх ринках продукція українських виробників має попит, однак вони виготовляють, переважно, не готові вироби (бочки, чани, ковші тощо), а їх складові (клепки). У регіональній структурі як експорту, так і імпорту домінує Франція. Вказані основні виробники та оператори ринку із зазначенням рівня ринкової присутності. Провідним вітчизняним виробником є компанія ТОВ «Олпол» із часткою ринку більше 57% у натуральному вираженні за підсумками 2011 р. Виходячи зі зростання обсягів споживання коньяку в Україні, зроблено висновок про розвиток ринку бочок. При цьому очікується збільшення попиту не тільки на багатолітражні дерев’яні вироби (для витримки коньяку), а й на сувенірні барила невеликого об’єму.

Детальний зміст:

1. Сировинна база для виробництва
2. Ємкість ринку і тенденції його розвитку
3. Структура зовнішньої торгівлі на ринку
4. Структура ринку
5. Конкурентна ситуація на ринку
6. Основні споживачі продукції на ринку
7. Висновки і прогнози розвитку

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура тари і пакувальних матеріалів, які використовуваються місцевими виробниками товарів і споживаються на внутрішньому ринку в 2011 р., за видами матеріалу , % (натуральне вираження, тонн)
2. Регіональна структура заготівель дуба в Україні в 2010-2011 рр., в натуральному вираженні, %
3. Динаміка виробництва бочок, чанів, ковшів і деталей до них в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
4. Динаміка ємкості ринку бочок, чанів, ковшів в 2009-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
5. Регіональна структура імпорту бондарних виробів і деталей до них за підсумками 9 міс. 2012 р., в натуральному і грошовому вираженні, %
6. Регіональна структура експорту бондарних виробів і деталей до них за підсумками 9 міс. 2012 р., в натуральному і грошовому вираженні, %
7. Структура ринку бочок, чанів, ковшів в розрізі походження продукції в 2011 р., в натуральному вираженні, %
8. Долі основних виробників на ринку в 2011 р., в натуральному вираженні, %
9. Долі основних виробників на ринку в 2011 р., в грошовому вираженні, %
10. Доля основних операторів ринку коньяку України в 2011 р., %

Зв'язатися з нами