in stock

Аналіз ринку жувальної гумки України. 2013 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2013 року
Графіків і діаграм: 10
Спосіб оплати: готівковий / безготівковий розрахунок, в тому числі банківською картою, передоплата  
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром
1700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting підготовлено огляд ринку жувальної гумки в Україні, де розкрито головні тенденції розвитку ринку, його ємність, показники вітчизняного виробництва і зовнішньої торгівлі у динаміці за 2008–2012 рр. За цей період на ринку сталися значні зміни. Суттєво збільшилась частка імпорту ринку, при цьому у списку лідерів на перше місце вирвались оператори Туреччини. Єдиний вітчизняний виробник – ООО «Нептун» – займає близько 1% ринку у натуральному вираженні та 0,6% – у грошовому. У 2009 р. сталося падіння попиту на продукт, після чого зміна показників ємності ринку у натуральному і грошовому вираженні було в цілому несинхронним. Причиною падіння середніх цін є стрімке збільшення обсягів імпорту дешевої турецької жувальної гумки. Вивчення експортної складової зовнішньої торгівлі ( а точніше, реекспорту продукції) свідчить, що це, переважно, постачання жувальної гумки до Білорусі – 54,6% у натуральному вираженні. Цікаво зазначити, що 43,6% продукції у натуральному і 88,9% – у грошовому вираженні вивозились у невизначені  країни. Розглянуто головних операторів ринку, вказано їхні частки. Показано, що у турецьких компаній ZARBUN і Global Gida сумарна частка у натуральному вираженні складає близько 40%, а у грошовому – лише 26%. Зазначено, що у рейтингу переваг споживачів 1, 2, 4, 6, 8 та 9 місця із десяти перших позицій посідає продукція компанії Wrigley, перш за все – торгові марки Orbit та Eclipse. Вказано на нестабільність динаміки цін на жувальну гумку в Україні. Зроблено висновок про очікуваний розвиток досліджуваного ринку у середньостроковій перспективі, однак при скороченні темпів приросту. Очікується поява на ринку нових видів продукції та розширення асортиментного ряду чинної. 

Детальний зміст:

1. Ємність ринку жувальної гумки. Тенденції його розвитку
2. Зовнішня торгівля на ринку жувальної гумки України
3. Структура ринку жувальної гумки України
4. Оператори на ринку жувальної гумки України
5. Уподобання споживачів на ринку жувальної гумки
6. Динаміка цін на жувальну гумку в Україні
7. Висновки. Прогнозні показники розвитку ринку жувальної гумки України.
 

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємності ринку жувальної гумки в Україні у 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, тонн
2. Динаміка ємності ринку жувальної гумки в Україні у 2008–2012 рр. у грошовому вираженні, тис. дол. США
3. Регіональна структура імпорту жувальної гумки в Україну у 2012 р. в натуральному та грошовому вираженнях, %
4. Регіональна структура експорту жувальної гумки з України у 2012 р. в натуральному та грошовому вираженнях, %
5. Структура ринку жувальної гумки в Україні за походженням продукції (вітчизняна/імпортна) у 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, %
6. Структура ринку жувальної гумки в Україні за походженням продукції (вітчизняна/імпортна) у 2008–2012 рр. у грошовому вираженні, %
7. Частки основних операторів ринку жувальної гумки в Україні у 2012 р. в натуральному та грошовому вираженнях, %
8. Уподобання споживачів відносно жувальної гумки на ринку України у 2012 р., (оцінка в балах)
9. Динаміка цін на ринку жувальної гумки в Україні у 2008–2012 рр., дол. США за 1 кг
10. Прогноз ємності ринку жувальної гумки в Україні у 2012–2016 рр. у натуральному вираженні, тонн
 

Зв'язатися з нами