Анотація до аналізу ринку:
В огляді ринку жерстяної упаковки з білої жерсті аналітики компанії Pro-Consulting надали інформацію про структуру та ємності ринку в натуральному вираженні за період 2002 - І пол. 2011 рр., Включаючи дані з імпорту / експорту продукції, а також детальну сегментацію напрямки в розрізі асортименту і походження продукції. Відзначається, що на український ринок жерстяної упаковки впливає безліч факторів: виробництво продукції хімічної галузі, конкуренція з боку зарубіжних виробників і т.д. На основі аналізу цінової ситуації на ринку проведена сегментація продукції в розрізі ціни з виділенням низького, середнього і високого цінових сегментів, а також зазначені основні фактори, які впливають на формування вартості кінцевого продукту. Детальний аналіз ринку жерстяної упаковки вказує на те, що хімічна галузь є основним споживачем тари з білої жерсті. Таким чином, найбільшу частку серед українських споживачів займають виробники лакофарбової продукції - 77,4%; горючі мастильні матеріали - 15,7%; на упаковку в бляшану тару продукції: косметичної, побутової, фармацевтичної продукції приходиться близько 5,4% в загальній структурі реалізації. Виконана цінова і споживча сегментація ринку. В огляді представлена географічна карта виробничих потужностей упаковки з білої жерсті для хімічної продукції в Україні, що дає можливість проаналізувати регіональну концентрацію виробництва. Огляд також включає детальну інформацію про ключових гравців ринку - довідку про компанії, асортимент пропонованої продукції, частку гравця на ринку, географію продажів і цінову політику оператора.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку
1.1 Сучасний стан ринку жерстяної упаковки з білої жерсті для хімічної продукції
1.2 Фактори розвитку ринку
2. Структурний аналіз
2.1 Обсяг і структура ринку в натуральному вираженні
2.2 Сегментація обсягу ринку в розрізі асортиментной сегментації
2.3 Сегментація обсягу ринку в розрізі походження продукції (вітчизняна/імпортна)
2.4 Сегментація обсягу ринку в розрізі виробників
2.5 Імпорт жерстяної тари з білої жерсті
2.6 Експорт жерстяної тари з білої жерсті
2.7 Вітчизняне виробництво на ринку металевої упаковки з білої жерсті для хімічної продукції
2.7.1 Сегментація вітчизняного виробництва металевої упаковки з білої жерсті в розрізі виробників
2.7.2 Сегментація вітчизняного виробництва металевої упаковки з білої жерсті в розрізі асортиментної сегментації
2.8 Структурна карта ринку
2.9 Цінова сегментація
2.10 Сегментація споживачів
3. Профілі ключових виробників
Перелік таблиць:
1. Основні фактори розвитку українського ринку жерстяної упаковки
2. Динаміка ємкості українського ринку жерстяної тари для хімічної продукції в 2002-1 пів. 2011 рр., млн. шт.
3. Динаміка географічної структури імпорту жерстяної тари для хімічної продукції в 2006-1 пів. 2011 рр., % (в натуральному вираженні)
4. Динаміка географічної структури експорту жерстяної тари для хімічної продукції в 2006-1 пів. 2011 рр., % (в натуральному вираженні)
5. Сегментування споживачів на ринку алюмінієвого профілю
6. Основні потенційні і реальні споживачі на українському ринку жерстяної упаковки для хімічної продукції
Перелік графіків і діаграм:
1. Основні фактори розвитку ринку упаковки з білої жерсті для хімічної продукції в Україні в сучасних умовах розвитку ринку
2. Динаміка розвитку хімічної галузі України в 2002-2011 рр.
3. Структура споживання жерстяної тари в розрізі галузей в 2010 р., % (в натуральному вираженні, в перекладі в один вимір - 1 літрова тара)
4. Динаміка ємкості українського ринку жерстяної упаковки для хімічної продукції в 2006-2011 рр., в натуральному вираженні, млн. шт.
5. Асортиментна структура ринку жерстяної тари в 2011 р., % (в натуральному вираженні в залежно від витрат матеріалу
6. Сегментація циліндричної жерстяної тари в розрізі об’єму в 2011 р., % (в натуральному вираженні: рівень пропозиції на ринку)
7. Сегментація жерстяних відер в розрізі об’єму тари в 2011 р., % (в натуральному вираженні: рівень пропозиції на ринку)
8. Сегментація жерстяних каністр в розрізі об’єму тари в 2011 р., % (в натуральному вираженні: рівень пропозиції на ринку)
9. Сегментація жерстяних аерозольних балонів в розрізі об’єму тари в 2011 р., % (в натуральному вираженні: рівень пропозиції на ринку)
10. Динаміка долі жерстяної тари для хімічної продукції в розрізі імпортного та вітчизняного виробництва в 2006-2011 рр., % (в натуральному вираженні)
11. Розподіл часток між основними операторами на ринку жерстяної упаковки для хімічної продукції в 2011 р., % (в грошовому вираженні)
12. Динаміка об’єму імпорту жерстяної тари для хімічної продукції в 2006-2011 рр., в натуральному вираженні (млн. шт) і грошовому (млн. долл. США) вираженні
13. Географічна структура імпорту жерстяної тари для хімічної продукції в 2010 р., % (в натуральному вираженні)
14. Динаміка об’єму експорту жерстяної тари для хімічної продукції в 2006-2011 рр., в натуральному вираженні (млн. шт) і грошовому (млн. долл. США) вираженні
15. Географічна структура експорту жерстяної тари для хімічної продукції в 2010 р., % (в натуральному вираженні)
16. Динаміка об’єму внутрішнього виробництва жерстяної тари для хімічної продукції в 2006-2011 рр., млн. шт
17. Структура вітчизняного виробництва жерстяної тари залежно від асортименту продукції
18. Структура вітчизняного виробництва жерстяної тари залежно від власників підприємств
19. Структура вітчизняного виробництва жерстяної тари залежно від від асортименту продукції
20. Географічна карта України виробничих потужностей упаковки з білої жерсті для хімічної продукції станом на 2011 р.
21. Структурування вітчизняних виробників жерстяної тари залежно від ціни жерстяної банки № 5
22. Динаміка цін на вітчизняну продукцію в долл. США в 2006-2010 рр., %
23. Сегментація українських споживачів в розрізі сфери діяльності в 2010 р., % (об’єм споживання в грошовому вираженні)