in stock

Аналіз ринку жерстяної тари в Україні. 2013 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2013 року
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2450 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Cоnsulting проведено дослідження ринку жерстяної тари. Зазначено, що жерстяна тара є одним з багатьох видів упаковки, що використовується на кінцевих етапах виробництва товарів різного призначення. Вказано, що найбільш популярним видом тари в Україні є паперова та картонна упаковка, що пов'язано з її дешевизною і невеликою масою. На частку споживання жерстяної тари припадає не більше 5-6%. Як правило, даний вид упаковки використовують у харчовій промисловості, при виробництві таких товарів як чай, кава, кондитерські вироби, різна консервація і т.д. На українському ринку переважає вітчизняна продукція, частка імпорту, в середньому, за рік становить не більше 1/3 загального обсягу продукції. З початку 2011 року можна спостерігати спад виробництва жерстяної тари в Україні. У період з 2010 по 2011 рр. було випущено на 8,6% продукції менше, ніж у попередньому. Розвиток даного ринку залежить, у першу чергу, від змін технологічних процесів виробництва в суміжних галузях. Скажімо, за умови зміни переваг виробників в упаковці убік дешевшої, легкої і практичної, є ймовірність скорочення ємності даного ринку.

Детальний зміст:

1. Ємність ринку
2. Структура ринку
3. Зовнішньоекономічна діяльність
4. Прогнозні показники

Перелік таблиць:

1. Динаміка основних показників ринку жерстяної тари в Україні за підсумками 2009 – 9 міс. 2013 рр., млн од.
 

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємності ринку жерстяної тари в Україні за підсумками 2009 – 9 міс. 2013 рр., млн од.
2. Структура ринку жерстяної тари залежно від сфери застосування, %
3. Структура ринку жерстяної тари залежно від її географічного походження, %
4. Частки виробництва операторів ринку жерстяної тари в Україні за підсумками 2012 р., %
5. Динаміка експорту жерстяної тари з України за підсумками 2009 – 9 міс. 2013 рр., млн од.
6. Географічна структура експорту жерстяної тари з України за підсумками 2012 р., %
7. Географічна структура імпорту жерстяної тари в Україну за підсумками 2012 р., %
8. Географічна структура імпорту жерстяної тари в Україну за підсумками 2012 р., %
9. Прогноз ємності ринку жерстяної тари в Україні на 2013–2016 рр., млн од.
 

Зв'язатися з нами