Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку жерстяної тари, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, характеризує позиції вказаного ринку у загальній структурі ринку тари та пакувальних матеріалів із зазначенням переваг та особливостей використання жерсті як матеріалу для упаковки. Проаналізовано динаміку ємності ринку в розрізі складових і показано, що показники виробництва та експорту є в цілому спадними, водночас імпорт після обвалу в 2009 році демонструє деяке зростання показників. Частка продукції вітчизняного виробництва на ринку жерстяної тари України демонструє негативні тенденції: якщо 2009 р. вона складала 87,5%, то за підсумками 2012 р. скоротилась до 62%. У структурі виробництва жерстяної тари близько 98% складають банки, призначені для консервування харчових продуктів, а на частку тари для хімічної промисловості доводиться тільки всього 2% продукції. Перераховано основних українських виробників жерстяної тари. Відзначено, що в регіональній структурі імпорту жерстяної тари переважають угорські виробники (43,6% у натуральному і 32,5% - в грошовому вираженні), а експорту – підприємства Росії (відповідно 57,1% і 60,6%). При аналізі питань ціноутворення зазначено, що ціна виробництва жерстяної тари в Україні за період 2008-2012 рр. скоротилася майже в 1,7 рази, оскільки виробники змушені стимулювати попит на продукцію через присутність на ринку серйозних конкурентів - полімерних матеріалів. При цьому ціни імпорту та експорту зростають. За прогнозами, ринок жерстяної тари розвиватиметься при скороченні темпів приросту, що зумовлено поступовим заміщенням жерстяної упаковки іншими видами тари, які за характеристиками перевершують жерсть.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку жерстяної упаковки
2. Ємність ринку
3. Внутрішнє виробництво
4. Зовнішньоекономічна діяльність
5. Споживання на ринку жерстяної упаковки
6. Цінова ситуація
7. Прогноз розвитку галузі
Перелік таблиць:
1. Динаміка ємності ринку жерстяної тари в Україні за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
2. Динаміка імпорту та експорту жерстяної тари в Україні за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
3. Динаміка імпортних та експортних цін на жерстяну тару в Україні за 2008–2012 рр., грн./шт.
4. Прогнозні показники ринку жерстяної тари в Україні за 2008–2012 рр., грн./шт.
Перелік графіків і діаграм:
1. Структура ринку тари й пакувальних матеріалів, що споживаються на внутрішньому ринку, за видом матеріалу станом на 2012 р. у натуральному вираженні, %
2. Динаміка ємності ринку жерстяної тари в Україні за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
3. Динаміка виробництва жерстяної тари в Україні за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
4. Структура виробництва жерстяної тари в Україні станом на 2012 р. у натуральному вираженні, %
5. Динаміка імпорту жерстяної тари в Україну за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
6. Регіональна структура імпорту жерстяної тари в Україну за підсумками 2012 р. в натуральному (млн. шт.) та грошовому (млн. грн.) вираженнях, %
7. Динаміка експорту жерстяної тари з України за 2008–2012 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
8. Регіональна структура експорту жерстяної тари в Україну за підсумками 2012 р. в натуральному (млн. шт.) та грошовому (млн. грн.) вираженнях, %
9. Структура ринку жерстяної тари в Україні за 2008–2012 рр. з виокремленням продукції вітчизняного та імпортного походження, млн. шт.
10. Динаміка цін на виробництво жерстяної тари в Україні за 2008–2012 рр., грн./шт.
11. Прогнозні показники ринку жерстяної тари в Україні за 2008–2012 рр., грн./шт.