Анотація до аналізу ринку:
У дослідженні ринку виставкових послуг, підготовленому аналітиками компанії Pro-Consulting, зазначено, що ситуація на ринку залежить від загальної макроекономічної ситуації у країні, а також - рівня розвитку культури населення. При цьому є дані по Україні в цілому з виокремленням Києва як регіону з максимальними абсолютними і відносними показниками витрат на цей сегмент сфери послуг. Подана динаміка ВВП України та ВРП Києва у фактичних і порівняльних цінах, а також дані з витрат домогосподарств на відпочинок і культурні заходи ( в цілому за рік і середньомісячні питомі). Проаналізовано головні фактори, що впливають на розвиток ринку виставкових послуг України. Виконано аналіз тенденцій розвитку ринку за сегментами (виставки і ярмарки). Вказано на скорочення кількості заходів і зменшення загальної забудованої площі при практично стабільній загальній виставковій площі. Досліджуваний ринок структурований у регіональному розрізі (за кількістю заходів і площі забудови), за статусом виставки (міжнародні, міжрегіональні, національні), тематикою (галузеві і багатогалузеві) та за тематичною направленістю, цільовою аудиторією, періодичністю проведення, джерелами фінансування. Охарактеризовано приміщення для надання виставкових послуг, виконано рейтинг цих приміщень за кількістю проведених заходів. В огляді також проаналізовано середню відвідуваність виставкових заходів, вартість оренди виставкових залів (дані на 2013 р.), кількість виставкових центрів, організаторів виставок, їхніх учасників та відвідувачів. Перераховано головні виставкові комплекси України з наданням докладних відомостей про їхню діяльність. Викладено вимоги до технічного оснащення залів з боку головних груп споживачів. Виконано середньо- і довгострокове прогнозування попиту на досліджуваному ринку. Оцінено інвестиційну привабливість галузі, ризики і перешкоди виходу на ринок.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку виставкових послуг України й Києва
2. Аналіз пропозиції виставкових приміщень в Україні та Києві
2.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку виставкових послуг у 2008–2012 рр.
2.2. Аналіз основних виставкових заходів, що проводяться в Україні та Києві
2.3. Сегментація та структурування ринку виставкових заходів України та Києва
2.4. Характеристика приміщень (розміри, опис, їхні особливості, технічна комплектація, середнє завантаження)
2.5. Вартість оренди виставкових залів станом на 2013 р.
3. Визначення основних виставкових залів та їхніх конкурентних переваг
4. Глибокий аналіз виставкових комплексів України й Києва (розміри, опис, особливості комплексу, основні проведені заходи й надані послуги, середнє завантаження, технічна комплектація)
5. Аналіз попиту на виставкові зали в Україні та Києві
5.1. Основні споживачі на ринку виставкових заходів
5.2. Профіль споживача, найбільш затребувані формати й виставкові зали
5.3. Опис форматів заходів, що найчастіше проводяться у виставкових залах
5.4. Вимоги до технічного оснащення залів та додаткових послуг з боку основних груп споживачів
5.5. Вимоги до додаткових послуг
5.6. Оцінка впливу кризи на попит
5.7. Прогнозні показники розвитку попиту у 2013–2015 рр.
6. Висновки та рекомендації. Перспективи розвитку ринку виставкових послуг України
6.1. Список запланованих виставкових заходів в Україні та Києві
6.2. Оцінка потенційного попиту на ринку виставкових послуг у 2013–2020 рр.
6.3. Прогнозні показники розвитку ринку виставкових послуг у 2013–2020 рр., його особливості
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. SWOT-аналіз ринкового напряму
7.2. Ризики й бар’єри виходу на ринок
Перелік таблиць:
1. Основні чинники впливу на розвиток ринку виставкових заходів України
2. Кількість проведених виставкових заходів в Україні у 2008–2012 рр., шт.
3. Кількість проведених виставкових заходів у Києві у 2008–2012 рр., шт.
4. Характеристика приміщень для проведення виставок, кв. м
5. Середня відвідуваність виставкових заходів Києва й України у 2008–2012 рр., тис. осіб із розрахунку на 1 виставку і на 1 виставковий день
6. Вартість оренди виставкових залів станом на 2013 р.
7. Основні виставкові зали України та Києва
8. Характеристика павільйонів Експоцентру України
9. Площа павільйонів МВЦ
10. Динаміка відвідуваності виставкових заходів Києва й України у 2008–2012 рр., %
11. Основні заплановані виставкові заходи в Україні та Києві
12. Потенційний попит на виставкові заходи (потенційна кількість відвідувачів) в Україні у 2013–2020 рр., тис. чол.
13. Потенційний попит на виставкові заходи (потенційна кількість відвідувачів) у Києві у 2013–2020 рр., тис. чол.
14. Загальний SWOT-аналіз українського ринку виставкових заходів
15. Основні чинники успіху на ринку виставкових заходів України
16. Ризики на ринку виставкових заходів України
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка внутрішнього валового продукту (ВВП) України у фактичних і порівняльних цінах у 2005–2012 рр., млрд. грн.
2. Динаміка регіонального валового продукту Києва у фактичних і порівняльних цінах у 2005–2011 рр., млрд. грн.
3. Витрати домогосподарств на відпочинок і культурні заходи (в т. ч. виставкові) в Україні у 2005–2012 рр., млрд. грн.
4. Щомісячні витрати домогосподарств на відпочинок і культурні заходи (в т. ч. виставкові) в Україні у 2005–2012 рр., грн. на 1 домогосподарство
5. Витрати домогосподарств на відпочинок і культурні заходи (в т. ч. виставкові) в Києві у 2005–2012 рр., млрд. грн.
6. Щомісячні витрати домогосподарств на відпочинок і культурні заходи (в т. ч. виставкові) в Києві у 2005–2012 рр., грн. на 1 домогосподарство
7. Частка витрат домогосподарств на відпочинок і культурні заходи (в т. ч. виставкові ) в Україні та Києві від загальних сукупних витрат у 2005–2012 рр., %
8. Динаміка проведених виставкових заходів в Україні у 2008–2012 рр., шт.
9. Динаміка проведених виставкових заходів у Києві у 2008–2012 рр., шт.
10. Динаміка забудованої площі організаторів виставок в Україні у 2008–2012 рр., тис. кв. м
11. Динаміка забудованої площі організаторів виставок у Києві у 2008–2012 рр., тис. кв. м
12. Динаміка загальної виставкової площі виставкових центрів в Україні у 2008–2012 рр., тис. кв. м
13. Динаміка загальної виставкової площі виставкових центрів у Києві у 2008–2012 рр., тис. кв. м
14. Регіональна структура проведених виставок в Україні за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні,%
15. Регіональна структура забудованих площ організаторів виставок в Україні у 2012 р. в натуральному вираженні, %
16. Структура ринку виставкових заходів України й Києва за статусом за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні,%
17. Структура ринку виставкових заходів України й Києва за тематикою за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні,%
18. Структура ринку виставкових заходів України й Києва за тематичними напрямами за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні,%
19. Структура ринку виставкових заходів України й Києва за цільовою аудиторією за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні,%
20. Структура ринку виставкових заходів України й Києва за періодичністю проведення за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні,%
21. Структура ринку виставкових заходів України й Києва за джерелами фінансування за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні,%
22. Структура кількості проведених виставкових заходів за наданими в оренду виставковими площами організаторами виставок (кв. м) за підсумками 2012 р. в Україні, %
23. Структура кількості проведених виставкових заходів за наданими в оренду виставковими площами організаторами виставок (кв. м) за підсумками 2012 р. в Києві, %
24. Кількість організаторів виставок в Україні у 2008–2012 рр., шт.
25. Кількість організаторів виставок у Києві у 2008–2012 рр., шт.
26. Кількість виставкових центрів в Україні у 2008–2012 рр., шт.
27. Динаміка кількості учасників виставкових заходів в Україні у 2008–2012 рр., шт.
28. Динаміка кількості учасників виставкових заходів у Києві у 2008–2012 рр., шт.
29. Динаміка кількості відвідувачів виставкових заходів в Україні у 2008–2012 рр., тис. чол.
30. Динаміка кількості відвідувачів виставкових заходів у Києві у 2008–2012 рр., тис. чол.
31. Регіональна структура відвідування виставкових заходів в Україні у 2012 р. в натуральному вираженні, %
32. Структура споживання на ринку виставкових заходів України й Києва за цільовою аудиторією (українські відвідувачі/іноземні відвідувачі) за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні,%
33. Структура кількості проведених виставкових заходів за наданими в оренду виставковими площами організаторами виставок (кв. м) на 1 учасника за підсумками 2012 р. у Києві, %
34. Скорочення відвідуваності, кількості відвідувачів та учасників виставкових заходів Києва та України у 2009 р., %
35. Прогнозні показники кількості відвідувачів виставкових заходів в Україні у 2013–2020 рр., тис. чол.
36. Прогнозні показники кількості відвідувачів виставкових заходів у Києві у 2013-2020 рр., тис. чол.
37. Прогнозні показники кількості виставкових заходів в Україні у 2013–2020 рр., шт.
38. Прогнозні показники кількості виставкових заходів у Києві у 2013–2020 рр., шт.