Аналіз ринку вищих навчальних закладів України. 2009

Аналіз ринку вищих навчальних закладів України. 2009
Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2009 року
Кількість сторінок: 23, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 23
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
3750 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting в огляді ринку вищих навчальних закладів України привели загальні тенденції зміни демографічної ситуації в країні, а саме чисельність населення за 2000-І пол. 2009 рр. Виділено основні тенденції розвитку ринку вищих навчальних закладів в умови кризи: підвищення прохідного балу для вступу до вузів і збільшення конкурсу; зменшення кількості бюджетних місць; скорочення числа студентів, що надійшли на перший курс (в 2009/2010 навчальному році) в порівнянні з попереднім роком; збільшення кількості аспірантів і докторантів; надання відстрочки платежу деяким студентам з-за неможливості оплачувати навчання за контрактом; зміна списку популярних професій і спеціальностей. У структурі ринку вищих навчальних закладів 40% ринку припадає на вищі навчальні заклади III-IV рівнів акредитації, а близько 60% - III рівнів. Наведено динаміку чисельності вищих навчальних закладів і студентів в Україні в регіональному розрізі. Проведено детальний конкурентний аналіз провідних вузів України. З кожним роком обсяг попиту на послуги вищої освіти скорочується, при цьому пропозиція все більше і більше перевищує попит. Очікується, що в найближчий кілька років українським вузам поряд з економічною кризою доведеться пережити кризу реформи освіти, а потім - і демографічний.

Детальний зміст:

1. Характеристика демографічної ситуації в Україні (2000-2009 роки)
2. Загальна характеристика ринку послуг вищих навчальних закладів України
2.1. Опис ринку України
2.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (в т.ч. вплив кризової ситуації на ринку України)
2.3. Сегментація і структурування ринку за рівнем акредитації, регіонально
3. Основні показники ринку
3.1. Чисельність вищих навчальних закладів на території України (всеукраїнські та регіональні показники: загальна кількість ВНЗ, класифікація за формою власності)
3.2.Чісленность студентів (класифікація: рівень акредитації ВНЗ, форма навчання студента, напрямок навчання у ВНЗ, освітньо-кваліфікаційний рівень)
3.3. Конкурс на вступних іспитах до ВНЗ
3.4. Підготовка і випуск кваліфікованих фахівців
3.5. підготовка аспірантів
3.6. Підготовка докторів наук
4. Основні ВНЗ України
4.1. Перелік основних ВНЗ, їх короткий опис (за рейтингами популярності, із зазначенням основної спрямованості послуг освіти
4.2. Частки ринку основних ВНЗ
4.3. Опис конкуренції на ринку
5. Ціна і ціноутворення на ринку
4.1. Динаміка цін на послуги основних ВНЗ (низький, середній, преміум)
4.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни
6. Оцінка попиту і пропозиції на ринку
7. Висновки та прогнозні показники розвитку ринку (з докладним аналізом чисельності учнів і прогнозом до 2012 року)

Перелік таблиць:

1. Регіональна структура ринку вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації (кількість навчальних закладів),%
2. Регіональна структура ринку вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації (кількість навчальних закладів),%
3. Регіональна структура ринку вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації (кількість навчальних закладів),%
4. Чисельність вищих навчальних закладів на території України в 2007/08 навчальному році,%
5. Чисельність студентів, які навчаються в ВУЗах України в 2006-2009 навчальних роках
6. Конкурс на вступних іспитах у ВНЗ України (кількість поданих заяв на 100 зарахованих)
7. Перелік вузів, які підвищили прохідний бал для абітурієнтів 2009 року
8. Чисельність студентів прийнятих, випущених і навчаються в ВУЗах України в 2006-2009 навчальних роках
9. Чисельність аспірантів в 2006-2009 навчальних роках (на початок навчального року)
10. Чисельність докторантів в 2006-2009 навчальних роках (на початок навчального року)
11. 20 вузів, які набрали найвищі бали в загальному рейтингу
12. Високий ціновий сегмент (більше 15000 грн)
13. Середній ціновий сегмент (10000-14999 грн.)
14. Низький ціновий сегмент (до 10000 грн.)
15. Високий ціновий сегмент (більше 15000 грн)
16. Середній ціновий сегмент (10000-14999 грн.)
17. Низький ціновий сегмент (до 10000 грн.)
18. Високий ціновий сегмент (більше 16000 грн)
19. Середній ціновий сегмент (12000-16000 грн.)
20. Низький ціновий сегмент (до 12000 грн.)
21. Динаміка кількості вузів в 2004-2009 рр.
22. Динаміка чисельності студентів в 2006-2009 рр
23. Динаміка чисельності студентів в 2004-2009 рр. і прогноз на 2010-2012 рр

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка чисельності населення України в 2000-1 підлогу. 2009 рр., млн. осіб
2. Структура ринку вищих навчальних закладів в 1 пол. 2009 року за рівнем акредитації (кількість навчальних закладів),%
3. Структура ринку вищих навчальних закладів в 1 пол. 2009 року за рівнем акредитації (кількість студентів),%
4. Частки ринку основних вузів в Україні (за кількістю студентів),%
5. Динаміка цін на послуги основних ВНЗ (% до грудня попереднього року)

Зв'язатися з нами