in stock

Аналіз ринку горілки України. 2012

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2012 року
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 3
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
1150 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

В огляді українського ринку горілки, представленому аналітиками компанії Pro-Consulting, особливо вказано високий рівень споживання міцного алкоголю в країні. У 2011 р. Україна з показником 15,6 літра на людину перебувала на п’ятій позиції в рейтингу Всесвітньої організації охорони здоров’я (група країн з високими показниками споживання алкоголю), її випереджають тільки Молдавія, Чехія, Угорщина і Росія. При цьому в Україні горілка є самим вживаним алкоголем (44,6% у натуральному вираженні в 2011 р.). При аналізі ємності ринку цікаво указати найвищий за розглянутий період (2007 – 4 місяці 2012 рр.) темп приросту в 2009 р., першому післякризовому році, коли більшість ринків демонстрували істотне скорочення обсягів. На українському ринку переважає горілка середнього цінового сегмента (70% у 2011 р.). Показники експорту ще не вийшли на докризовий рівень через скорочення обсягів виробництва. Основні поставки здійснюються до Росії (60% у натуральному і 45% у грошовому вираженні). Максимальні показники імпорту мали місце в 2011 р. (більше третини ємності ринку), а країною-постачальником також була Росія (відповідно 88,2% і 70,9%). Представлені частки ринку основних імпортерів горілки. Ціноутворення на ринку визначається підвищенням відпускних цін на спирт через подорожчання зернових, а також періодичним зростанням ставок акцизного збору на алкогольні напої. Розглянуто канали збуту продукції з виділенням роздрібних мереж (останнім часом – сегмента спеціалізованого алкогольного рітейлу) та закладів HoReCa. Споживання проаналізовано в розрізі популярності торгових марок (ведучі ТМ – Nemiroff, Хлібний Дар, Medoff, Хортиця) і частоти споживання. Прогнозується зростання ємності ринку горілки в середньостроковій перспективі. Підкреслено перспективність ринку горілки України як для вітчизняних, так і для іноземних інвесторів.

Зв'язатися з нами