Дата підготовки: | Травень 2008 року |
Кількість сторінок: | 106, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 30 |
Таблиць: | 19 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Фахівці компанії Pro-Consulting провели аналіз ринку туризму в Україні, вивчивши макроекономічні чинники, що впливають на досліджувану галузь. Проведено структурування ринку туризму, згідно з результатами якого 70% клієнтської бази туристичних компаній в 2005 році припадало на виїзних туристів, 25% - на внутрішніх і 5% - на іноземних в'їзних туристів. До 2007 року ця структура зазнала суттєвих змін: частка виїзних туристів скоротилася до 11%, а частка внутрішніх і іноземних туристів зросла до 74% і 15% відповідно. Найбільш масовими напрямками виїзного туризму за підсумками 2007 року є Росія, Польща, Білорусія, Молдавія і Угорщина. Важливо відзначити той факт, що в Україні найбільша кількість іноземців також приїжджали з перерахованих вище країн. Обсяг реалізованих туристичних послуг в Україні характеризується динамічним зростанням: якщо в 2002 році об'єм ринку в грошовому вираженні становила 360 млн дол. США, то в 2007 році - вже 1,4 млрд дол. США. Розглянуто основні оператори ринку, конкурентна ситуація, споживчі переваги, а також тенденції розвитку галузей, що впливають на напрямок туризму: галузі авіаперевезень, готельного бізнесу, страхування, оренди автомобілів, мобільного зв'язку. Вивчено основні види туризму: індивідуальний, екзотичний, ділової, виставковий, конгрес-туризм, а також проведена оцінка впливу сезонного фактора на ринок.
1. Макроекономічні чинники, що впливають на ринок туризму в Україні.
2. Опис ринку туризму.
3. Обсяг ринку туризму.
4. Темпи зростання ринку туризму.
5. Споживачі на ринку туризму.
6. Тенденції на ринку туризму.
7. Опис впливають ринків.
7.1. Ринок готельного бізнесу в Україні.
8. Ринок елітного туризму.
8.1. Обсяг ринку (у натуральному, грошовому вираженні).
8.2. Компанії, що надають послуги елітного туризму.
8.3. Сегментація і структура Ринку.
8.4. Темпи зростання Ринку.
8.5. Опис клієнтів.
9. Індивідуальний туризм (Meetings).
9.1. Обсяг ринку (у натуральному, грошовому вираженні).
9.2. Компанії, що надають послуги індивідуального туризму.
9.3. Сегментація і структура Ринку.
9.4. Темпи зростання Ринку.
9.5. Опис клієнтів.
9.6. Середня вартість туру. Розподіл послуг туристичних компаній.
10. Екзотичний туризм.
10.1. Обсяг ринку (у натуральному, грошовому вираженні).
10.2.Компаніі, що надають послуги екзотичного туризму.
10.3. Сегментація і структура Ринку.
10.4. Темпи зростання Ринку.
10.5. Опис клієнтів.
10.6. Середня вартість туру. Розподіл послуг туристичних компаній.
11. Інсентів-туризм (Incentives).
11.1. Обсяг ринку (у натуральному, грошовому вираженні).
11.2. Компанії, що надають послуги.
11.3. Компанії-клієнти.
11.4. Сегментація і структура Ринку.
11.5. Темпи зростання Ринку.
11.6. Середня вартість туру. Розподіл послуг туристичних компаній.
12. Конгрес-туризм (Congresses).
12.1.Об'ем ринку (в натуральному, грошовому вираженні).
12.2. Компанії, що надають послуги елітного туризму.
12.3. Сегментація і структура Ринку.
12.4. Темпи зростання Ринку.
12.5. Компанії-клієнти.
12.6. Середня вартість туру. Розподіл послуг туристичних компаній.
13. Виставковий туризм (Exhibitions / Events) (зовнішній).
13.1. Обсяг ринку (у натуральному, грошовому вираженні).
13.2. Компанії, що надають послуги виставкового туризму.
13.3. Сегментація і структура Ринку.
13.4. Темпи зростання Ринку.
13.5. Опис клієнтів.
13.6. Основні напрямки виставкового туризму.
13.7. Середня вартість туру. Розподіл послуг туристичних компаній.
14. Вплив сезонності на Ринок.
15. Основні принципи ціноутворення.
16. Конкурентний аналіз.
16.1. Основні параметри конкуренції.
16.2. Послуги туристичних компаній.
16.3. Опис профілів провідних компаній.
16.4. Порівняльна характеристика основних гравців Ринку за параметрами.
16.5. Тенденції в напрямку конкуренції між основними гравцями Ринку.
16.6. Вихід нових гравців.
16.7. Стратегії просування.
16.8. Аналіз споживачів.
16.9. Порівняльні переваги і недоліки великих туристичних компаній на Ринку.
17. Фактори, що сприяють розвитку Ринку
17.1. Стримуючі фактори Ринку / аналіз ризиків Ринку
18. Тенденції на конкурентному полі
18.2. Тенденції в споживчому сегменті
19. Узагальнюючі висновки і рекомендації
20. Ліцензування
1. Обсяг ринку туризму України, млн. Чол.
2. Фінансова місткість ринку туризму України, млрд. Дол.
3. Кількість підприємств готельного типу
4. Рейтинг провідних тур компаній по сервісу
5. Вартість години польоту
6. Вартість VIP-перельоту до деяких курорти
7. Компанії, що надають послуги індивідуального туризму
8. Середня вартість інсентив-туру, USD
9. Оператори ділових поїздок
10. Послуги туристичних компаній
11. Порівняльна характеристика основних гравців ринку за параметрами
12. Таблиця споживчих перевагу за демографічною і соціальною ознакою
13. Порівняльні переваги і недоліки великих туристичних компаній на ринку
14. Очікуваний дохід від туризму в 2008 році
15. Структура країн за обсягом надходжень від туризму в 2007 році
16. Виручка 15-ти найбільших турфірм за 2007 рік.
17. Структура розподілу виручки на початковому етапі діяльності типового турагенства
18. Найбільші туристичні компанії за доходом, 2005 - 2006 рік
19. Ціни середньостатистичного тижневого туру влітку 2007 року за даними учасників туристичного ринку, дол. США / 7 днів
1. Структура виїзного туризму по країнах, 2007 рік
2. Структура в'їзного туризму по країнах, 2007 рік
3. Структура напрямки польотів в Україні,%
4. Структура авіаринку України по власності,,%
5. Структура виконаних польотів з основних аеропортів України
6. Динаміка зростання кількості підприємств готельної сфери і номерного ресурсу
7. Обсяг і темпи зростання ринку елітного туризму в натуральному вираженні, млн. Чол.
8. Обсяг і темпи зростання ринку елітного туризму в грошовому вираженні, млн. Дол.
9. Обсяг і темпи зростання ринку індивідуального туризму, млн. Чол.
10. Обсяг і темпи зростання ринку індивідуального туризму, $ млн.
11. Сегментація ринку індивідуального туризму в натуральному вираженні, млн. Чол.
12. Частка індивідуального туризму в загальній структурі туризму в Україні в 2007 році,% (у розрізі пасажиропотоку)
13. Структура надання послуг туристичної фірми за індивідуальними турам,% (у розрізі пропозиції)
14. Темпи зростання ринку інсентив-туризму
15. Темп зростання ринку конгрес-туризму
16. Темп зростання виставкового туризму
17. Рейтинг турфірм за рівнем отриманого доходу, 2007 рік
18. Структура чисельності українських туристів про країни в 2007 році.
19. Популярні напрямки зимового туризму взимку 2006-2007 (за пасажиропотоком),%
20. Структура туристичних компаній за кількістю співробітників.
21. Динаміка зміни турпотоку в Україні в 2006-7 рр.
22. Динаміка попиту на популярні турнаправлениями в українському виїзному туризмі в 2002 - 2008 рр., Чол.
23. Динаміка пасажиропотоку по популярним туристичним напрямками, 2004-2008 рр, чол. 24. Динаміка чартерного пасажиропотоку, 2004-2008 рр., Чол.
25. Розподіл часток туристичного пасажиропотоку по сезонах 2005-2008 рр.,%
26. Динаміка часткою річного пасажиропотоку по популярним туристичним напрямками за 2004-2006 рр.,%
27. Динаміка туристичного пасажиропотоку по найбільш популярним літнім країнам 2005-2006 рр.,%
28. Частка зимового пасажиропотоку по популярним туристичним напрямками за 2004-2006 рр.,%
29. Фактори вибору турфірми українцями,%
30. Фактори вибору турфірми киянами,%