Анотація до аналізу ринку:
Дослідження ринку побутової техніки та електроніки, що реалізується через торгові роздрібні мережі, підготовлено аналітиками компанії Pro-Consulting і містить аналіз ринку, його загальних показників та основних тенденцій. Зазначені мережі займають 32% у загальній структурі українських торгових роздрібних мереж. Наведено інформацію про наявність товарів тривалого використання в домогосподарствах, яка свідчить про перспективність аналізованого ринку. Реалізація побутової техніки та електроніки після падіння в 2009 р. зростає в натуральному і вартісному вираженні за всіма основними групами товарів. Виділено сегменти досліджуваного ринку, серед яких переважає комп’ютерне обладнання та інформаційні технології; також розглядаються велика побутова техніка; телекомунікаційне обладнання; побутова електроніка; мала побутова техніка; цифрові фотоапарати; офісна техніка. Наведена посегментна структура споживання за регіонами України. Охарактеризовано провідних операторів, що охоплюють більше 88% ринку (компанії «Фокстрот», COMFY, «Ельдорадо», «Технополіс») із зазначенням асортименту, представленого в магазинах (основні товарні групи, кількість моделей, структура модельного ряду, кількість брендів), сервісного обслуговування, умов отримання споживчих кредитів, покриття за областями, а також рівня ринкової присутності (за числом магазинів, обсягами реалізації). Виконана оцінка конкурентної ситуації на ринку і конкурентний аналіз зазначених операторів за регіональним охопленням, асортиментною пропозицією, відповідністю перевагам споживачів. Вивчена цінова політика операторів за товарними сегментами (торговими марками). Побудований портрет споживача, проаналізовані споживчі переваги з деталізацією товарних груп. Окреслено цілі розвитку ринку торгових роздрібних мереж побутової техніки та електроніки за провідними операторами, спрогнозоване зростання ємності ринку в середньостроковій перспективі. Проаналізована інвестиційна привабливість ринку з виділенням ключових факторів успіху.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку торгових роздрібних мереж побутової техніки та електроніки в Україні
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2008-2012 рр. (опис ринку в цілому, його специфіки та проблем розвитку, фактори впливу на ринок
1.2 Загальні показники ринку, розрахунок ємкості ринку в 2008-2012 рр.
1.3 Сегментація та структурування ринку (виділення цільового ринку, оцінка його привабливості)
2. Обсяги та динаміка реалізації побутової техніки та електроніки торговими роздрібними мережами в 2008-2012 рр.
3. Основні оператори на ринку України
3.1 Перелік основних торгових роздрібних мереж побутової техніки та електроніки і їх опис (загальна характеристика, асортимент продукції та регіональне розміщення)
3.2 Структурування основних торгових роздрібних мереж побутової техніки та електроніки (за сегментами, по групам, спеціалізації та регіонально)
3.3 Долі ринку основних торгових роздрібних мереж
3.4 Ступінь конкуренції і ризики на ринку торгових роздрібних мереж побутової техніки та електроніки
3.5 Конкурентний аналіз. Побудова карти конкурентних переваг
4. Цінова політика торгових роздрібних мереж побутової техніки та електроніки в Україні
4.1 Динаміка цін на побутову техніку і електроніку
4.2 Цінова політика основних торгових роздрібних мереж в розрізі товарних груп
4.3 Цінова сегментація на ринку
5. Аналіз споживчих переваг на ринку
5.1 Вподобання споживачів відносно побутової техніки і електроніки, технічні вимоги до продукції, портрет споживача
5.2 Структурування та сегментація споживання
6. Висновки та рекомендації, перспективи розвитку ринку торгових роздрібних мереж побутової техніки України в 2012-2015 рр.
6.1 Прогнозні показники розвитку ринку торгових роздрібних мереж побутової техніки та електроніки в 2012-2015 рр.
6.2 Перспективи розвитку ринку в розрізі основних операторів
6.3 SWOT-аналіз ринкового напрямку
6.4 Існуючі ризики і бар'єри роботи на ринку
Перелік таблиць:
1. Наявність в домогосподарствах товарів тривалого користування, шт. на 100 домогосподарств
2. Основні фактори впливу на розвиток ринку торгових роздрібних мереж побутової техніки і електроніки в Україні
3. Обсяги реалізації основних товарних груп побутової техніки і електроніки в Україні в роздрібних мережах в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, тис. шт.
4. Обсяги реалізації основних товарних груп побутової техніки і електроніки в Україні в роздрібних мережах в 2008-2012 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
5. Асортимент магазинів мережі «Фокстрот» в розрізі основних товарних груп і брендів, од.
6. Умови споживчого кредитування в магазинах мережі «Фокстрот»
7. Асортимент магазинів мережі «COMFY» в розрізі основних товарних груп і брендів, од.
8. Умови споживчого кредитування в магазинах мережі «COMFY»
9. Асортимент магазинів мережі «Ельдорадо» в розрізі основних товарних груп і брендів, од.
10. Умови споживчого кредитування в магазинах мережі «Ельдорадо»
11. Асортимент магазинів мережі «Технополіс» в розрізі основних товарних груп і брендів, од.
12. Умови споживчого кредитування в магазинах мережі «Технополіс»
13. Основні характеристики торговельних роздрібних мереж побутової техніки і електроніки
14. Асортиментна пропозиція основних операторів ринку (кількість моделей в розрізі торгових марок і основних товарних груп), од.
15. Бальна оцінка основних характеристик торгових роздрібних мереж побутової техніки і електроніки
16. Задоволення попиту споживачів на побутову техніку і електроніку основними операторами ринку в регіональному розрізі, балів
17. Бальна оцінка асортиментної пропозиції основних операторів ринку в розрізі товарних груп
18. Бальна оцінка відповідності асортиментної пропозиції основних операторів ринку уподобанням споживачів в розрізі товарних груп
19. Бальна оцінка цінової політики основних операторів ринку в розрізі товарних груп
20. Конкурентні переваги основних торгових роздрібних мереж на ринку побутової техніки і електроніки в Україні, балів
21. Динаміка цін на основні товарні групи побутової техніки і електроніки в Україні в 2006-2012 рр., грн./шт.
22. Ціни на основні групи товарів в розрізі торгових марок основних операторів ринку станом на 2012 р., грн./шт.
23. Середні ціни на основні групи товарів в розрізі торгових марок основних операторів ринку станом на 2012 р., грн./шт.
24. Цінові сегменти основних груп товарів в розрізі торгових марок основних операторів ринку станом на 2012 р.
25. Сегментування споживачів побутової техніки на українському ринку торгових роздрібних мереж
26. Загальний SWOT-аналіз на ринку торгових роздрібних мереж побутової техніки і електроніки України
27. Ключові фактори успіху на ринку торгових роздрібних мереж побутової техніки і електроніки України
28. Ризики на ринку торгових роздрібних мереж побутової техніки і електроніки
Перелік графіків і діаграм:
1. Витрати домогосподарств на предмети домашнього вжитку, побутову техніку і утримання житла, грн./місяць на 1 домогосподарство
2. Обсяг роздрібних продажів основних товарних груп побутової техніки і електроніки в 2008-2012 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
3. Обсяг роздрібних продажів побутової техніки і електроніки в 2008-2012 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн.
4. Структура торговельних роздрібних мереж в розрізі напрямку діяльності за підсумками 1 кв. 2012 р., %
5. Структура ринку роздрібної торгівлі побутовою технікою та електронікою в розрізі кількості магазинів торговельних роздрібних мереж і спеціалізованих магазинів станом на 2012 р., %
6. Структура ринку роздрібної торгівлі побутовою технікою в розрізі обсягів реалізації продукції торговими роздрібними мережами та іншими спеціалізованими магазинами за підсумками 2011 р., в грошовому вираженні, %
7. Структура роздрібної торгівлі побутовою технікою і електронікою за підсумками 1 кв. 2012 р.
8. Структура роздрібної торгівлі побутовою технікою і електронікою в розрізі товарних груп в 2010-2012 рр., в грошовому вираженні, %
9. Регіональне споживання побутової техніки і електроніки в Україні за підсумками 1 кв. 2012 р.
10. Регіональне споживання комп'ютерної та обчислювальної техніки в Україні за підсумками 1 кв. 2012 р.
11. Регіональне споживання аудіо- і відеотехніки в Україні за підсумками 1 кв. 2012 р.
12. Регіональне споживання фототехніки в Україні за підсумками 1 кв. 2012 р.
13. Регіональне споживання побутової техніки в Україні за підсумками 1 кв. 2012 р.
14. Регіональне споживання мобільних телефонів в Україні за підсумками 1 кв. 2012 р.
15. Обсяги реалізації побутової техніки та електроніки торговими роздрібними мережами в 2008-2012 рр.
16. Структурування основних операторів ринку в розрізі кількості торгових точок станом на 2012 р. (од.) та обсяг реалізації продукції в 2011 р. (млрд. грн.)
17. Структурування основних торгових роздрібних мереж побутової технікою і електронікою в розрізі загальної площі станом на 2012 р.
18. Регіональне розташування магазинів мережі «Фокстрот»
19. Регіональне розташування магазинів мережі «Ельдорадо»
20. Регіональне розташування магазинів мережі «Технополіс»
21. Регіональне розташування магазинів мережі «COMFY»
22. Долі ринку основних операторів ринку в розрізі кількості магазинів станом на 2012 р., %
23. Долі ринку основних операторів ринку в розрізі товарообігу в загальній структурі реалізації продукції торговими роздрібними мережами побутової техніки та електроніки за підсумками 2011 р., в грошовому вираженні, %
24. Долі ринку основних операторів ринку в розрізі товарообігу в загальній структурі реалізації побутової техніки та електроніки за підсумками 2011 р., в грошовому вираженні, %
25. Відповідність регіональної структури магазинів «Технополіс» і структури споживання побутової техніки і електроніки в Україні, %
26. Відповідність регіональної структури магазинів «Ельдорадо» і структури споживання побутової техніки і електроніки в Україні, %
27. Відповідність регіональної структури магазинів «Фокстрот» і структури споживання побутової техніки і електроніки в Україні, %
28. Відповідність регіональної структури магазинів «COMFY» і структури споживання побутової техніки і електроніки в Україні, %
29. Карта конкурентних переваг основних торгових роздрібних мереж побутової техніки і електроніки
30. Рейтинг основних торгових роздрібних мереж побутової техніки за оцінками споживачів в 2010-2012 рр., балів
31. Рейтинг основних торгових марок цифрових фотоапаратів за оцінками споживачів в 2012 р., балів
32. Рейтинг основних торгових марок мобільних телефонів за оцінками споживачів в 2012 р., балів
33. Рейтинг основних торгових марок мікрохвильових печей за оцінками споживачів в 2012 р., балів
34. Рейтинг основних торгових марок цифрових відеокамер за оцінками споживачів в 2012 р., балів
35. Рейтинг основних торгових марок телевізорів за оцінками споживачів в 2012 р., балів
36. Рейтинг основних торгових марок пилососів за оцінками споживачів в 2012 р., балів
37. Рейтинг основних торгових марок пральних машин за оцінками споживачів в 2012 р., балів
38. Рейтинг основних торгових марок прасок за оцінками споживачів в 2012 р., балів
39. Рейтинг основних торгових марок кухонних комбайнів за оцінками споживачів в 2012 р., балів
40. Рейтинг основних торгових марок холодильників за оцінками споживачів в 2012 р., балів
41. Прогнози обсягів роздрібних продажів побутової техніки і електроніки в 2012-2015 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн.
42. Прогнози обсягів реалізації побутової техніки і електроніки торговими роздрібними мережами в 2012-2015 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн.