Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку торгового обладнання України, в якому розглядаються особливості та специфіка розвитку ринку, а також основні чинники впливу. Вивчено тенденції розвитку досліджуваної галузі до і після кризи, а також проведено розрахунок місткості ринку. Відзначено, що протягом 2006-2008 рр. простежувалася стабільна тенденція зростання обсягів ринку, але за підсумками 2009 року спостерігався спад на 7,3% до 396,1 млн дол. США. Проведено структурування ринку торгового обладнання України в 2009 році, згідно з результатами якого 55,3% загального обсягу ринку доводиться на холодильне обладнання, 29,3% - стеллажное і 15,4% - електронне. Розглянуто асортимент продукції, представлений на ринку, і проведено SWOT-аналіз досліджуваної галузі. Представлена динаміка обсягів виробництва, експорту та імпорту продукції в 2006-2009 рр. Вивчено конкурентна ситуація на ринку, розраховані частки провідних гравців сегментів стелажного і електронного торгового обладнання. Розглянуто ціни на основні типи досліджуваного обладнання, структуровані чинники ціноутворення і переваги споживачів щодо продукції. Визначено основні канали збуту продукції на ринку: мережевий рітейл (45% продажів), лінійні магазини (41%), павільйони та кіоски (10%), а також промислові підприємства (4%). Проведено оцінку інвестиційної привабливості галузі та прогнозних показників розвитку.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку
1.2 Аналіз тенденцій розвитку
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
1.4 Сегментація і структурування ринку
1.5 Асортимент продукції, який представлений на ринку
1.6 SWOT-аналіз ринку торгового обладнання
2. Виробництво і динаміка реалізації
2.1 Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках
3. Основні оператори ринку
3.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис
3.2 Структурування операторів (по сегментах, групах, спеціалізації та регіонально)
3.3 Долі основних операторів ринку
4. Зовнішня торгівля
4.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах)
4.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах)
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1 Динаміка цін на продукцію
5.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
6. Споживання товару на ринку
6.1 Вподобання споживачів відносно товару, портрет споживача
6.2 Структурування та сегментація споживання
7. Канали збуту продукції
8. Інвестиційна привабливість галузі
9. Висновки. Прогнозні показники (2010-2012 рр.)
Перелік таблиць:
1. Доля національних виробників на ринку торгового обладнання, %
2. Основні сегменти ринку електронного обладнання (для автоматизації торгівлі) та найбільш популярні виробники
3. Структура експорту за категоріями торгового обладнання, в натуральному вираженні, тонн
4. Структура експорту за категоріями торгового обладнання, в вартісному вираженні, тис. дол. США
5. Структура імпорту за категоріями торгового обладнання, в натуральному вираженні, тонн
6. Структура імпорту за категоріями торгового обладнання, в вартісному вираженні, тис. дол. США
7. Ціни на основні види торгового холодильного обладнання
8. Орієнтовна цінова сегментація деяких видів електронного торгового обладнання, дол. США
9. Середня вартість стелажного («сухого») торгового обладнання
Перелік графіків і діаграм:
1. Ємність ринку торгового обладнання України, в грошовому вираженні, млн. дол. США
2. Структура ринку торгового обладнання України в 2009 році, %
3. Структура ринку торгового обладнання України станом на 2009 рік
4. Обсяг виробництва торгового обладнання в Україні, в грошовому вираженні, млн. дол. США
5. Долі основних операторів ринку стелажного торгового обладнання
6. Долі основних операторів електронного торгового обладнання, %
7. Обсяг експорту торгового обладнання, в натуральному вираженні, тонн
8. Обсяг експорту торгового обладнання, в вартісному вираженні, тис. дол. США
9. Обсяг імпорту торгового обладнання, в кількісному вираженні, тонн
10. Обсяг імпорту торгового обладнання, в грошовому вираженні, тис. дол. США
11. Сегментація споживачів торгового обладнання
12. Канали збуту торгового обладнання, %
13. Прогноз обсягу ринку торгового обладнання України в 2010-2012 рр., млн. дол. США
14. Прогноз співвідношення сегментів ринку торгового обладнання України в 2010 р., %