in stock

Аналіз ринку торфу та продуктів переробки в Україні і в Європі. 2012

Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2012 року
Графіків і діаграм: 42
Таблиць: 31
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
6700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку торфу і продуктів переробки в Україні та Європі, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить загальну характеристику ринку, дані щодо його ємності в натуральному вираженні. Істотним елементом дослідження є аналіз родовищ торфу у країнах світу та оцінювання запасів торфу в регіональному аспекті для України. Викладено основні технології видобутку торфу, окреслено необхідне обладнання. Відзначений величезний потенціал ринку торфу та продуктів його переробки, оскільки наразі промисловий видобуток у світі здійснюється на 0,05% торфовищ, а в світі активно поширюються тенденції органічного господарювання (представлені дані щодо динаміки площі органічної с / г землі за країнами). Загальні запаси 1562-х українських родовищ торфу – 1853 млн тонн, що становить 1,8% європейських запасів, які, у свою чергу, не перевищують 9% світових. При аналізі видобутку виділені дані по с / г торфу, максимальна кількість якого виробляється в Фінляндії. Ємність цього європейського субринку так і не вийшла на показники 2008 р., при цьому обсяги зовнішньої торгівлі стійко зростають. В Україні суттєво зріс імпорт (більша його частина надходить із Польщі, Латвії та Естонії), при цьому показники виробництва коливаються біля значення 200 тис. тонн. Виконано класифікацію торфу за видами (верховий, перехідний, низинний) із зазначенням напрямів їх використання, а також за рядом інших критеріїв. Розглянуто канали збуту продукції. Виконано зіставлення з товарами – замінниками торфу. При вивченні споживання виконано аналіз споживчих переваг і вказані фактори, що впливають на вибір продукції (ціна, умови співпраці, асортимент, популярність компанії). Відзначено, що 48% с / г торфу в країнах Європи використовується для вирощування декоративних рослин і квітів, 27% – овочів, 17% – саджанців. Наведена відповідна інформація за окремими країнами. Охарактеризовано основних операторів ринку торфу і торфобрикетів України й низки країн Європи, оцінені їх сильні та слабкі позиції. Викладено особливості маркетингової політики конкурентів. Детально розглянуто питання державного регулювання на ринку торфу і торфопродуктів України. Проаналізовано ризики та бар’єри входу на ринок. На середньострокову перспективу прогнозується зростання ємності ринку, збільшення обсягів виробництва та реалізації, розширення каналів збуту, зростання кількості споживачів.

Зв'язатися з нами