in stock

Аналіз ринку телевізорів України. 2009

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2009 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 9
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
2800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

В огляді ринку телевізорів України аналітики компанії Pro-Consulting вказали загальну місткість ринку за 2008-І пол. 2009 рр. з деталізацією динаміки внутрішнього виробництва, експорту та імпорту продукції. На даний момент телевізори, в залежності від технології, діляться на 4 типи: з електронно-променевою трубкою, проекційні, плазмові і рідкокристалічні. Частка LCD-телевізорів зростає з року в рік, проте, за підсумками 2009 р CRT-телевізори все ще займають 56% ринку. В останні роки ринок телевізорів України переживав бурхливе етап розвитку. Однак з початком кризи темпи зростання значно сповільнилися, основними причинами цього виступили: нестабільна ситуація на валютному ринку; зниження купівельної спроможності населення; скорочення видачі споживчих кредитів; введення 13% надбавки державою на товари некритичного імпорту; важка фінансова ситуація в українських підприємств-виробників; скорочення виробниками фінансування нових розробок. Ринок телевізорів України контролюють 7 основних операторів. В огляді наведено структурування та сегментація провідних гравців ринку, а також їх частки станом на 2008 і 2009 рр. Розкрито ключові питання асортиментного пропозиції, споживання продукції, а також тенденції ціноутворення. У майбутньому варто очікувати зростання ринку телевізорів в Україні, однак відбуватиметься зміщення споживчих акцентів.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Характеристика ринку України
1.2. Класифікація побутових телевізорів (із зазначенням частки на ринку,%)
- ЕПТ
- Плазмовий
- ЖК
- LED / OLED
1.3. Основні показники ринку побутових телевізорів, розрахунок ємності ринку
2. Виробництво та динаміка реалізації
2.1. Обсяги виробництва і реалізації всіх типів побутових телевізорів в кількісних показниках
2.2. Обсяги виробництва і реалізації всіх типів побутових телевізорів в грошових показниках
3. Зовнішня торгівля
3.1. Експорт (структура, географія)
3.2. Імпорт (структура, географія)
4. Основні оператори ринку (ТОП-15)
4.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
4.2. Структуризація основних операторів
4.3. Частки основних операторів ринку
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1. Цінова ситуація на ринку телевізорів (аналіз структури ціни)
5.2. Порівняльний аналіз цін виробників
5.3. Динаміка середніх цін на телевізори за період 2005-2009 рр.
6. Асортимент продукції, представлений на ринку (марки, обсяги)
7. Споживання продукції
8. Канали збуту
9. Висновки. Прогнозні показники ємності ринку до 2011 року

Перелік таблиць:

1. Частки телевізорів на ринку України,%
2. Розрахунок ємності ринку телевізорів України. Рік випуску 2008 - I пол. 2009 рр. (тис. шт.)
3. Обсяг виробництва всіх типів побутових телевізорів в Україні в 2008 році, тис. шт.
4. Обсяг виробництва всіх типів побутових телевізорів в Україні в І половині 2009 року, тис. шт.
5. Структура імпорту побутових телевізорів України по країнам світу в 2008 році
6. Структура імпорту побутових телевізорів по Україні країнам світу в І половині 2009 року
7. Структурування операторів за сегментами телевізорів
8. Середні ціни на CRT - телевізори провідних виробників (в дол. США)
9. Середні ціни на LCD - телевізори провідних виробників (в дол. США)

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва всіх типів побутових телевізорів в Україні в 2008 році,%
2. Динаміка виробництва всіх типів побутових телевізорів в Україні в І половині 2009 року,%
3. Обсяг і реалізація всіх типів побутових телевізорів в грошових показниках в 2006 - 2008 рр. (млн. дол. США)
4. Структура експорту побутових телевізорів в Україні в 2006 - I половині 2009 рр., тис. шт.
5. Структура експорту побутових телевізорів в Україні в 2006 - I половині 2009 рр.,%.
6. Структура імпорту побутових телевізорів в Україні в 2006 - I половині 2009 рр., тис. шт.
7. Частки основних виробників в продажах телевізорів в I кварталі 2008 року
8. Частки основних виробників в продажах телевізорів в I кварталі 2009 року
9. Цінова сегментація на ринку телевізорів України
10. Динаміка середніх цін на телевізори в 2005 - 2009 рр. (долари США)
11. Зміна цінових переваг покупців при покупці РК - телевізорів за рік,%
12. Розподіл споживчих переваг по роздільної здатності екрану
13. Прогнозні показники ринку побутових телевізорів в 2009 - 20011 рр., тис.шт.

Зв'язатися з нами