Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку світлодіодного освітлення України, в якому розглядається асортимент продукції, представлений на ринку, особливості розвитку ринку, його тенденції та перспективи. Відзначено, що левову частку досліджуваного ринку займають лампи розжарювання (81,4% в натуральному вираженні), далі йдуть люмінесцентні лампи (13,6%), газорозрядні (4,5%) і світлодіодні лампи (0,5%). Розглянуто динаміку виробництва, експорту та імпорту продукції на ринку, а також проведено розрахунок його ємності. За підсумками 2008 року обсяг українського ринку електроламп склав близько 240 млн дол. США, показавши зростання по відношенню до 2007 року в 37,1%. Вивчено основні оператори ринку світлодіодного освітлення. Відзначено, що ринок консолідований у руках п'ятірки провідних гравців, сумарна частка яких становила в 2009 році 86,2%. Станом на 2009 рік найбільшу частку на ринку займала компанія GE (35,8%), далі йдуть Philips (12,5%), Electrum (15,9%), Іскра (14,7%) і Brille (7,3 %). Розглянуто динаміку цін і основні чинники ціноутворення на ринку, проведено структуризацію продажів освітлювальної техніки за ціновими сегментом, згідно з результатами якого 75% становить низький ціновий сегмент. Визначено переваги споживачів щодо продукції та основні канали збуту.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика світлодіодного освітлення
1.1 Опис ринку, історія розвитку ( опис ринку в цілому, його специфіки, існуючих проблем)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2009-2010 рр.
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
2. Динаміка виробництва світлодіодного освітлення
2.1 Обсяг виробництва продукції і реалізації в кількісних показниках
2.2 Обсяг виробництва продукції і реалізації в вартісних показниках
3. Основні оператори ринку світлодіодного освітлення
3.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис (обсяги виробництва, характеристика)
3.2 Долі ринку основних операторів ринку
4. Зовнішня торгівля на ринку світлодіодного освітлення
4.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах)
4.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах)
5. Ціна та ціноутворення на світлодіодне освітлення
5.1 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
6. Споживання
6.1 Вподобання споживачів відносно товару
7. Канали збуту (в загальному, по ринку, по великим операторам ринку)
8. Висновки. Прогнозні показники в 2010-2012 рр.
9. Інвестиційна привабливість галузі
Перелік таблиць:
1. Розрахунок ємності ринку електроламп в Україні, млн. дол. США
2. Розрахунок ємності ринку електроламп в Україні, млн. шт.
3. Розрахунок ємності ринку світлодіодних ламп в Україні, млн. дол. США
4. Розрахунок ємності ринку світлодіодних ламп в Україні, тис. шт.
5. Слабкі та сильні сторони основних країн-виробників світлодіодних ламп
6. Структура експорту електричних лампочок по країнам в 2007 році
7. Структура експорту електричних лампочок по країнам в 2008 році
8. Структура експорту електричних лампочок по країнам в 2009 році
9. Структура імпорту електричних лампочок по країнам в 2007 році
10. Структура імпорту електричних лампочок по країнам в 2008 році
11. Структура імпорту електричних лампочок по країнам в 2009 році
12. Порівняльна таблиця витрат на експлуатацію звичайних і світлодіодних ламп в Україні (2010 рік)
Перелік графіків і діаграм:
1. Структура ринку електроламп в Україні, в натуральних показниках, %
2. Динаміка зміни ємності ринку електричних ламп в Україні (млн. дол. США), %
3. Динаміка зміни ємності ринку електричних ламп в Україні (млн. шт.), %
4. Динаміка зміни ємності ринку світлодіодних ламп в Україні (млн. дол. США), %
5. Динаміка зміни ємності ринку світлодіодних ламп в Україні (тис. шт.), %
6. Виробництво і динаміка реалізації ламп в Україні, в кількісних показниках, млн. шт.
7. Виробництво і динаміка реалізації світлодіодних ламп в Україні, в кількісних показниках, тис. шт.
8. Виробництво і динаміка реалізації ламп в Україні, в вартісних показниках, млн. дол. США
9. Виробництво і динаміка реалізації світлодіодних ламп в Україні, в вартісних показниках, млн. дол. США
10. Долі основних гравців вітчизняного ринку ламп накалювання в 2009 році, %
11. Долі основних гравців вітчизняного ринку енергозберігаючих люмінесцентних ламп в 2009 році, %
12. Долі основних операторів на ринку світлодіодних ламп України в 2009 році, %
13. Обсяги та динаміка експорту електричних ламп в Україні в 2007-2009 роках, млн. дол. США
14. Обсяги та динаміка експорту електричних ламп в Україні в 2007-2009 роках, тис. шт.
15. Обсяги та динаміка імпорту електричних ламп в Україну в 2007-2009 роках, млн. дол. США
16. Обсяги та динаміка імпорту електричних ламп в Україну в 2007-2009 роках, тис. шт.
17. Обсяги та динаміка імпорту світлодіодних ламп в Україну в 2007-2009 роках, млн. дол. США
18. Обсяги та динаміка імпорту світлодіодних ламп в Україну в 2007-2009 роках, тис. шт.
19. Структура продажів освітлювальної техніки за ціновими сегментами у 2008 році, %
20. Структура продажів освітлювальної техніки за ціновими сегментами у 2009 році, %
21. Динаміка середніх цін на світлодіодні лампи в Україні в 2007-2009 роках (грн./шт.), %
22. Структура продажів світлодіодних ламп за ціновими сегментами у 2010 році, %
23. Структура каналів збуту на ринку світлодіодних ламп України (для населення), %
24. Структура каналів збуту світлодіодних ламп (по основних каналах збуту - видам нерухомості), %
25. Прогнозні показники структури електроламп в Україні в 2011-2012 роках
26. Прогнозні показники ринку електроламп в Україні, млн. дол. США в 2010-2012 рр. (песимістичний)
27. Прогнозні показники ринку електроламп в Україні, млн. дол. США в 2010-2012 рр. (оптимістичний)
28. Прогнозні показники ринку світлодіодних ламп в Україні, млн. дол. США в 2010-2012 рр.