Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку сухих будівельних сумішей (СБС) України. Відзначено, що в даний час СБС є одними з найбільш поширених в будівництві матеріалів, застосування яких практично витіснило традиційні технології обробки будівель і споруд. Динаміка досліджуваного ринку тісно пов'язана з розвитком будівельної галузі в Україні. У 2009 році сегмент житлової нерухомості характеризувався скороченням введення в експлуатацію нового житла на 39%, а площі торгових центрів скоротилися на 37,1%, склавши 401,5 тис. кв. м., що спричинило за собою зменшення обсягів споживання СБС на 33%. Вивчено структуру ринку досліджуваних будівельних матеріалів, згідно з якою частка імпортної продукції становила 13% за підсумками 2009 року. Відзначено, що в 2009 році ринок СБС був консолідований в руках 6 провідних вітчизняних гравців. Розглянуто основні показники розвитку сегмента сухих гіпсових сумішей (СГС), а також їх асортимент. Визначено основні канали збуту продукції на ринку: 25% продажів припадають на будівельний рітейл, а 15% - на ринки. Проведено оцінку рівня насиченості ринку сухих гіпсових сумішей, здійснений споживчий аналіз і аналіз конкурентного середовища. Основними споживачами СГС є приватні особи, на частку яких припадає 40% загального обсягу споживання, будівельні організації (22%), ремонтні компанії (3%) і ремонтні бригади (35%).
Детальний зміст:
1. Ринок сухих будівельних сумішей
1.1 Обсяг будівельного ринку (ринок житлових приміщень, нежитлових приміщень, приміщень в ремонті / реконструкції)
1.2 Обсяг і динаміка ринку сухих будівельних сумішей (виробництво, імпорт, експорт, споживання)
1.3 Обсяг і динаміка розвитку ринку сухих гіпсових сумішей (виробництво, імпорт, експорт, споживання)
1.4 Асортимент сухих гіпсових сумішей в розбивці на штукатурки, шпаклівки та наповнювачі для швів
1.5 Збут (структура і канали збуту, будівельні гіпермаркети «зроби сам»
1.6 Рівень насиченості ринку
2. Споживчий аналіз
2.1 Сегментація споживачів по регіонах
2.2 Аналіз споживчих вподобань
2.3 Аналіз споживчих вподобань торгових марок
3. Аналіз діяльності конкурентів
3.1 Рівень конкуренції на ринку сумішей на основі гіпсу
3.2 Основні конкуренти (частки ринку конкурентів, їх господарська діяльність, імпорт, експорт, обсяг продажів, виробництво), %, т, EUR
3.3 Особливості маркетингової політики конкурентів (тип поведінки конкурентів, канали збуту, потенційні способи зміцнення позицій конкурентів на ринку)
3.4 Сильні і слабкі сторони конкурентів
4. Аналіз ключових факторів успіху
5. Прогнози розвитку будівельного ринку, ринку сухих сумішей в цілому і зокрема ринку гіпсових сухих сумішей
Перелік таблиць:
1. Обсяг будівельного ринку (ринок житлових приміщень, нежитлових приміщень, приміщень в ремонті / реконструкції) в Україні в 2000-2009 рр.
2. Будівництво житла в Україні, тис. кв. метрів
3. Заявлені проекти торгівельних площ в Києві, кв. м
4. Основні показники ринку сухих будівельних сумішей, в натуральному вимірі, в 2005-2009 рр., млн. т
5. Структура ринку сухих гіпсових сумішей в 2005-2009 рр., тис. тонн
6. Асортимент сухих гіпсових сумішей
7. Характеристика гіпсових будівельних сумішей
8. Сегментація ринку сухих будівельних матеріалів на гіпсовій основі
9. Сильні і слабкі сторони компаній на ринку сухих гіпсових будівельних сумішей
10. Ключові фактори успіху на ринку сухих гіпсових будівельних сумішей
11. Прогноз обсягів будівельного ринку (ринок житлових приміщень, нежитлових приміщень, приміщень в ремонті / реконструкції) в Україні в 2010-2012 рр.
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка будівництва житла в Україні, тис. кв. метрів
2. Приріст торговельних площ ТЦ України в 2006-2009 рр., тис. кв. метрів
3. Введені в експлуатацію торгові площі ТЦ України в 2009 році
4. Територіальний розподіл торгових центрів України в 2008 році, % від загальної площі
5. Територіальний розподіл торгових центрів України в 2009 році, % від загальної площі
6. Кількість торговельних площ в ТЦ на 1000 жителів у найбільших містах України, кв. м
7. Кількість торговельних площ в ТЦ на 1000 жителів в Європейських країнах в 2007 році, кв. м
8. Заявлені проекти торгових площ в деяких містах України, тис. кв. м, 2008-2009 рр.
9. Обсяг пропозицій офісних приміщень в бізнес-центрах класу А і Б, на початок року, тис. кв. метрів
10. Розподіл якісних офісних площ України в 2007 році, %
11. Розподіл якісних офісних площ України в 2009 році, %
12. Кількість офісних площ на 1 жителя в найбільших містах України, кв. м
13. Офісний простір на 1 мешканця в Європейських столицях, кв. м
14. Співвідношення імпорту та внутрішнього виробництва сухих будівельних сумішей в 2009 році, %
15. Динаміка імпорту сухих будівельних сумішей за 2005-2009 рр.
16. Динаміка експорту сухих будівельних матеріалів за 2005-2009 рр.
17. Динаміка споживання гіпсових будівельних сумішей в 2005-2009 рр., тис. тонн
18. Імпорт сухих будівельних сумішей на гіпсовій основі в 2006-2009 рр., тис. тонн
19. Частки основних операторів ринку сухих гіпсових сумішей в загальному обсязі експорту з України, в натуральному вираженні, в 2009 році
20. Частки основних імпортерів сухих гіпсових сумішей в загальному обсязі імпорту в Україну, в натуральному вираженні, в 2009 році
21. Динаміка споживання гіпсових штукатурних сумішей в 2006-2009 рр., тис. т
22. Система розподілу на ринку СГС
23. Карта розташування найбільш великих мереж супермаркетів DIY в Україні (станом на листопад 2010 року)
24. Основні споживачі СГС на 2008-2009 рр., %
25. Сегментація споживачів на ринку СГС за рівнем доходу в 2008-2009 рр., %
26. Сегментація споживачів за поведінковим критерієм в 2008-2009 рр., %
27. Динаміка частки сухих будівельних матеріалів на основі гіпсу в порівнянні з іншими видами сухих сумішей за 2007-2008 рр., %
28. Структура українського ринку сухих будівельних сумішей на гіпсовій основі по призначенню, 2009 рік
29. Переваги споживачів по торговим маркам в сегменті гіпсових штукатурок, в натуральному вираженні, в 2010 році
30. Переваги споживачів по торговим маркам в сегменті гіпсових шпаклівок, в натуральному вираженні, в 2010 році
31. Структура вітчизняних ТМ ринку сухих будівельних матеріалів в 2010 р., %
32. Структура імпортних ТМ ринку сухих будівельних матеріалів в 2010 р., %
33. Структура українського ринку сухих будівельних матеріалів в 2009 р., %
34. Структура українського ринку сухих будівельних матеріалів в 2008 р., %
35. Прогноз динаміки розвитку будівельного ринку на кінець 2010-2011 рр., млн. євро
36. Прогноз динаміки розвитку будівельного ринку на 2012 р., млн. євро