Анотація до аналізу ринку:
Аналітиками компанії Pro-Consulting підготовлено огляд ринку солодких газованих напоїв. За результатами дослідження відзначено скорочення частки цих напоїв у структурі безалкогольної продукції, оскільки вони є найменш корисними в асортименті. У 2012 р. спостерігалося зростання показників ємності ринку та її компонентів після попереднього їх скорочення (в цілому) протягом 2010–2011 рр. За регіональною характеристикою виробництва соків у 2012 р. лідирували Київська та Дніпропетровська області з сумарним показником 56,5%. Перераховано операторів вітчизняного ринку. Розглянуто питання зовнішньоекономічної діяльності. Солодкі газовані напої в 2012 р. надходили з України переважно до Молдови й Росії (55,7% експорту), а в нашу країну – з Росії та Швейцарії (разом – 52,0% імпорту). Відзначимо також, що на третій позиції з імпорту знаходиться Австрія, продукція якої є істотно дорожчою за середній показник. Частка імпортної продукції на українському ринку солодких газованих напоїв становить приблизно 1%. Вивчено динаміку середніх цін виробників, експортерів та імпортерів, яка свідчить про здешевлення закордонної продукції, що поставляється, проте її ціна ще майже вдвічі перевищує середню ціну експорту. Наголошено на зміні структури споживчих переваг у 2012–2013 рр., при цьому до першої трійки стабільно входять бренди Живчик, Coca-Cola та Pepsi. На вибір солодких газованих напоїв впливають здебільшого смак і ціна продукції, а також популярність бренду. Очікується зростання ємності аналізованого ринку в натуральному вираженні з темпами приросту близько 3% щорічно. Прогнозується вихід на досліджуваний ринок такого виду продукції як функціональні вітамінізовані напої.
Детальний зміст:
1. Обсяг ринку
2. Внутрішнє виробництво
3. Зовнішньоекономічна діяльність
4. Цінова ситуація на ринку
5. Споживчі переваги
6. Прогноз розвитку напрямку
Перелік таблиць:
1. Динаміка ємності ринку солодких газованих напоїв в Україні за 2009-5 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, млн дал
2. Динаміка виробництва солодких газованих напоїв в Україні за 2009-5 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, млн. дал
3. Динаміка експорту / імпорту солодких газованих напоїв в Україні за 2009-5 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, млн. дал
4. Динаміка середніх цін виробників, експортерів та імпортерів солодких газованих напоїв в Україні за 2009-2013 рр., грн. / дал
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка ємності ринку солодких газованих напоїв в Україні за 2009-5 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, млн. дал
2. Регіональна структура виробництва солодких газованих напоїв в Україні за 2012 р. (натуральне вираження),%
3. Структура експорту солодких газованих напоїв з України в розрізі країн за 2012-5 міс. 2013 рр. (натуральне вираження),%
4. Структура імпорту солодких газованих напоїв в Україні в розрізі країн за 2012-5 міс. 2013 рр.. ( натуральне вираження ),%
5. Частки основних імпортерів солодких газованих напоїв в Україні за підсумками 2012 р. (натуральне вираження),%
6. Структурування ринку солодких газованих напоїв у розрізі вітчизняної та імпортної продукції в Україні за 2012-2013 рр. (натуральне вираження),%
7. Динаміка середніх цін виробників, експортерів та імпортерів солодких газованих напоїв в Україні за 2009-2013 рр., грн / дал
8. Структура споживчих переваг щодо солодких газованих напоїв в Україні в розрізі ТМ за 2012-2013 рр., %
9. Прогнозні показники розвитку ринку солодких газованих напоїв в Україні на 2013-2016 рр. в натуральному вираженні, млн дал