in stock

Аналіз українського ринку складського обладнання 2011

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2012 року
Кількість сторінок:  9, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
750 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting провели дослідження ринку складського обладнання України. Доведено, що розвиток зазначеного ринку зумовлений тенденціями ринку складської та виробничої нерухомості: з введенням складських і логістичних центрів зростають показники загальної вартості складського обладнання. Виконано групування устаткування, що використовується на складах, на механізоване та немеханізоване (останнє займає близько 80% ринку в грошовому вираженні) і перераховані елементи кожної з груп. Подана динаміка ємності ринку за вказаними групами, що свідчить про скорочення показників у 2009 р. з подальшим зростанням. Значний приріст 2011 р. пояснюється збільшенням обсягів імпорту устаткування. Широкий діапазон цін і якості складського обладнання задовольняє запити різних споживачів. Устаткування структуровано за шириною та глибиною асортименту. Основними споживачами складського обладнання є оптовики, логістичні оператори, представники роздрібної торгівлі та дистриб’ютори, структурні частки яких у 2011 р. становили, відповідно, 30,5, 27,0, 26,5, 16,0%. Більше третини споживачів віддає перевагу складам класу В. Відзначено зростання попиту на обладнання для організації багатоярусного зберігання товарів. Проблемою є недостатня обізнаність споживачів про спектр надаваних послуг. Розглянуто специфіку роботи торгових операторів формату Сash&Сarry і дискаунтерів, які є складами, а 90% їх торгового асортименту складає продукція тривалого зберігання. Охарактеризована ситуація на ринку (зокрема цінова ) і його тенденції, а також конкурентна ситуація. Зазначено затребуваність б / в техніки. Перераховано зарубіжні торгові марки, продукція яких (стелажі) представлена в українських складах із зазначенням рівня ринкової участі. Зазначено про вихід на ринок складського обладнання ряду вітчизняних компаній. Показано, що 34,0% механічного складського обладнання (у грошовому вираженні) імпортовано в 2011 р. з Німеччини, ще 12,7% – японське обладнання. У зв’язку зі створенням спеціалізованих складів для зберігання певних товарів зростає потреба в спеціалізованому складському обладнанні. Поштовхом до подальшого розвитку ринку буде збільшення споживчого попиту.

Детальний зміст:

1. Тенденції розвитку ринку. Об’єм ринку
2. Основні групи споживачів складського обладнання на українському ринку
3. Вподобання споживачів
4. Цінова політика на ринку складського обладнання
5. Розвиток конкуренції на ринку складського обладнання України

Перелік таблиць:

1. Структурування складського обладнання залежно від асортиментних позицій, які представлені
 

Перелік графіків і діаграм:

1. Кількість палетомісць в складській нерухомості, яка введена в 2007-2011 рр., тис. палетомісць
2. Обсяг ринку складського обладнання в 2007-2011 рр., млн. євро
3. Сегментування споживачів на ринку складського обладнання залежно від сфери діяльності, 2011 р., %
4. Сегментування споживачів на ринку складського обладнання за класом складу в 2011 р., %
5. Долі основних зарубіжних операторів на українському ринку складського обладнання (стелажів) в 2011 р., в грошовому вираженні, %
6. Долі країн світу в постачанні механічного складського обладнання в Україну в 2011 р., в грошовому вираженні, %
 

Зв'язатися з нами