Дата підготовки: | Вересень 2010 року |
Кількість сторінок: | 98, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 30 |
Таблиць: | 23 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Огляд ринку сидру і кальвадосу в Україні, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, представляє структуру споживання цих продуктів в країнах Європи. За останні 30 років світові обсяги виробництва сидру виросли більш ніж в два рази і зараз перевищують 90 млн дол на рік. Також на українському ринку представлений такий напій як кальвадос - найпопулярніший міцний спиртовой напій на фруктовій основі. Обсяги його виробництва невеликі - близько 8 мільйонів пляшок на рік. Сьогодні в світі існує близько 400 тис. виробників, але великих фірм, які контролюють ринок - менше десятка. Детально викладена технологія виробництва сидру і кальвадосу, а також розглянуто наявність сировинної бази в Україні. Головним конкурентом сидру серед товарів-замінників на українському ринку є слабоалкогольні напої. В огляді представлена динаміка і структура імпорту продукції за 2007-2010 рр. Детально розкриті питання споживання продукції на українському ринку, тенденції ціноутворення і асортиментну пропозицію. Ринок сидру в Україні знаходиться на етапі формування і зародження. Зарубіжні і вітчизняні виробники активних дій із завоювання українського споживача в даний час не роблять, але в міру виходу нових торгових марок цього напою рівень конкуренції буде рости.
1. Загальна характеристика сидру
1.1. Опис ринку, історія розвитку (опис ринку в цілому, його специфіки, існуючих проблем)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2009-2010 роках
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в динаміці 2008-2010 рр.
1.4. Сегментація і структурування ринку (виділення основних ринкових сегментів, їх частки
1.5. Сировинна база, технологія виробництва
2. Державне регулювання галузі (державне регулювання виробництва, продажу, експорту, імпорту, сертифікація)
3. Основні оператори ринку
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис (обсяги виробництва, характеристика)
3.2. Структурування операторів (за сегментами, спеціалізації, регіонально)
3.3. Частки ринку основних операторів ринку в 2009-2010 рр.
4. Зовнішня торгівля
4.1. Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок, основні оператори)
5. Ціна і ціноутворення на ринку сидру
5.1. Динаміка цін на продукцію в 2009-2010 рр.
5.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
5.3. Собівартість продукції, рентабельність
6. Споживання
6.1. Переваги споживачів щодо товару, динаміка споживання 2007-2010 рр.
6.2. Структурування та сегментація споживання (частки основних споживчих сегментів, їх характеристика
7. Канали збуту (в загальному по ринку, за великим операторам ринку
8. Асортимент продукції, представленої на ринку
9. Висновок. Прогнозні показники на 2010
1. Динаміка зміни основних показників розвитку ринку сидру, за період 2008-2010 рр., Тис. Дол
2. Основні виробники та постачальники яблук на українському ринку
3. Порівняння торгових марок виробників сидру
4. Структурування операторів по країнам за період 2009 року
5. Структура імпорту сидру по країнам по країнам в 2007 році
6. Структура імпорту сидру по країнам по країнам в 2008 році
7. Структура імпорту сидру по країнам по країнам в 2009 році
8. Структура імпорту сидру по країнам по країнам в 1 половині 2010 року
9. Середні ціни на сидр і кальвадос на ринку України, 2010 р
10. Визначення конкурентних переваг на українському ринку сидру
11. Загальний SWOT-аналіз виробників на українському ринку сидру
12. Можливий макет сидру на ринку для українського споживача
13. Витрати на розміщення реклами в інтернеті
14. Витрати на розміщення реклами на ТБ
15. Витрати на розміщення зовнішньої реклами
16. Витрати на розміщення реклами в друкованих виданнях
17. Витрати на PR-статті в друкованих виданнях на перший період
18. План виставкової діяльності
19. Витрати на участь в спеціалізованих виставках
20. Витрати на здійснення реєстрації торгового знака на українському ринку
21. Прогнозні показники ємності українського ринку сидру, 2011-2015 рр.
22. Потенційна місткість українського ринку сидру до 2015 року
23. Маркетингові витрати на вихід і освоєння українського ринку сидру
1. Структура споживання сидру в Європі,%
2. Структура споживання кальвадосу в розрізі по країнам в натуральному вираженні, 2009 рік
3. Споживачі сидру на українському ринку в розрізі за віком, 2010 р,
4. Споживачі сидру на українському ринку в розрізі по регіонах країни, 2010 р,%
5. Технологія виробництва сидру
6. Товари-замінники сидру на українському ринку
7. Частки операторів торгових марок сидру представлених на українському ринку на 2009 р, по кількості представленого товару
8. Частки операторів торгових марок кальвадосу представлених на українському ринку на 2009 р,%
9. Обсяг імпорту сидру в Україні в 2007-1 пол.2010 року в натуральних показниках (тис. Л)
10. Обсяг імпорту сидру в Україні в 2007-1 пол.2010 року в грошових показниках (тис. Дол. США)
11. Діапазон цін сидру на українському ринку в першому півріччі 2010 р
12. Діапазон цін кальвадосу на українському ринку в першому півріччі 2010 р
13. Напій сидр в розумінні українського споживача, 2009 рік,%
14. Критерії вибору сидру українським споживачем, 2009 рік,%
15. Ситуація споживання сидру для споживача, 2009 року,%
16. Сегментація споживачів сидру за смаком, 2009 рік,%
17. Сегментація споживачів сидру в розрізі за обсягами споживання, 2009 рік,%
18. Сегментація споживачів сидру за рівнем доходу, 2009 г.,%
19. Сегментація споживачів кальвадосу в розрізі за обсягами споживання, 2009 рік,%
20. Сегментація споживачів кальвадосу за рівнем доходу, 2009 г.,%
21. Система збуту сидру на українському ринку
22. Класифікація сидру на українському ринку
23. Прогнозні показники ємності ринку сидру і тенденцій його розвитку на період 2010-2015 рр, в грошовому вираженні, тис. Дол
24. Етапи виходу і освоєння ринку сидру України
25. Організація охоплення українського ринку сидру виробником
26. Об'єктивне позиціонування торгових марок сидру на українському ринку
27. Суб'єктивне позиціонування торгових марок сидру на українському ринку
28. Об'єктивне і суб'єктивне позиціювання товарів замінників сидру на українському ринку
29. Ціновий рівень сидру на українському ринку
30. Організація системи непрямого збуту для закордонних виробників сидру на українському ринку