Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку рітейлу і споживчого кредитування проведено аналітиками компанії Pro-Consulting на основі аналізу тенденцій його розвитку. Відзначено сильна залежність ринку рітейлу від доходів і купівельних настроїв населення, що також є основною проблемою ринку. Структура товарообігу в рітейлі змінилася, і продовольчі товари тепер займають близько 60% ринку, що пов'язано з подорожчанням продуктів харчування і падінням реальних доходів населення. Описано основні сегменти рітейлу: продуктові мережі, парфюмерно-косметичні мережі, будівельний рітейл, аптечні мережі, мережі побутової електроніки. Розраховані обсяги продажів і динаміка реалізації за наступними напрямками: електроніка, мобільні пристрої, побутова техніка, будівельні матеріали. Вказано індекс сезонності попиту по кожному з досліджуваних напрямків. Розрахована частка продажів, вироблених за рахунок кредитних коштів. Описано основні оператори ринку, а також їх частки ринку зі структуризацією гравців за сегментами, спеціалізації та регіонах. Виконано аналіз рівня конкуренції в кожному з напрямків рітейлу, а також прописані основні ринкові ризики. Важливою частиною дослідження є дослідження ринку POS-кредитування. В рамках аналізу кредитування певних товарів (переважно побутової техніки та електроніки), безпосередньо в торгових точках, виконана загальна характеристика ринку, а також розраховані частки основних операторів.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку рітейлу
1.1 Опис ринку, історія розвитку (опис ринку в цілому, його специфіки та проблем, які наявні на ринку)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2009-2010 рр.
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємкості ринку в динаміці
1.4 Сегментація і структурування ринку (виділення основних ринкових сегментів, їх долі)
2. Обсяги продажів і динаміка реалізації на ринку рітейлу (електроніка, мобільні пристрої, побутова техніка, будівельні матеріали)
2.1 Обсяг реалізації в вартісних показниках в 2007-2010 рр.
2.2 Динаміка зростання виробництва і реалізації в 2007-2010 рр.
2.3 Доля продажів за рахунок кредитних коштів
3. Основні оператори ринку
3.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис (обсяг виробництва, характеристика)
3.2 Структурування операторів (за сегментами, спеціалізацією та регіонально)
3.3 Долі ринку основних операторів ринку в 2009-2010 рр. (як змінилася доля ринку, причини)
3.4 Рівень конкуренції і ризики
4. Огляд ринку POS-кредитів
4.1 Основні гравці ринку, їх опис
4.2 Долі ринку основних гравців в досліджуваних сегментах
5. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники в 2011-2012 рр.
Перелік таблиць:
1. Кількість торговельних площ на 1000 жителів
2. Обсяг реалізації продукції на ринку рітейлу побутової техніки та електроніки, мобільних пристроїв і будівельних матеріалів в 2007-2010 рр., млрд. грн.
3. Характеристика банків, які займаються pos-кредитуванням
4. Обсяг виданих pos-кредитів банками України в 2009 та 2010 рр. (прогноз), млн. грн.
5. Обсяг виданих кредитів готівкою банками України в 2009 та 2010 рр. (прогноз), млн. грн.
6. Обсяг виданих кредитних карток банками України в 2009 і 2010 рр. (прогноз), млн. грн.
Перелік графіків і діаграм:
1. Доходи населення в 2007-2010 рр., млрд. грн.
2. Витрати населення на придбання товарів і послуг в 2007-2010 рр., млрд. грн.
3. Співвідношення продовольчого і непродовольчого ритейлу в 2007-2009 рр., в вартісному вираженні
4. Обсяг обороту роздрібної торгівлі в Україні в 2007-2010 рр., млрд. грн.
5. Потенційна ємкість ринку рітейлу в Україні в 2007-2010 рр., млрд. грн.
6. Основні сегменти ритейлу
7. Співвідношення продажу продовольчих і непродовольчих товарів в 2009 році, %
8. Розподіл рітейлу за регіональним покриттям
9. Оборот мереж рітейлу в 2009 році, млрд. грн.
10. Структура реалізації побутової техніки та електроніки
11. Обсяг реалізації продукції на ринку рітейлу побутової техніки та електроніки, мобільних пристроїв і будівельних матеріалів в 2007-2010 рр., млрд. грн.
12. Динаміка реалізації електроніки та побутової техніки, млрд. грн.
13. Індекс сезонності попиту на українському ринку побутової техніки та електроніки, %
14. Реалізація мобільних пристроїв на українському ринку в грошовому вираженні, млрд. грн.
15. Індекс сезонності попиту на українському ринку мобільних пристроїв, %
16. Динаміка обсягу реалізації будівельних матеріалів, млрд. грн.
17. Доля продажів побутової техніки і електроніки, мобільних пристроїв і будівельних матеріалів в кредит в 2007-2010 рр.
18. Долі побутової техніки, електроніки та комп'ютерної техніки в кредит в 2007 і 2010 рр.
19. Структурування операторів ринку за спеціалізацією
20. Долі основних операторів ринку рітейлу в сегменті побутової техніки та електроніки в 2009 і 2010 рр., в вартісному вираженні
21. Долі основних операторів ринку будівельного рітейлу в 2009 і 2010 рр., в вартісному вираженні
22. Долі основних операторів ринку рітейлу в сегменті мобільних пристроїв в 2009 і 2010 рр., в вартісному вираженні
23. Обсяг портфеля беззаставних споживчих кредитів банків станом на 01/01/2010 р., млн. грн.
24. Обсяги видачі pos-кредитів вітчизняними банками в 2009 році поквартально, млн. грн.
25. Долі банків в загальному обсязі видачі pos-кредитів в 2009 році, %
26. Прогноз обсягу видачі pos-кредитування вітчизняними банками в 2010 році, млн. грн.
27. Прогнозні долі банків в загальному обсязі видачі pos-кредитів в 2010 році, %
28. Долі банків в загальному обсязі видачі кредитів готівкою в 2009 і 2010 рр. (прогноз)
29. Долі банків в загальному обсязі видачі кредитних карток (у вартісному вираженні) в 2009 і 2010 рр. (прогноз)
30. Прогноз обсягу ринку рітейлу побутової техніки та електроніки в Україні в 2010-2013 рр., млрд. грн.
31. Прогноз обсягу ринку рітейлу мобільних телефонів в Україні в 2010-2013 рр., млрд. грн.
32. Прогноз обсягу ринку рітейлу будівельних матеріалів в Україні в 2010-2013 рр., млрд. грн.
33. Зміна обсягів споживчого кредитування щодо обсягу 2007 року, в 2007-2013 рр.