in stock

Аналіз ринку гумотехнічних виробів України. 2011 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2012 року
Графіків і діаграм: 50
Таблиць: 19
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
4400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting підготовлений огляд українського ринку гумотехнічних виробів (ГТВ), в якому розкрита ситуація на ринку (з виділенням головних проблем), основні тенденції розвитку ринку і його загальні показники в динаміці за 2008–2011 рр. Виконане сегментування ринку за видами виробів, при цьому максимальну частку мають шини та покришки (у 2011 р. 58,8% у натуральному вираженні, 57,1% – у грошовому). Частка імпортної продукції на ринку в цілому наближається до 80%, вітчизняне виробництво переважає тільки в сегменті гумових сумішей. Обсяги виробництва в 2011 році скоротилися на 23% в натуральному вираженні (у грошовому – зросли на 4%), що на тлі погіршення якості продукції (падіння експорту та переорієнтації вітчизняних споживачів на імпортні поставки) характеризує ситуацію на ринку ГТВ як проблемну. Описано основні оператори ринку, виконано їх структурування в розрізах регіонів, спеціалізації, вказані їх частки за кожним сегментом ринку. Особливу увагу приділено компанії ТОВ «Київгума», що утримує 93% на субринку ГТВ для сільського господарства, 70% – на субринку засобів індивідуального захисту та є одним із лідерів на ряді інших субринков. Викладена конкурентна ситуація на ринку ГТВ та основні ризики. Проаналізовано динаміку показників експорту та імпорту за сегментами ринку з виділенням цінового аспекту. Споживачами на ринку є фізичні особи та юридичні особи, останні використовують ГТВ як для проміжного споживання, так і для виробництва кінцевої продукції. Наведено дані щодо динаміки цін, що свідчить про їх зростання в цілому, хоча у ряді сегментів спостерігаються негативні значення темпу приросту. Виконано структурування собівартості та ціни продукції. Виявлено внутрішні та зовнішні чинники, що впливають на рівень ціни. Результати прогнозування показують очікуване скорочення значень ємності ринку ГТВ у короткостроковий період з подальшим збільшенням на середньострокову перспективу. Зазначено високий потенціал зростання ринку, для реалізації якого вітчизняним виробникам необхідно модернізувати існуючі потужності, сертифікувати їх і поглибити міжнародне співробітництво.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика українського ринку гумотехнічних виробів
1.1. Опис ринку (історія розвитку, специфіка, проблеми)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2008–2011 рр.
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку (у грошовому і натуральному вираженнях)
1.4. Сегментація і структурування ринку (виявлення найбільш привабливих сегментів)
2. Виробництво та динаміка реалізації у 2008–2011 рр.
2.1. Обсяг виробництва та реалізації у кількісних показниках
2.2. Обсяг виробництва та реалізації у вартісних показниках
3. Основні оператори ринку
3.1. Перелік основних операторів ринку та їх опис
3.2. Структурування операторів (за сегментами, групами, спеціалізацією, у регіональному розрізі)
3.3. Частки ринку основних операторів ринку. Ступінь конкуренції та ризики.
4. Зовнішня торгівля на ринку гумотехнічних виробів України
4.1. Експорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами)
4.2. Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами)
5. Споживання товару на ринку
5.1. Портрет споживача. структурування споживання
6. Ціна і ціноутворення на ринку гумотехнічних виробів
6.1. Динаміка цін на продукцію
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2012–2015 рр.
8. Інвестиційна привабливість ринкового спрямування
8.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
8.2. Існуючі ризики та бар’єри входу на ринок

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку гумотехнічних виробів у грошовому вираженні в 2008–2011 роках, млн дол. США
2. Ємність ринку гумотехнічних виробів у розрізі видів продукції в натуральному вираженні в 2009–2011 роках, тонн
3. Обсяг виробництва окремих груп гумотехнічних виробів у натуральному вираженні в 2009–2011 роках, тонн
4. Великі та середні оператори ринку ГТВ та їх опис
5. Експорт ГТВ у 2008–2011 рр. у розрізі товарних груп у натуральному вираженні, тонн
6. Експорт ГТВ у 2008–2011 рр. у розрізі товарних груп у грошовому вираженні, тис. дол. США
7. Темп зростання експорту ГТВ у 2009–2011 рр. у розрізі товарних груп у натуральному вираженні, %
8. Темп зростання експорту ГТВ у 2009–2011 рр. у розрізі товарних груп у грошовому вираженні, %
9. Експортні ціни на ГТВ у 2008–2011 рр. у розрізі товарних груп, дол. США / кг
10. Темп зростання експортних цін на ГТВ у 2008–2011 рр. в розрізі товарних груп, %
11. Імпорт ГТВ у 2008–2011 рр. у розрізі товарних груп у натуральному вираженні, тонн
12. Імпорт ГТВ у 2008–2011 рр. у розрізі товарних груп у грошовому вираженні, тис. дол. США
13. Темп зростання імпорту ГТВ у 2009–2011 рр. у розрізі товарних груп у натуральному вираженні, %
14. Темп зростання імпорту ГТВ в 2009–2011 рр. у розрізі товарних груп у грошовому вираженні, %
15. Імпортні ціни на ГТВ у 2008–2011 рр. у розрізі товарних груп, дол. США / кг
16. Темп зростання імпортних цін на ГТВ у 2008–2011 рр. у розрізі товарних груп, %
17. Ціни на ГТВ у 2009–2011 рр. у розрізі товарних груп, дол. США / кг
18. Динаміка цін на ГТВ у 2009–2011 рр. у розрізі товарних груп, %
19. Загальний SWOT-аналіз на українському ринку ГТВ

Перелік графіків і діаграм:

1. Частки основних груп товарів на вітчизняному ринку ГТВ у 2011 р. у натуральному вираженні, %
2. Частки основних груп товарів на вітчизняному ринку ГТВ у 2011 р. у грошовому вираженні, %
3. Структура ринку в розрізі вітчизняної / імпортної продукції у натуральному вираженні (тонн) у 2011 р., %
4. Обсяг виробництва та реалізації гумотехнічних виробів у грошовому вираженні в 2008–2011 рр., млн грн
5. Сегментування операторів ринку ГТВ у розрізі критерію походження «вітчизняні / іноземні»
6. Регіональна сегментація зарубіжних операторів ринку
7. Регіональна сегментація вітчизняних операторів ринку
8. Сегментація вітчизняних операторів ринку за спеціалізацією
9. Частка ТОВ «Київгума» на вітчизняному ринку ГТВ для сільського господарства (трубки молочні, деталі для доїльних апаратів) у натуральному вираженні, %
10. Частка ТОВ «Київгума» на вітчизняному ринку калош і ботів у натуральному вираженні, %
11. Частки основних операторів ринку в сегменті шин, покришок та камер у 2011 р. у натуральному вираженні (шт.), %
12. Частки основних операторів ринку в сегменті труб, шлангів та рукавів у 2011 р. у натуральному вираженні, %
13. Частки у вітчизняному виробництві основних українських гравців у сегменті труб, шлангів та рукавів у 2011 р. у натуральному вираженні, %
14. Частки основних операторів ринку в сегменті фармацевтичної та гігієнічної продукції у 2011 р. у натуральному вираженні, %
15. Частки основних операторів ринку в сегменті фірмових і неформових ГТВ у 2011 р. у натуральному вираженні, %
16. Частки основних операторів ринку в сегменті конвеєрних та транспортерних стрічок у 2011 р. у натуральному вираженні, %
17. Частки основних операторів ринку в сегменті гумових сумішей у 2011 р. у натуральному вираженні, %
18. Динаміка експорту ГТВ у 2008–2011 рр. у розрізі товарних груп у натуральному (тис. тонн) і грошовому (млн дол. США) вираженнях
19. Структура експорту ГТВ у 2010–2011 рр. у натуральному вираженні, %
20. Структура експорту ГТВ у 2010–2011 рр. у грошовому вираженні, %
21. Динаміка експортних цін на ГТВ у 2008–2011 рр., дол. США / кг
22. Експорт гумових сумішей у розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
23. Експорт формових ГТВ у розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
24. Експорт неформових ГТВ у розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
25. Експорт труб, шлангів та рукавів у розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
26. Експорт конвеєрних та транспортерних стрічок у розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
27. Експорт нових шин та покришок в розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
28. Експорт оновлених і б / у шин та покришок в розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
29. Експорт гумових камер у розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженняхі, %
30. Експорт гігієнічної та фармацевтичної продукції у розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
31. Експорт одягу та додаткових виробів, включаючи рукавички, в розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
32. Динаміка імпорту ГТВ в 2008–2011 рр. у розрізі товарних груп у натуральному (тис. тонн) і грошовому (млн дол. США) вираженнях
33. Структура імпорту ГТВ у 2010–2011 рр. у натуральному вираженні, %
34. Структура імпорту ГТВ у 2010–2011 рр. у грошовому вираженні, %
35. Динаміка імпортних цін на ГТВ у 2008–2011 рр., дол. США / кг
36. Імпорт гумових сумішей у розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
37. Імпорт формових ГТВ у розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
38. Імпорт неформових ГТВ у розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
39. Імпорт труб, шлангів та рукавів у розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
40. Імпорт конвеєрних та транспортерних стрічок у розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
41. Імпорт нових шин та покришок у розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
42. Імпорт оновлених і б / у шин та покришок у розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
43. Імпорт гумових камер у розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
44. Імпорт гігієнічної та фармацевтичної продукції у розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
45. Імпорт одягу та додаткових виробів, включаючи рукавички, в розрізі регіонів у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
46. Структурування споживачів ГТВ
47. Динаміка цін на ГТВ в 2008–2011 рр., дол. США / кг
48. Структура собівартості виробництва ГТВ в 2010 р., %
49. Структура ціни на ГТВ, %
50. Прогноз ємності ринку ГТВ у 2012–2015 роках у грошовому вираженні, млн дол. США

Зв'язатися з нами