in stock

Аналіз ринку прозорої скляної тари України. 2011 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2012 року
Графіків і діаграм: 58
Таблиць: 18
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
5200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У підготовленому аналітиками компанії Pro-Consulting огляді ринку прозорої склотари України розглянута історія та специфіка розвитку ринку, переваги скляної прозорої упаковки, основні тенденції ринкового спрямування і фактори, що впливають на його розвиток. Виділено основні сегменти: «скляна банка» і «скляна пляшка» (остання – близько трьох чвертей вітчизняного ринку виробництва скляної тари), також зазначені медичне скло та інша тара. Показники ємності та її компонентів демонструють коливальний характер, зумовлений у сегменті банок зміною врожаю овочів і фруктів, а для пляшок – переважно скороченням обсягів виробництва і споживання горілки. У грошовому вираженні в післякризовий період показники зростають. Показники імпорту невеликі, на ринку домінує вітчизняна продукція. Наведено посегментна динаміка виробництва вітчизняними операторами. Відомості щодо основних виробників охоплюють загальну характеристику, виробничі потужності, асортимент та контактні дані. Виконано структурування операторів за регіонами і сегментами продукції. Описана конкурентна ситуація і викладені основні ризики. Показано, що в динаміці експорту співвідношення сегментів більш пропорційне, ніж у виробництві. Найбільше пляшок експортується до Білорусі та Польщі, а банок – до Азербайджану і Румунії. Імпорт банок за 2007–2011 рр. скоротився в 9,4 раза, а пляшок – в 1,5 раза після максимуму в 2008 р., наразі цей сегмент переважає в структурі імпорту. Банки імпортуються в основному з Польщі, пляшки – з Молдови, проте в грошовому вираженні переважають дорогі поставки з Франції. Ціни на вітчизняну склотару істотно підскочили в 2010 році, на імпортовану – змінюються різноспрямовано, проте перевищують вартість вітчизняної приблизно в 3,5 раза (у 2011 р.). Розглянуто фактори ціноутворення і структура ціни. Проаналізовано споживання з виділенням ринків коньяку, лікеро-горілчаної продукції, слабо- та безалкогольних напоїв, соків, а також м’ясної та плодоовочевої консервації. Подані канали збуту продукції та її асортимент. Прогнозування на середньострокову перспективу показує очікуване зростання ємності ринку прозорою склотари на тлі введення нових виробничих потужностей.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
1.4 Сегментація та структурування ринку
2. Виробництво та динаміка реалізації продукції
2.1 Обсяг виробництва та реалізації у кількісних показниках (у шт., з деталізацією за всіма виробниками)
2.2 Обсяг виробництва та реалізації у вартісних показниках
2.3 Динаміка зростання виробництва і реалізації товарів на ринку
3. Основні виробники на ринку України
3.1 Перелік основних виробників на ринку та їх опис
3.2 Структурування виробників (за сегментами, групам, спеціалізацією, у регіональному розрізі)
3.3 Частки ринку основних виробників
3.4. Рівень конкуренції та ризики
4. Зовнішня торгівля
4.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами, експортери)
4.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами, імпортери)
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1 Динаміка цін на продукцію (внутрішні, експортні, імпортні ціни)
5.2 Опис факторів, що впливають на формування ціни
5.3 Собівартість продукції, рентабельність
6. Споживання товару на ринку
6.1 Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача
6.2 Опис основних споживачів прозорої скляної тари (скляних банок та пляшок) в Україні (контрагенти, асортимент, кількість)
6.3 Структурування та сегментація споживання
6.4 Ступінь задоволеності споживачів
7. Канали збуту продукції
8. Асортимент продукції, представленої на ринку
9. Висновки. Прогнозні показники в 2012–2015 рр.
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1 SWOT-аналіз ринкового спрямування
10.2 Існуючі ризики та бар’єри входу на ринок

Перелік таблиць:

1. Основні фактори впливу на розвиток українського ринку прозорої скляної тари
2. Динаміка ємності ринку прозорої склотари в 2007–2011 рр. у натуральному вираженні, млн шт.
3. Динаміка ємності ринку прозорої склотари в 2007–2011 рр. у грошовому вираженні, млн грн
4. Динаміка виробництва прозорої пляшки вітчизняними операторами в 2006-–2011 рр., млн шт.
5. Динаміка виробництва прозорої банки вітчизняними операторами в 2006–2011 рр., млн шт.
6. Динаміка обсягу експорту прозорої склотари в 2007–2011 рр. у натуральному вираженні, млн шт.
7. Динаміка обсягу експорту прозорої склотари в 2007–2011 рр. у грошовому вираженні, млн грн
8. Динаміка обсягу імпорту прозорої склотари в 2007–2011 рр. у натуральному вираженні, млн шт.
9. Динаміка обсягу імпорту прозорої склотари в 2007–2011 рр. у грошовому вираженні, млн грн
10. Аналіз основних споживачів-імпортерів і зарубіжних виробників пляшок у 2011 р. у натуральному вираженні, тис. шт.
11. Аналіз основних споживачів-імпортерів і зарубіжних виробників банок у 2011 р. у натуральному вираженні, тис. шт.
12. Динаміка виробництва і темпів зростання ринку соків, слабоалкогольної, безалкогольної та алкогольної продукції в Україні в 2009–2011 рр., тис. дал, тис. тонн, %
13. Динаміка виробництва і темпів зростання ринку м’ясної консервації в Україні в 2009–2011 рр., тонн
14. Динаміка виробництва і темпів зростання ринку плодоовочевої консервації в Україні в 2009–2011 рр., тонн
15. Сегментування споживачів прозорої склотари українського ринку
16. Загальний SWOT-аналіз українського ринку прозорої склотари
17. Ключові фактори успіху на ринку прозорої склотари України
18. Ризики на ринку прозорої склотари України

Перелік графіків і діаграм:

1. Тенденції на ринку прозорої скляної пляшки в 2008–2011 рр. у натуральному вираженні, темп зростання, % 
2. Тенденції на ринку прозорої скляної банки в 2008–2011 рр. у натуральному вираженні, темп зростання, %
3. Динаміка ємності ринку прозорої склотари в 2007–2011 рр. у натуральному вираженні, млн шт.
4. Динаміка ємності ринку прозорої склотари в 2007–2011 рр. у грошовому вираженні, млн грн
5. Структура тари і пакувальних матеріалів, які використовуються місцевими виробниками товарів і споживаються на внутрішньому ринку, за видом матеріалу в 2011 р. у натуральному вираженні (тонн), % 
6. Структурування українського виробництва скляної тари в розрізі її видів в 2011 р. у натуральному вираженні (тонн), % 
7. Динаміка частки імпортної прозорої пляшки в 2009–2011 рр. у натуральному вираженні, % 
8. Динаміка частки імпортної банки в 2009–2011 рр. у натуральному вираженні, % 
9. Динаміка обсягу виробництва прозорої склотари в 2007–2011 рр. у розрізі вигляду пляшки / банки, в натуральному вираженні, млн шт.
10. Структура спеціалізації виробників у розрізі виду склотари (пляшка / банка ) у 2011 р. у натуральному вираженні, %
11. Динаміка виробництва прозорої скляної тари в 2007–2011 рр. у грошовому вираженні, млн грн
12. Динаміка зростання виробництва пляшок в натуральному і грошовому вираженні в 2008–2011 рр., %
13. Динаміка зростання виробництва банок в натуральному і грошовому вираженні в 2008–2011 рр., %
14. Регіональна сегментація виробників прозорої скляної тари в Україні
15. Регіональна структура виробництва прозорої скляної тари у натуральному вираженні в 2011 р. у розрізі областей, %
16. Структура спеціалізації виробників склотари в розрізі типу продукції у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
17. Спеціалізація вітчизняних підприємств на випуску пляшок і банок у 2011 р.
18. Структура виробників у розрізі напрямів продукції, що випускається, в 2011 р. у натуральному вираженні, %
19. Частки основних виробників прозорої пляшки в натуральному вираженні в 2011 р., %
20. Частки основних виробників прозорої банки в натуральному вираженні в 2011 р., %
21. Динаміка обсягу експорту прозорої склотари в 2007–2011 рр. у натуральному вираженні, млн шт.
22. Динаміка обсягу експорту прозорої склотари в 2007–2011 рр. у грошовому вираженні, млн грн
23. Структура експорту скляної тари в розрізі вигляду пляшки / банки в 2009–2011 рр. у натуральному вираженні, % 
24. Структура експорту скляної тари в розрізі вигляду пляшки / банки в 2009–2011 рр. у грошовому вираженні, % 
25. Частки основних експортерів пляшки в 2011 р. у натуральному і в грошовому вираженнях, % 
26. Географічна структура експорту пляшки в 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, % 
27. Частки основних експортерів банки в 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, % 
28. Географічна структура експорту банки в 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, % 
29. Динаміка обсягу імпорту прозорої склотари в 2007–2011 рр. у натуральному вираженні, млн шт.
30. Динаміка обсягу імпорту прозорої склотари в 2007–2011 рр. у грошовому вираженні, млн грн
31. Структура імпорту скляної тари в розрізі вигляду пляшки / банки в 2009–2011 рр. у натуральному вираженні, % 
32. Структура імпорту скляної тари в розрізі вигляду пляшки / банки в 2009–2011 рр. у грошовому вираженні, % 
33. Структура імпорту пляшок у розрізі підприємств у 2011 р. у натуральному вираженні, % 
34. Географічна структура імпорту пляшок у 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, % 
35. Частка основних зарубіжних виробників – імпортерів пляшок у 2011 рр. у натуральному і грошовому вираженнях, % 
36. Структура імпорту банок в розрізі підприємств у 2011 році у натуральному вираженні, % 
37. Географічна структура імпорту банок в 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, % 
38. Частка основних зарубіжних виробників – імпортерів банок в 2011 рр. у натуральному і грошовому вираженнях, % 
39. Динаміка цін на вітчизняну склотару в 2007–2011 рр., грн / шт.
40. Динаміка цін на імпортну склотару в 2007–2011 рр., грн / шт.
41. Динаміка цін на експортну склотару в 2007–2011 рр., грн / шт.
42. Структура ціни на склотару, %
43. Структура собівартості скляної тари станом на 2011 р., %
44. Основні фактори, що впливають на покупку і вибір прозорої склотари в 2011 р., %
45. Частка основних операторів ринку коньяку України в 2011 році, %
46. Частка основних операторів ринку горілки України в 2011 році, %
47. Частка основних операторів ринку безалкогольних напоїв України в 2011 році, %
48. Основні оператори на ринку соків у 2011 р. у натуральному вираженні, % 
49. Структурування прозорої склотари (пляшок) у розрізі обсягу в 2011 р. у натуральному вираженні, % 
50. Структурування прозорої склотари (банок) у розрізі обсягу в 2011 р. у натуральному вираженні, % 
51. Структурування споживачів прозорої склотари (пляшок) у розрізі цінових сегментів у 2011 р. у натуральному вираженні, % 
52. Структурування споживачів прозорої склотари (банок) у розрізі цінових сегментів у 2011 р. у натуральному вираженні, %)
53. Структура продажів склотари в Україні за каналами збуту в 2011 р. у натуральному вираженні, % 
54. Частка збуту пляшок на зовнішній і внутрішній ринки в 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, % 
55. Частка збуту банок на зовнішній і внутрішній ринки в 2011 р. у натуральному і в грошовому вираженнях, % 
56. Система збуту на українському ринку скляної тари
57. Класифікація прозорої склотари на українському ринку
58. Прогнозні показники виробництва прозорої склотари в Україні в 2012–2015 рр., млн шт.

Зв'язатися з нами