in stock

Аналіз ринку продуктів дитячого харчування України. 2012

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2012 року
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 6
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
1500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У процесі дослідження ринку продуктів дитячого харчування в Україні аналітиками Компанії Pro-Consulting були також детально вивчені такі питання: демографічна ситуація, а саме дані щодо цільової групи споживачів аналізованої продукції (населення вікових груп 0–3 роки з розбивкою по роках); сировинна база. Дитяче харчування переважає у витратах на товари для дітей (без товарів тривалого використання). Зазначено, що молоко і кисломолочні продукти на досліджуваному ринку – вітчизняного походження (97,3% за підсумками 2011 р.), а що стосується соків і фруктово-овочевих пюре, а також молочних сумішей і каш, то переважає імпортна продукція – 59,0% і 67,1% відповідно. Виділено сегменти ринку дитячого харчування, з них найбільш затребуваним продуктом (близько 50% у структурі виробництва) становить оброблене молоко для дітей. Розглянута посегментна динаміка виробництва і зазначено, що в 2010–2011 рр. стійкий приріст спостерігався тільки для сегмента «Продукти кисломолочні для дитячого харчування». У натуральному і грошовому вираженні обсяги експорту за 8 місяців 2012 р. демонструють приріст в рази, а імпорту – скорочення. Трійку лідерів –операторів ринку за підсумками 2011 р. становлять компанії Nestle (19%), Bristol-Myers (15%) і Abbott Laboratories (11%). При цьому українські споживачі віддають перевагу торговим маркам HiPP, Humana, Nestle, Nutrilon, Тема та ін. При вивченні каналів збуту виявлено, що більше трьох чвертей продукції реалізується через роздрібні торговельні мережі. Вказано на високий потенціал українського ринку дитячого харчування, зумовлений ненасиченістю ринку і зростанням потреби в спеціалізованих продуктах для дітей. Виконано прогнозування ринку на 2012–2014 рр., яке свідчить у цілому про очікуване зростання показників за всіма його сегментами.

Зв'язатися з нами