Дата підготовки: | Листопад 2008 року |
Кількість сторінок: | 42, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 17 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку поліграфічних послуг України. Висвітлено такі питання: загальний обсяг ринку і динаміка зростання ринку в грошовому вираженні, структурування ринку за видами поліграфічних послуг, опис ефективних методів залучення споживачів, а також перспективи розвитку даного ринку в Україні. Основною проблемою поліграфічного виробництва є нестабільна ціна на папір. За підсумками 2001-2008 років спостерігався позитивна динаміка зростання обсягу виробництва целюлозно-паперової продукції та поліграфії в Україні. На вітчизняному ринку існує кілька великих друкарень, до них відносяться «Бліц принт», з часткою ринку 35%, «Юнівест Принт» - 29%, «Новий друк» - 24%. 70% клієнтської бази друкарень складають відомі міжнародні видавничі будинки. Методи залучення споживачів поліграфічних послуг такі: підвищення якості послуг, впровадження нових видів послуг в сфері поліграфії (чітка спеціалізація компанії на одному з видів послуг), зниження цін ( "війна цін»), розвиток до- і післяпродажного обслуговування, впровадження рекламних і маркетингових послуг , вигідне місце розташування (оперативна поліграфія). Зростання ринку поліграфічних послуг в 2009-2010 рр. становитиме приблизно 33-38% в рік.
1.Загальна ситуація на ринку поліграфічних послуг України
1.1. Загальний обсяг ринку в грошовому вираженні
1.2. Динаміка зростання ринку в грошовому вираженні в 2004-2008 рр.
2. Структура ринку за видами поліграфічних послуг
3.Основні оператори ринку
4. Споживання
4.1. Відомості про потенційних споживачів
4.2. Ефективні методи залучення споживачів
5. Перспективи розвитку ринку поліграфічних послуг
1. Кількість газет і журналів фактично видаються в Україні на 2008 рік
2. Структура журнальної продукції за охопленням території в Україні в 2007 році
3. Передплатні тиражі за даними Укрпошти 2006-2007 рр.
4. Кількість точок торгівлею преси та дохід від реалізації видань в Україні
5. Зростання реклами в пресі в 2006-2007 рр.
6. Топ 15 журналів України за обсягами реклами
7. Кількість щоденних газет на 01.01.2008, шт.
8. Класифікація реклами в пресі за типом видань у 2007 році
9. Кількість щоденних газет відкритих в Україні в період з 2006 по 2008 рік, шт.
10. Динаміка тиражів безкоштовних щоденних газет 2006-2008 рр.
11. Динаміка тиражів щоденних газет в Україні, млн. Прим.
12. Доходи від продажу рекламних площ в щоденних газетах в 2006-2007 рр., Млн. Грн.
13. Обсяг доходів від реклами безкоштовних щоденних газет в 2005-2007 рр.
14. Топ 15 газет України за обсягами реклами в 2006-2007 рр.
15. Топ-10 щоденних національних українських газет за обсягами реклами в 2007 році
16. Потенційні споживачі за видами поліграфічної продукції
17. Топ-15 видавничих будинків за обсягами розміщеної реклами в 2007 році
1. Обсяг виробництва целюлозно-паперової продукції та поліграфії в Україні в 2001-2008 рр., Млн. Грн.
2. Обсяг ринку поліграфічних послуг України в грошовому вираженні в динаміці 2004-2008 рр., Млн. Грн. *
3. Динаміка зростання ринку поліграфічних послуг України в 2004-2008 рр.,% *
4. Частки ринку реклами в пресі за типом видання в 2008 році,%
5. Частки друкарень на ринку України,%
6. Прогнозні показники зростання поліграфічних послуг в Україні,%
7. Прогнозні показники обсягу ринку поліграфічних послуг України в грошовому вираженні, млн. Грн.