in stock

Аналіз ринку харчових добавок України. 2011

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2011 року
Кількість сторінок:  49, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 30
Таблиць: 20
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
4300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

В результаті дослідження ринку харчових добавок України аналітиками компанії Pro-Consulting розглянуто багато аспектів розвитку галузей виробництва молочної продукції, консервації та хлібобулочних виробів як основних споживачів. Відзначено, що на розвиток ринку харчових добавок впливає ряд факторів, серед яких найбільш вагомимі значення мають інтеграційні процеси, активізація зарубіжних виробників інгредієнтів, коливання курсу валют та ін. Аналізуючи тенденції на ринку харчових добавок, з'ясовано, що він знаходиться на стадії активного зростання. Виходячи з товарної структури ринку, його асортиментних позицій, характеристик споживачів і їх зростаючих потреб, можна сказати, що обсяг ринку харчових добавок дуже великий, але ще далекий від насичення.
Так само основними напрямками даного дослідження є визначення динаміки зростання обсягів виробництва харчової промисловості в Україні за підсумками 2006-2011 рр., Характеристика ринку харчових добавок для окремих галузей промисловості.
Структуруючи обсяг ринку харчових добавок в розрізі основних торгових груп, відзначимо превалювання спецій (53,3%) і харчових добавок (41,3%). Так само в огляді викладені важливі аспекти: виробництво і реалізація харчових добавок в Україні; опис основних операторів ринку, їх структурування; зовнішня торгівля; ціна і ціноутворення; основні фактори, які впливають на формування цін на харчові добавки; структура споживання; інвестиційна привабливість даного напрямку і інше.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку харчових добавок України в розрізі: молочна, кондитерська, м'ясоковбасна, консервація, хлібобулочна промисловість України
1.1 Опис ринку 
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємкості ринку
1.4 Сегментація та структурування ринку
2. Державне регулювання ринку
3. Виробництво і динаміка реалізації харчових добавок в Україні
3.1 Обсяг виробництва в кількісних показниках
3.2 Обсяг виробництва в вартісних показниках
4. Основні оператори ринку 
4.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис 
4.2 Структурування операторів (по сегментах, групам, спеціалізації та регіонально)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку
4.4 Ступінь конкуренції та ризики
5. Зовнішня торгівля
5.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
5.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1 Динаміка цін на продукцію
6.2 Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура 
6.3 Собівартість продукції, рентабельність виробництва
7. Споживання товару на ринку
7.1 Вподобання споживачів відносно товару, портрет споживача
7.2 Структурування і сегментація споживання 
7.3 Потреба в товарі/в послузі
7.4 Ступінь задоволеності споживачів
8. Висновки. Прогнозні показники
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1 SWOT-аналіз ринкового напрямку 
9.2 Наявні ризики і бар’єри входу на ринок

Перелік таблиць:

1. Основні чинники розвитку українського ринку харчових добавок
2. Динаміка ємкості ринку харчових добавок в Україні в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, тонн
3. Динаміка ємкості ринку харчових добавок в Україні в 2007-2011 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
4. Структурування ринку залежно від галузі споживача
5. Необхідні процедури для проходження митного контролю при імпорті харчових добавок
6. Обсяг експорту основних харчових добавок в 2007-9 міс. 2011 рр., в натуральному вираженні, тонн
7. Обсяг експорту основних харчових добавок в 2007-9 міс. 2011 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
8. Долі основних експортерів натуральних барвників в 2010 р., %
9. Долі основних експортерів спецій в 2010 р., %
10. Долі основних експортерів харчових добавок в 2010 р., %
11. Обсяг імпорту основних харчових добавок в 2007-9 міс. 2011 рр., в натуральному вираженні, тонн
12. Обсяг імпорту основних харчових добавок в 2007-9 міс. 2011 рр., в грошовому вираженні
13. Долі основних імпортерів натуральних барвників в 2010 р., %
14. Долі основних імпортерів синтетичних барвників в 2010 р., %
15. Долі основних імпортерів спецій в 2010 р., %
16. Долі основних імпортерів харчових добавок в 2010 р., %
17. Опис основних факторів, які впливають на формування ціни на харчові добавки
18. Сегментування споживачів харчових добавок на українському ринку
19. Загальний SWOT-аналіз на українському ринку харчових добавок
20. Ризики на ринку харчових добавок України

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка зростання обсягу виробництва харчової промисловості України в 2006-2011 рр., млн. грн.
2. Динаміка виробництва м'ясоковбасних виробів в Україні в 2006-2011 рр., тис. тонн
3. Динаміка виробництва кондитерських виробів в Україні в 2006-2011 рр., тис. тонн
4. Динаміка виробництва хлібобулочних виробів в Україні в 2006-2011 рр., тис. тонн
5. Динаміка виробництва молочної продукції в Україні в 2006-2011 рр., тис. тонн
6. Індекс розвитку ринку харчових добавок в Україні в 2006-2011 рр., %
7. Динаміка ємкості ринку харчових добавок в Україні в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, тонн
8. Динаміка ємкості ринку харчових добавок в Україні в 2007-2011 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
9. Структурування ринку харчових добавок залежно від застосування
10. Структурування всього обсягу ринку харчових добавок в розрізі основних товарних груп в 2011 р., в натуральному вираженні, %
11. Структурування ринку в залежності від виробника в 2011 р., в натуральному вираженні, %
12. Структурування ринку в залежності від виробника в 2011 р., в грошовому вираженні, %
13. Динаміка обсягу виробництва ринку харчових добавок в Україні в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, тонн
14.  Динаміка обсягу виробництва ринку харчових добавок в Україні в 2007-2011 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
15. Структурування операторів ринку по продуктам, що поставляються на вітчизняний ринок
16. Структурування операторів ринку залежно від їх взаємовідносин з виробником
17. Структурування операторів ринку залежно від їх взаємовідносин з виробником
18. Долі основних операторів ринку харчових добавок України в грошовому вираженні в 2010 р., %
19. Структура імпорту спецій в 2010 р., %
20. Структура імпорту харчових добавок в 2010 р., в натуральному вираженні, %
21. Динаміка цін на харчові добавки вітчизняного виробництва, %
22. Динаміка цін на імпортні харчові добавки, %
23. Критерії вибору виробника харчових добавок споживачами на промисловому ринку (виробниками харчової продукції), %
24. Структурування харчових добавок залежно від галузі в 2010 р., в натуральному вираженні, %
25. Структура споживання харчових добавок м'ясоковбасною галуззю за результатами 2010 р., в грошовому вираженні, %
26. Структура споживання харчових добавок молочною галуззю за результатами 2010 р., в грошовому вираженні, %
27. Структура ринку молочної продукції за результатами 2010 р., в грошовому вираженні, %
28. Структура споживання харчових добавок кондитерською галуззю за результатами 2010 р., в грошовому вираженні, %
29. Рейтинг основних виробників кондитерських виробів на українському ринку в 2009-2010 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
30. Прогноз зміни ємкості ринку харчових добавок України в 2011-2013 рр., тонн
 

Зв'язатися з нами