in stock

Аналіз ринку овочевої консервації України. 2013 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2013 року
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2650 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку овочевої консервації України здійснений аналітиками компанії Pro-Consulting і містить дані про покомпонентну динаміку ємності ринку за 2009 – першу половину 2013 р. з виділенням сегментів «консервовані овочі без додавання оцту» (85,5% у 2012 р.) і « консервовані овочі з додаванням оцту» (14,5%). Скорочення вітчизняного виробництва після 2011 р. на тлі зростання експортної складової і зменшення імпортних поставок зумовило істотне зниження ємності ринку, особливо в першому півріччі 2013 р. Серед факторів, що впливають на ємність ринку, виділено рівень попиту, сезонність попиту і виробництва, зміну споживацьких уподобань, а також конкуренцію зі свіжими овочами, що останнім часом широко представлені у продажу взимку, та із замороженими овочами, популярність яких на українському ринку зростає. За даними 2012 р. 39,4% ринку становить томатна консервація, в т. ч. томатна паста. Сегмент овочевої продукції з додаванням оцту посідає другу позицію з показником 26,4%. Миколаївська область є лідером у регіональній структурі виробництва з показником 25% від загального випуску консервованої овочевої продукції. Основна частина українського експорту аналізованої продукції надходить до Росії (86,6% в першій пол. 2013 р.); імпорт менш локалізований, трьома основними країнами-постачальниками є Росія, Китай та Угорщина з показниками 36,9%, 27,2% і 15,8% відповідно. Частка вітчизняної продукції на ринку за 2009–2012 рр. коливалась у діапазоні 50,9% – 71,2%. Зазначено трьох провідних операторів ринку (група компаній «Верес», ЗАТ «Чумак» та ЗАТ «Ніжинський консервний комбінат»). Українські споживачі у 2012 р. найбільше купували плодоовочеву консервацію торгових марок «Чумак», «Верес», Bonduelle і «Ніжин». Аналіз територіальної характеристики показує, що обсяги споживання консервації ростуть із південного сходу на захід України. Під час оцінки перспектив розвитку ринку відзначено його потенціал у зв’язку з низьким рівнем споживання консервованої плодоовочевої продукції в Україні (середньорічний середньодушовий показник становить 8 кг, що в 1,25–2,0 раза нижчий за європейський та в 6,25 раза – за американський). За даними короткострокового прогнозування, очікується зростання показників ємності ринку.

Детальний зміст:

1. Обсяг ринку 
2. Внутрішнє виробництво 
3. Зовнішньоекономічна діяльність 
4. Структурування ринку 
5. Споживчі переваги 
6. Прогнозні показники розвитку ринку

Перелік таблиць:

1. Динаміка ємності ринку овочевої консервації в Україні за 2009-6 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн 
2. Динаміка обсягів виробництва овочевої консервації в Україні в розрізі сегментів за 2009-6 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн 
3. Динаміка експорту та імпорту овочевої консервації в Україні за 2009-6 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємності ринку овочевої консервації в Україні за 2009-6 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка обсягів виробництва овочевої консервації в Україні в розрізі сегментів за 2009-6 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
3. Помісячна динаміка обсягів виробництва овочевої консервації без додавання оцту в Україні за 2012 р. у натуральному вираженні, тис. тонн
4. Структурування виробництва овочевої консервації у розрізі сегментів в Україні за 2012 р. (натуральне вираження),%
5. Регіональне структурування виробництва овочевої консервації в Україні за 2012 р. (натуральне вираження),%
6. Регіональна структура експорту овочевої консервації з України за підсумками 6 міс. 2013 рр. (натуральне вираження),%
7. Регіональна структура імпорту овочевої консервації в Україні за підсумками 6 міс. 2013 рр. (натуральне вираження),%
8. Структурування ринку овочевої консервації в Україні в розрізі сегментів за підсумками 2012 р. (натуральне вираження),%
9. Структура ринку овочевої консервації в Україні в розрізі вітчизняної та імпортної продукції за 2009-2012 р. (натуральне вираження),%
10. Структурування споживчих переваг щодо традиційної плодоовочевої консервації в Україні за підсумками 2012 р., %
11. Прогнозні показники ємності ринку овочевої консервації в Україні на 2013-2015 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн

Зв'язатися з нами