Анотація до аналізу ринку:
Аналітиками компанії Pro-Consulting реалізовано дослідження ринку опалубки України. Даний звіт включає аналіз стану українського ринку будівельної опалубки в період 2009 - 2010рр., Характеристику загальних тенденцій ринкового спрямування, а також фінансову оцінку обсягів ринку. Структурування ринку показало, що основними замовниками опалубних систем є будівельні компанії, тому ситуація на ринку в повній мірі залежить від обсягів будівництва і капітальних вкладень.
Аналіз діяльності основних учасників ринку містить глибоко структуровану інформацію по основних постачальниках опалубних систем, характеристику діяльності дочірніх підприємств, торгових представництв на території України, а також вітчизняних операторів. Питома вага вітчизняної продукції на ринку за підрахунками становить 17-22%. Для ринку будівельної опалубки характерна тенденція наявності великої кількості вітчизняних виробників продукції. Незважаючи на це ринок досить концентрований: п'ять найбільших виробників займають близько 75% ринку.
У заключній частині звіту етапі надані загальні висновки та рекомендації.
Детальний зміст:
1. Аналіз стану українського ринку будівельної опалубки в період 2009-2010 рр.
1.1 Обсяг, динаміка і сегментація ринку
1.2 Структура українського будівельного ринку
1.3 Рівень насичення ринку
1.4 Тенденції та перспективи розвитку ринку. Прогноз обсягу ринку на 2011 рік
2. Аналіз діяльності конкурентів в період з 2009 по вересень 2010 року
2.1 Характер конкуренції на ринку. Основні постачальники опалубних систем на український ринок
2.2 Аналіз діяльності дочірніх підприємств і торговельних представництв зарубіжних виробників, які займаються орендою і реалізацією опалубних систем
2.3 Аналіз діяльності вітчизняних виробників будівельної опалубки
2.4 Сектора економіки, в яких використовують опалубку
3. Висновки і рекомендації для компанії-замовника
4. Доповнення
Перелік таблиць:
1. Сегментування ринку будівельної опалубки
2. Обсяг будівельного ринку по секторах, тис. кв. м
3. Основні фактори впливу на розвиток українського ринку опалубки
4. Основні постачальники опалубки на українському ринку в 2009-2010 рр.
5. Основні дочірні підприємства і торгові представництва зарубіжних виробників на українському ринку опалубки в 2009-2010 рр.
6. Обсяги реалізації опалубочних систем основними операторами-імпортерами, млн. грн. (вартість опалубочних систем включаючи ПДВ)
7. Плани основних конкурентів щодо реалізації опалубки на період 2011 р., %
8. Сильні і слабкі сторони першої групи конкурентів імпортерів (дочірніх підприємств)
9. Сильні і слабкі сторони другої групи конкурентів імпортерів опалубки (посередників)
10. Обсяг виробництва основних вітчизняних виробників будівельної опалубки в грошових одиницях в 2009-2010 рр.
11. Думки експертів та споживачів з приводу сильних і слабких сторін підприємства надано у формі таблиці
12. Модель компонентного аналізу діяльності «Пері Україна»
13. Модель компонентного аналізу діяльності «Дока Україна»
14. Модель компонентного аналізу діяльності «Робуд»
15. Модель компонентного аналізу діяльності «Варіант»
16. Модель компонентного аналізу діяльності «Гіпро-М»
17. Модель компонентного аналізу діяльності «Авіабудсервіс»
18. Визначення конкурентних позицій операторів українського ринку опалубки
Перелік графіків і діаграм:
1. Обсяг продажу і оренди опалубки на внутрішньому українському ринку, млн. грн.
2. Динаміка співвідношення експортних, імпортних поставок опалубки, в грошовому вираженні, %
3. Обсяг експорту будівельної опалубки на українському ринку, в грошовому вираженні, млн. грн.
4. Структура експорту опалубки для бетонування, в грошовому вираженні в 2009-2010 рр., %
5. Обсяг імпорту опалубки на українському ринку, в грошовому вираженні, млн. грн.
6. Структура імпорту опалубки для бетонування, в грошовому вираженні в 2009-2010 рр., %
7. Обсяг продажу і оренди опалубки на українському ринку, млн. грн.
8. Обсяг вкладення капітальних інвестицій в сфери будівельної галузі, млн. грн. у фактичних цінах, період 2005-2010 рр.
9. Структура капітальних інвестицій на українському ринку будівництва в 2009 р., %
10. Сегментація споживачів в залежності від потреби в опалубці
11. Сегментація українського ринку будівельної опалубки в залежності від форми реалізації 2009 р.
12. Сегментування будівельного ринку за сферою діяльності
13. Обсяг введеної площі комерційної, промислової та житлової нерухомості, тис. кв. м
14. Доля ринку опалубки в структурі житлової, комерційної та промислової нерухомості в 2009-2010 рр., %
15. Обсяг будівництва та ремонту автомобільних доріг в Україні в динаміці з 2007 по 2010 рр., в грошових показниках, млрд. грн.
16. Динаміка розвитку ринку будівельної опалубки в Україні в 2006-2010 рр., %
17. Прогнозні показники на 2011 р. обсягів продажів опалубки на українському ринку, млн. грн.
18. Основні напрямки розвитку конкуренції на українському ринку опалубних систем
19. Співвідношення вітчизняних і зарубіжних операторів на українському ринку опалубки, %
20. Долі основних гравців на українському ринку опалубки за обсягами реалізації, % (у грошовому вираженні)
21. Карта стратегічних груп на українському ринку опалубних систем
22. Структура українського ринку опалубки по основним конкурентам
23. Розподіл частки ринку підприємств-імпортерів на українському ринку опалубки в групі конкурентів імпортної продукції, в грошовому вираженні
24. Обсяги оренди і продажу опалубки «Пері Україна» на українському ринку в 2009-вересень 2010 рр., %
25. Обсяги оренди і продажу опалубки «Дока Україна» на українському ринку в 2009-вересень 2010 рр., %
26. Обсяги оренди і продажу опалубки «Хаско Україна» (SGB) на українському ринку в 2009-вересень 2010 рр., %
27. Обсяги оренди і продажу опалубки «Пашал» на українському ринку в 2009-вересень 2010 рр., %
28. Обсяги оренди і продажу опалубки «NOE» на українському ринку в 2009-вересень 2010 рр., %
29. Долі ринку вітчизняних виробників будівельної опалубки в грошовому вираженні, 2009 рік, %
30. Долі ринку вітчизняних виробників будівельної опалубки в грошовому вираженні, січень-вересень 2010 року, %