Анотація до аналізу ринку:
У дослідженні ринку віконної фурнітури, проведеному аналітиками компанії Pro-Consulting, описана загальна характеристика ринку, державне регулювання галузі, основні оператори ринку, зовнішньоекономічна діяльність, ціноутворення на ринку і т. п. На українському ринку присутня безліч операторів, як офіційних виробників, так і незалежних імпортерів, проте на частку українських виробників припадає лише 2%, все інше - закордонна продукція. За підсумками 2008 року, місткість ринку віконної фурнітури в закупівельних цінах мала максимальне значення - 34,5 млн євро. До кінця 2009 року показники знизилися до 21,66 млн. Євро. Відзначено, що на частку тіньового ринку віконної фурнітури припадає 15 - 20%. В кінці 2008 - 2009 рр. даний сегмент виріс в зв'язку з падінням доходів покупців і як наслідок - зниженням купівельної спроможності на дорожчу легальну віконну продукцію. Основними споживачами віконної фурнітури на українському ринку є виробники вікон і будівельні організації. Виявлено такі споживчі якості, вплив вибір віконної продукції, як: колір фурнітури, зручність і простота регулювань, легкість повороту ручки. На розвиток фурнітурного ринку впливають, перш за все, макроекономічні чинники розвитку України в цілому.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку віконної фурнітури
1.1 Опис ринку, історія розвитку (опис ринку в цілому, його специфіки, існуючих проблем)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2009-2010 рр.
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок емкості ринку в динаміці 2008-2010 рр.
1.4 Сегментування та структурування ринку (виокремлення основних ринкових сегментів, їх долі)
1.5 Сировинна база, технологія виробництва
2. Державне регулювання галузі (державне регулювання виробництва, продажу, експорту, імпорту, сертифікація)
3. Виробництво і динаміка реалізації віконної фурнітури
3.1 Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках в 2007-2010 рр.
3.2 Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках в 2007-2010 рр.
3.3 Динаміка зростання виробництва і реалізації в 2007-2010 рр.
4. Основні оператори ринку
4.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис (обсяги виробництва, характеристика)
4.2 Структурування операторів (за сегментами, спеціалізацією та регіонально)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку в 2009-2010 рр.
4.4 Ступінь конкуренції і ризики
5. Зовнішня торгівля
5.1 Експорт (обсяги, структура, ціни і географія постачань по країнах, основні оператори)
5.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни і географія постачань по країнах, основні оператори)
6. Ціна і ціноутворення на ринку віконної фурнітури
6.1 Динаміка цін на продукцію в 2009-2010 рр.
6.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
6.3 Собівартість продукції, рентабельність
7. Споживання товару на ринку
7.1 Переваги споживачів щодо товару, динаміка споживання в 2007-2010 рр.
7.2 Структурування та сегментація споживання (частки основних споживчих сегментів, їх характеристика)
7.3 Потреба в товарі і ступінь задоволеності споживачів
8. Канали збуту ( загалом по ринку, по крупним операторам ринку)
9. Асортимент продукції, який представлений на ринку
10. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники в 2011-2012 рр.
11. Інвестиційна привабливість галузі
Перелік таблиць:
1. Розрахунок ємності ринку віконної фурнітури в 2006-2010 рр., млн. євро
2. Митні платежі при ввезенні віконної фурнітури на територію України
3. Оператори, що присутні на ринку віконної фурнітури
4. Список основних зарубіжних виробників віконної фурнітури, що мають свої представництва і дочірні підприємства на українському ринку
5. Список основних зарубіжних виробників віконної фурнітури, що працюють на українському ринку через посередників
6. Список основних постачальників віконної фурнітури на українському ринку
7. Основні постачальники віконної фурнітури
8. Фактори, які впливають на ціну віконної фурнітури
9. Сегментування українського ринку віконної фурнітури
10. Фактори, які впливають на інвестиційну привабливість ринку віконної фурнітури
11. Основні виробники виробів з ПВХ, які мають виробничі потужності на території України
Перелік графіків і діаграм:
1. Ємність ринку віконної фурнітури в 2006-2010 рр. в закупівельних цінах, млн. євро
2. Ємність ринку віконної фурнітури в 2006-2010 рр. в роздрібних цінах, млн. євро
3. Співвідношення обсягів віконної і дверної фурнітури на українському ринку,%
4. Співвідношення обсягів віконної і дверної фурнітури на українському ринку в грошовому вираженні, %
5. Співвідношення обсягів вітчизняної та імпортної віконної фурнітури на українському ринку, %
6. Співвідношення обсягів легальної і тіньової віконної фурнітури на українському ринку,%
7. Обсяг виробництва і реалізації віконної фурнітури в Україні в 2006-2010 роках, т
8. Обсяг виробництва віконної фурнітури в Україні в 2006-2010 роках, млн. євро
9. Динаміка зростання виробництва продукції в 2007-2010 роках, %
10. Структура виробників віконної фурнітури на українському ринку в період 2009-2010 рр., %
11. Структурування імпортерів по країні виробника в 2010 р., %
12. Структурування підприємств за типом імпорту на український ринок в 2010 р.
13. Долі основних операторів на українському ринку віконної фурнітури, в грошовому вираженні, %
14. Доля операторів віконної фурнітури, що представлені в торгових мережах в період 2009-2010 рр.
15. Напрямки конкуренції на українському ринку віконної фурнітури
16. Обсяг імпорту віконної фурнітури в Україну в 2006-2010 рр., млн. євро
17. Долі країн за походженням віконної фурнітури, в грошовому вираженні, %
18. Цінові діапазони на українському ринку віконної фурнітури в 2010 р., грн./на одне вікно
19. Вартість комплекту фурнітури для одного поворотно-відкидного вікна розмірів 140 * 800 мм, євро
20. Основні критерії вибору віконної фурнітури на українському ринку
21. Динаміка споживання віконої фурнітури на українському ринку, %
22. Марки віконної фурнітури, що запитуються найбільш часто в інтернеті за 2010 р., %
23. Сегментування ринку віконної фурнітури в залежності від виду відкриття вікна в 2010 р., %
24. Сегментування споживачів в залежності від матеріалу виробленого вікна в 2010 р., %
25. Цінова сегментація споживачів на українському ринку віконної фурнітури
26. Система збуту на українському ринку віконної фурнітури
27. Основні канали збуту віконної фурнітури на українському ринку в 2009-2010 рр., %
28. Норми і додаткові якості віконної фурнітури на українському ринку
29. Устройство віконної фурнітури з усіма необхідними елементами
30. Асортимент віконної фурнітури, який представлений на українському ринку
31. Прогнозні показники розвитку українського ринку віконної фурнітури в 2011-2012 рр., млн. євро