Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку одноразового посуду України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані по динаміці місткості ринку, виробництву, імпорту та експорту в динаміці, як в натуральних, так і в грошових показниках. Відзначено, що ключовим фактором зростаючого попиту на одноразовий посуд є її практичність. Продукція призначена для одноразового використання, однак провідні оператори значну увагу приділяють естетичному фактору і якості. Розглянуто ключові тенденції, які формують ринок. Проаналізовано динаміку співвідношення імпортної та вітчизняної продукції. Відзначено, що частка реалізації імпортної продукції на українському ринку зменшується в натуральному вираженні і збільшується в грошовому. Докладно розглянуті основні оператори ринку одноразового посуду в Україні. Вказані компанії-лідери та їх частки на ринку. Вивчено структуру зовнішньої торгівлі одноразовим посудом в розбивці по країнах і в динаміці по роках. В огляді показана динаміка цін на продукцію, проаналізовано чинники, що впливають на формування ціни. При цьому зазначено, що цінова складова є суттєвою в конкурентній боротьбі (при виході на нові ринки або утриманні своїх позицій). Проведено аналіз споживання одноразової продукції, виявлено співвідношення споживання пластикової та паперової посуду, розглянута структура споживання одноразового посуду в розрізі видів. Висвітлено канали збуту одноразового посуду в Україні, виділені частки кожного з них. Звіт містить висновки по ринку, а також інформацію щодо інвестиційної привабливості. Спрогнозовані показники виробництва, імпорту і експорту в середньостроковій перспективі.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку одноразового посуду
1.1 Опис ринку, історія розвитку (опис ринку в цілому, його специфіки, існуючих проблем)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2009-2010 рр.
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку у динаміці в 2008-2010 рр.
2. Державне регулювання галузі
3. Виробництво і динаміка реалізації одноразового посуду
3.1 Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках в 2007-2010 рр.
3.2 Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках в 2007-2010 рр.
3.3 Динаміка зростання виробництва і реалізації в 2007-2010 рр.
4. Основні оператори ринку
4.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис (обсяги виробництва, характеристика)
4.2 Долі ринку основних операторів ринку в 2009-2010 рр.
5. Зовнішня торгівля
5.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань, основні оператори)
5.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань, основні оператори)
6. Ціна і ціноутворення на ринку одноразового посуду
6.1 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
7. Споживання
7.1 Вподобання споживачів відносно товару, динаміка споживання в 2007-2010 рр.
8. Канали збуту (в загальному, по ринку, по найбільшим операторам ринку)
9. Висновки. Прогнозні показники (2010-2012 рр.)
10. Інвестиційна привабливість галузі
Перелік таблиць:
1. Загальні показники ринку одноразового посуду України в 2008-2009 рр. (тис. кг)
2. Загальні показники ринку одноразового посуду України в 2007-2009 рр. (тис. євро)
3. Вітчизняні виробники одноразового посуду в Україні
4. Основні компанії, які представлені на ринку одноразового посуду в Україні
5. Структура експорту одноразового посуду в Україні в 2007 році
6. Структура експорту одноразового посуду в Україні в 2008 році
7. Структура експорту одноразового посуду в Україні в 2009 році
8. Структура імпорту одноразового посуду в Україні в 2007 році
9. Структура імпорту одноразового посуду в Україні в 2008 році
10. Структура імпорту одноразового посуду в Україні в 2009 році
11. Середні ринкові ціни на основні види одноразового посуду в Україні станом на червень 2010 року
12. Динаміка середніх цін на одноразовий посуд в Україні (грн./кг), в період з 2007 по 2009 роки, %
Перелік графіків і діаграм:
1. Обсяг ринку громадського харчування України в 2004-2009 рр. (млн. євро)
2. Загальні показники ринку одноразового посуду України в 2008-2009 рр. (тис. кг)
3. Загальні показники ринку одноразового посуду України в 2008-2009 рр. (тис. євро)
4. Обсяг ринку одноразового посуду України в 2008-2009 рр. (тис. кг)
5. Обсяг ринку одноразового посуду України в 2008-2009 рр. (тис. євро)
6. Обсяг внутрішнього виробництва і реалізації одноразового посуду України в 2007-2009 рр. (тис. кг)
7. Обсяг внутрішнього виробництва і реалізації одноразового посуду України в 2007-2009 рр. (тис. євро)
8. Динаміка внутрішнього виробництва і реалізації одноразового посуду України в 2007-2009 рр. (тис. кг)
9. Співвідношення реалізації на території України вітчизняного та одноразового посуду, що імпортується, в кількісному вимірі в 2007 році
10. Співвідношення реалізації на території України вітчизняного та одноразового посуду, що імпортується, в кількісному вимірі в 2008 році
11. Співвідношення реалізації на території України вітчизняного та одноразового посуду, що імпортується, в кількісному вимірі в 2009 році
12. Динаміка внутрішнього виробництва і реалізації одноразового посуду України в 2007-2009 рр. (млн. євро)
13. Співвідношення реалізації на території України вітчизняного та одноразового посуду, що імпортується, в грошовому вираженні в 2007 р.
14. Співвідношення реалізації на території України вітчизняного та одноразового посуду, що імпортується, в грошовому вираженні в 2008 р.
15. Співвідношення реалізації на території України вітчизняного та одноразового посуду, що імпортується, в грошовому вираженні в 2009 р.
16. Долі ринку основних операторів ринку в 2009-2010 рр.
17. Динаміка експорту одноразового посуду України в 2007-2009 рр. (тис. кг)
18. Динаміка експорту одноразового посуду України в 2007-2009 рр. (тис. євро)
19. Структурування основних країн-експортерів одноразового посуду в 2007 році, %
20. Структурування основних країн-експортерів одноразового посуду в 2008 році, %
21. Структурування основних країн-експортерів одноразового посуду в 2009 році, %
22. Динаміка імпорту одноразового посуду України в 2007-2009 рр. (тис. кг)
23. Динаміка імпорту одноразового посуду України в 2007-2009 рр. (тис. євро)
24. Структурування основних країн-імпортерів одноразового посуду в 2007 році, %
25. Структурування основних країн-імпортерів одноразового посуду в 2008 році, %
26. Структурування основних країн-імпортерів одноразового посуду в 2009 році, %
27. Співвідношення споживання пластикового та паперового посуду в 2009 році
28. Структура споживання основних видів одноразового посуду в Україні
29. Канали збуту одноразового посуду в Україні, %
30. Прогнозний обсяг виробництва і реалізації одноразового посуду України, в натуральних показниках в 2010-2012 рр. (кг)
31. Прогнозний обсяг імпорту одноразового посуду України, в натуральних показниках в 2010-2012 рр. (кг)
32. Прогнозний обсяг експорту одноразового посуду України, в натуральних показниках в 2010-2012 рр. (кг)
33. Прогнозний обсяг ринку одноразового посуду України, в натуральних показниках в 2010-2012 рр. (кг)
34. Структура початкових витрат під час запуску виробництва одноразового посуду, %