in stock

Аналіз ринку чоловічих шкарпеток України. 2010 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2010 року
Кількість сторінок:  43, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 26
Таблиць: 10
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку чоловічих шкарпеток України. В огляді зазначено: загальна характеристика ринку (аналіз тенденцій розвитку, розрахунок ємності ринку, сегментація і структурування, технології виробництва), аспекти державного регулювання галузі, динаміка обсягу виробництва і реалізації шкарпеток в Україні. Також описані основні оператори ринку, зовнішньоекономічна торгівля, ціноутворення на чоловічі шкарпетки, споживання товару на ринку (переваги споживачів, їх структурування та сегментація), канали збуту. На сьогоднішній день продаж шкарпеток займає далеко не останнє місце на сучасному ринку одягу України. За підсумками 2006 - 2010 рр. відзначено, що ємність ринку чоловічих шкарпеток демонструвала позитивну динаміку зростання. У 2008 році спостерігався максимальний показник місткості ринку - 88253 тис. дол. США. Однак, більша половина споживаної шкарпетково-панчішної продукції припадає на імпортні вироби (76,3% - зарубіжне виробництво). Основними країнами - імпортерами виступають Китай, Білорусь, Туреччина, в меншій мірі Італія і Польща. Найбільш вагомими критеріями при виборі шкарпеток для чоловіків є ціна виробу (27,2%), якість (27,04%), комфорт (20,8%). Виробництво шкарпеткових виробів є складовою в галузі легкої промисловості, тому має сильною виробничою базою і найнеобхіднішим сировиною і матеріалами. Відзначено, що виробництво і реалізація чоловічих шкарпеткових виробів має потужний виробничий потенціал, здатний виробляти різноманітний спектр товарів широкого асортименту і задовольняти всі виникаючі потреби на ринку.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємкості ринку 
1.4 Сегментація і структурування ринку
1.5 Сировинна база, технологія виробництва
2. Державне регулювання галузі
3. Виробництво і динаміка реалізації
3.1 Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках
3.2 Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках
4. Основні оператори ринку 
4.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис
4.2 Структурування операторів (по сегментах, по групах, спеціалізації та регіонально)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку  
5. Зовнішня торгівля 
5.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах)
5.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах)
6. Ціна і ціноутворення на ринку 
6.1 Динаміка цін на продукцію
6.2 Опис чинників, які впливають на формування ціни, структура
6.3 Собівартість продукції, рентабельність
7. Споживання товару на ринку
7.1 Смаки споживачів щодо товару, портрет споживача
7.2 Структурування і сегментація споживання
8. Канали збуту продукції 
9. Висновки. Прогнозні показники
10. Інвестиційна привабливість галузі 

Перелік таблиць:

1. Показники розвитку ринку чоловічих шкарпеток в 2006-2010 рр., тис. дол. США
2. Сировинна база для виробництва чоловічих шкарпеток
3. Виробництво сировини для виготовлення шкарпеткових виробів
4. Представницькі центри Житомирської панчішної фабрики на території України
5. Показники виручки від реалізації основних операторів ринку чоловічих шкарпеткових виробів за період 2008-2009 рр., тис. грн.
6. Середні роздрібні ціни на чоловічі шкарпетки на українському ринку, грн./пару
7. Діапазон оптових цін на чоловічі шкарпетки на українському ринку, грн./пару
8. Сегментування споживачів чоловічих шкарпеток
9. Структура імпорту в розрізі по країнах за період 2009 р., в натуральному і грошовому вираженні
10. Структура експорту в розрізі по країнах за період 2009 р., в натуральному і грошовому вираженні

Перелік графіків і діаграм:

1. Виробництво шкарпеткових виробів за 2005-2010 рр., млн. пар
2. Динаміка експорту-імпорту чоловічих шкарпеткових виробів в період 2005-2010 рр., тис. дол. США
3. Зміна ємності ринку чоловічих шкарпеткових виробів в період 2005-2010 рр., тис. дол. США
4. Структура українського ринку шкарпеткових виробів в 2009 р., %
5. Розподіл виробництва шкарпеток на українському ринку, в грошовому вираженні в 2009 р.
6. Процес виробництва чоловічих шкарпеток
7. Динаміка виробництва чоловічих шкарпеток в 2005-2010 рр., млн. пар
8. Динаміка виробництва чоловічих шкарпеток в 2005-2010 рр., тис. дол. США
9. Структура виробників на українському ринку чоловічих шкарпеток
10. Структура українських виробників на ринку чоловічих шкарпеток в розрізі регіонів, в кількісному вираженні
11. Розподіл часток українських операторів на ринку чоловічих шкарпеток в 2009 р., в грошовому вираженні
12. Структура експорту чоловічих шкарпеток в грошовому вираженні в розрізі по країнах за період 2009 р.
13. Структура експорту чоловічих шкарпеток в натуральному вираженні в розрізі по країнах за період 2009 р., шт
14. Структура імпорту чоловічих шкарпеток в грошовому вираженні в розрізі по країнах за період 2009 р.
15. Структура імпорту чоловічих шкарпеток в натуральному вираженні в розрізі по країнах за період 2009 р., шт
16. Зміна цін на чоловічі шкарпетки на українському ринку в період 2005-2009 рр., %
17. Ціновий діапазон на чоловічі шкарпетки на українському ринку в розрізі за сегментами, грн.
18. Середні ціни основних торгових марок чоловічих шкарпеток на українському ринку за 1 пів. 2010 р., грн.
19. Критерій впливу на здійснення покупки на ринку чоловічих шкарпеток
20. Сезонність попиту на чоловічі шкарпетки за період 2009 р., млн. пар
21. Сегментація споживачів в залежності від рівня доходу в 2009 р.
22. Сегментація споживачів в залежності від сезонної колекції в 2009 р., в кількісному вираженні  
23. Сегментація споживачів в залежності від сировини чоловічих шкарпеток в 2009 р., %
24. Сегментація споживачів в залежності від стилю життя в 2009 р., %
25. Структура збуту чоловічих шкарпеткових виробів на українському ринку
26. Прогнозні показники розвитку українського ринку чоловічих шкарпеток в 2010-2012 рр., тис. дол. США

Зв'язатися з нами