Анотація до аналізу ринку:
Компанією Pro-Consulting проведено дослідження ринку корпоративів м. Києва за період 2005-2009 рр. Аналіз структури корпоративних заходів за масовістю показує, що в період з 2007 по 2010 рік найбільш часто влаштовувалися корпоративи до 200 чоловік. При цьому найбільший обсяг ринку корпоративів в грошовому вираженні був зафіксований в 2008 році і склав 12,5 млн доларів США. У 2009 році внаслідок впливу негативних факторів місткість ринку значно скоротилася (на 4,5 млн доларів США). У 2010 році ринок корпоративів Києва продовжив своє зниження, проте його темпи в порівнянні з 2009 роком значно сократілісь.Основнимі майданчиками для проведення масових корпоративів в Україні вважаються: концертний зал і нічний клуб CrystalHall, ArenaConcertPlaza, BingoEntertainment, Альта Експо, КіевЕкспоПлаза. На ринку event -послуг Києва працює досить велика кількість компаній (ТОВ «Небо івентседженсі», Partysons, Euroevent, Blackberrycommunications, PRofiCommunication & Events, Брайт, Events2Remember, РА Гвоздь). Фактори, які впливають на вартість проведення корпоративів, - це сезонність попиту, наявність додаткових опцій, вартість оренди майданчика і послуг event-агенції. З огляду на позитивних тенденцій на ринку, а також збільшуються доходів компаній є підстави вважати, що в прогнозний період 2011-2012 рр. ринок вийде на докризовий динаміку розвитку.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку корпоративів м. Києва
1.1 Опис ринку, історія розвитку, специфіка ринку (опис видів (специфіки) корпоративних заходів)
1.2 Аналіз основних тенденцій ринку корпоративів (залежність обсягів бюджетів на проведення корпоративних заходів від макроекономічної ситуації)
1.3 Сегментація ринку корпоративів м. Києва (кількість заходів на рік за масовістю: до і понад 200 чоловік)
2. Динаміка реалізації послуг з організації корпоративів
2.1 Обсяг реалізації послуг в кількісних показниках в 2007-2010 рр., в розрізі корпоративів до і понад 200 осіб
2.2 Обсяг реалізації послуг в вартісних показниках в 2007-2010 рр., в розрізі корпоративів до 200 осіб, понад 200 осіб
2.3 Динаміка реалізації послуг в 2007-2010 рр.
3. Основні учасники ринку
3.1 Перелік основних майданчиків, їх опис, рейтинг популярності (за частотою проведення корпоративів)
3.2 Перелік основних професійних організаторів (івентеров), їх опис (сегментація за специфікою і розміром корпоративних івентів)
3.3 Долі ринку основних майданчиків під корпоративи (в розрізі майданчиків до і понад 200 чоловік)
4. Ціна і ціноутворення на ринку
4.1 Динаміка цін на проведення корпоративів, цінова сегментація (до і понад 200 осіб -вартість оренди, бар майданчиковий чи ні, їжа майданчикова чи ні, локація майданчиків, комбінація всіх факторів, які впливають на ціноутворення з боку майданчика, включаючи дату проведення корпоративу (мається на увазі великі свята і звичайні вечірки))
4.2 Опис факторів, які впливають на формування вартості корпоративного заходу
5. Споживання послуг на ринку корпоративів
5.1 Смаки споживачів, портрет замовника корпоративу до і понад 200 осіб
6. Висновки. Прогнози
Перелік таблиць:
1. Ранжування спеціалізованих майданчиків в м. Києві для проведення корпоративних заходів за популярністю використання
2. Майданчики в м. Києві с/без власної кухні (+/-)
3. Основні івентери м. Києва (Топ-10)
4. Перелік ресторанів, які розраховані для проведення корпоративних заходів в м. Києві
5. Вартість проведення корпоративів в спеціалізованих концертних майданчиках
6. Вартість проведення корпоративів (банкетів) в ресторанах
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка РВП м. Києва в 2007-2009 роках (млрд. грн.)
2. Залежність обсягу ринку корпоративів м. Києва від РВП м. Києва в 2006-2009 роках, в грошовому вираженні, %
3. Сегментація ринку корпоративів м. Києва (за масовістю) в 2009 і 2010 роках, %
4. Сегментація ринку корпоративів м. Києва (за масовістю) в 2009 і 2010 роках, в кількісних показниках, шт.
5. Обсяг реалізації послуг в кількісних показниках в 2007-2010 рр.
6. Обсяг реалізації послуг в кількісних показниках в 2007-2010 рр. в розрізі корпоративів до і понад 200 осіб
7. Обсяг реалізації послуг в грошовому вираженні в 2007-2010 рр. (млн. дол. США)
8. Обсяг реалізації послуг в грошовому вираженні в 2007-2010 рр. в розрізі корпоративів до і понад 200 осіб (млн. дол. США)
9. Динаміка ринку реалізації послуг в 2007-2010 рр., в дол. США, %
10. Структура місткості основних майданчиків для проведення корпоративних заходів у м. Києві, які згадуються в огляді
11. Структура витрат на проведення корпоративного заходу в м. Києві у 2010 році
12. Структура замовників у столичних event-агентствах
13. Прогнозні показники розвитку ринку корпоративів м. Києва в 2010-2012 рр. (млн. дол. США)