in stock

Аналіз ринку кормів для домашніх тварин України, 2011 рік.

Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2011 року
Кількість сторінок:  39, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 29
Таблиць: 10
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку кормів для домашніх тварин України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані по динаміці місткості ринку, виробництву, імпорту та експорту в період з 2006 по 2010 рік. Звіт містить глибинний аналіз основних операторів ринку: опис, частки, сегменти, в яких вони працюють. При цьому проведено сегментування ринку в розрізі категорій кормів для котів і собак в 2010 році. Виконана цінова сегментація в розбивці на низький, середній і преміум сегменти; структурування проведено по торговим маркам, присутнім на ринку. Також проаналізовані канали продажів продукції на ринку. Досліджено потенціал регіонів, виділені найбільш перспективні з них. Окрему увагу приділено тенденціям споживання, а також дослідження ринку продукції в упаковках. Показано, що фінансова криза зіграв на руку великим компаніям, оскільки кількість дрібних торговців зменшилася. Підкреслено більшого розвитку сегмента кормів для кішок, при цьому наведені дані щодо кількості домогосподарств України, що містять кішок і собак в період з 2006 по 2010 рік. Проаналізовано сезонність споживання продукції на ринку. Показано високу прибутковість бізнесу кормів для домашніх тварин, при цьому рентабельність ринку знаходилася на рівні 15-30% при щорічному зростанні обсягів продажів. Спрогнозовані показники розвитку ринку в натуральних показниках на 5 років.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
2. Розвиток сегментів корму для собак та корму для котів
3. Сезонність продажів
4. Споживач (дані у динаміці)
4.1 Кількість домогосподарств з котами
4.2 Кількість домогосподарств з собаками
4.3 Кількість домогосподарств, які купують корм для котів
4.4 Кількість домогосподарств, які купують корм для собак
4.5 Споживання на домогосподарство корму для котів
4.6 Споживання на домогосподарство корму для собак
4.7 Тенденції споживання в розрізі цінових сегментів
4.8 Середній рівень споживання
4.8.1 У сухих кормах для котів
4.8.2 У мокрих кормах для котів
5. Обсяг ринку в кг та гривнях, динаміка продажів за останні 5 років
6. Обсяги локального виробництва та обсяги імпорту в розрізі сухого і мокрого корму
7. Прогноз розвитку ринку в найближчі 5 років
8. Доля ринку Топ-20 ТМ
9. Сегментація ринку за видами корму
10. Сегментація ринку за ціновим принципом, сегментація ТМ за ціновим принципом
11. Сегментація ринку по каналах реалізації, потенціал кожного каналу на ринку у цілому
12. Регіональний розподіл ринку, потенціал кожного регіону у динаміці
13. Тенденції перемикання споживачів і рекрутингу
14. Ринок в упаковках, перспективні, не перспективні, тенденції продажів корму на вагу
15. Тенденції в сфері рітейлу і дрібного бізнесу

Перелік таблиць:

1. Кількість домогосподарств з котами в Україні в 2006-2010 рр.
2. Кількість домогосподарств з собаками в Україні в 2006-2010 рр.
3. Кількість домогосподарств, які купують корм для котів в Україні в 2006-2010 рр.
4. Кількість домогосподарств, які купують корм для собак в Україні в 2006-2010 рр.
5. Ємність ринку кормів для домашніх тварин (котів та собак) в Україні в 2006-2010 рр., млн. дол. США
6. Ємність ринку кормів для домашніх тварин (котів та собак) в Україні в 2006-2010 рр., тис. тонн
7. Долі ринку основних торгівельних марок корму для домашніх тварин в Україні в 2010 році, % (Топ-20), в грошовому вираженні
8. Сегментація торгівельних марок корму для котів за ціновою ознакою
9. Сегментація торгівельних марок корму для собак за ціновою ознакою
10. Топ-10 найбільш популярних ТМ кормів для тварин в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Сегментація ринку по кормах для кішок і собак в 2010 році
2. Динаміка кількості домогосподарств з котами в Україні в 2006-2010 рр., тис.
3. Динаміка кількості домогосподарств з собаками в Україні в 2006-2010 рр., тис.
4. Динаміка кількості домогосподарств з котами в Україні в 2006-2010 рр., тис.
5.  Динаміка кількості домогосподарств з собаками в Україні в 2006-2010 рр., тис.
6. Середньорічне споживання корму для котів на домогосподарство (що має кота і купує корм), кг/ДГ
7. Середньорічне споживання корму для собак на домогосподарство (що має собаку і купує корм), кг/ДГ
8. Співвідношення споживання різних цінових сегментів корму для котів і собак в Україні в 2006-2010 рр., в натуральному вираженні
9. Середній рівень споживання в сухих кормах для котів
10. Середній рівень споживання в мокрих кормах для котів
11. Обсяг виробництва кормів для котів і собак в Україні в 2006-2010 рр., тис. тонн
12. Обсяг виробництва кормів для котів і собак в Україні в 2006-2010 рр., млн. дол. США
13. Структура виробництва корму для тварин ТОВ "Кормотех" в 2010 році
14. Співвідношення сухих і мокрих кормів в структурі імпорту кормів для котів і собак в Україну
15. Обсяги імпорту в розрізі сухого і мокрого корму в Україну в 2006-2010 рр., тис. тонн
16. Прогнозні показники розвитку ринку в 2011-2015 рр., в натуральних показниках
17. Долі ринку основних торгівельних марок сухого корму для котів в Україні в 2010 році, в грошовому вираженні
18. Долі ринку основних торгівельних марок консервів для котів в Україні в 2010 році, в грошовому вираженні
19. Долі ринку основних торгівельних марок сухого корму для собак в Україні в 2010 році, в грошовому вираженні
20. Долі ринку основних торгівельних марок консервів для собак в Україні в 2010 році, в грошовому вираженні
21. Сегментація ринку за категоріями кормів для котів і собак у 2010 році, в натуральному вираженні
22. Співвідношення сухих і вологих кормів для котів і корму для собак в 2010 році, в натуральному вираженні
23. Структура цін кормів для домашніх тварин в 2010 році, %
24. Структура продажу кормів у 2008 році по каналах збуту, в натуральному вираженні, %
25. Структура продажу кормів у 2010 році по каналах збуту, в натуральному вираженні, %
26. Регіональна сегментація ринку кормів котів і собак в Україні (по областях), у вартісному вираженні
27. Співвідношення продажів кормів для котів в упаковках різної ємності в 2010 році, в грошовому вираженні
28. Співвідношення продажів кормів для собак в упаковках різної ємності в 2010 році, в грошовому вираженні
29. Співвідношення продажів корму для собак та котів упакованого і вагового на ринку України в 2010 році, в натуральному вираженні

Зв'язатися з нами