in stock

Аналіз ринку концертних заходів України. 2013 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2013 року
Кількість сторінок: 49
Графіків і діаграм: 36
Таблиць: 25
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
Мова звіту: російська
5300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Формування ринку концертних послуг в Києві і Україні з сучасного зразку почалося з 90-х рр. ХХ століття, коли відбувалися зміни в принципах ведення даного виду діяльності. Даний ринок все більше підлягав регулювання ринковими відносинами, так як більшість концертних закладів поступово переходило з державної власності в приватну.
Дане дослідження включає перелік причин розвитку ринку концертних послуг та кількості концертних заходів, розглядає потенціал ринку і прогнозні тренди в концертному бізнесі.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку концертних заходів України й Києва
2. Аналіз пропозиції концертних приміщень в Україні та Києві
2.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку концертних заходів у 2008–2012 рр.
2.2. Аналіз основних концертних заходів, що проводяться в Україні та Києві, ціни для споживачів
2.3. Сегментація та структурування ринку концертних заходів України та Києва
2.4. Характеристика приміщень (розміри, опис, їхні особливості, технічна комплектація, середнє завантаження, аналіз основних характеристик приміщень у порівнянні з іншими країнами)
2.5. Вартість оренди концертних залів станом на 2013 р.
3. Визначення основних гравців на ринку та їхніх конкурентних переваг
3.1. Проекти зі спорудження концертних комплексів в Україні
4. Глибокий аналіз концертних залів України та Києва (розміри, опис, особливості залу, основні проведені заходи й надані послуги, середнє завантаження, технічна комплектація)
5. Аналіз попиту на концертні зали в Україні та Києві
5.1. Основні споживачі на ринку концертних заходів
5.2. Профіль споживача, найбільш затребувані формати концертних залів
5.3. Опис форматів заходів, що найчастіше проводяться в подібних залах
5.4. Вимоги до технічного оснащення й додаткових послуг залів з боку основних груп споживачів
5.5. Оцінка впливу кризи на попит
5.6. Прогнозні показники розвитку попиту у 2013–2015 рр.
6. Висновки та рекомендації. Перспективи розвитку ринку концертних заходів України та Києва
6.1. Список запланованих концертних заходів в Україні та Києві
6.2. Оцінка потенційного попиту на ринку у 2013–2020 рр.
6.3. Прогнозні показники розвитку ринку у 2013–2020 рр., його особливості
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. SWOT-аналіз ринкового напряму
7.2. Ризики і бар’єри виходу на ринок

Перелік таблиць:

1. Основні чинники впливу на розвиток ринку концертних заходів України
2. Кількість концертів, проведених в Україні у 2008–2012 рр., шт.
3. Кількість концертів, проведених у Києві у 2008–2012 рр., шт.
4. Середня відвідуваність концертних заходів України у 2008–2012 рр., людина з розрахунку на 1 концерт
5. Середня відвідуваність концертних заходів Києва у 2008–2012 рр., людина з розрахунку на 1 концерт
6. ТОП-12 концертних залів світу, побудованих у ХХІ ст.
7. Вартість оренди концертних залів станом на 2013 р., тис. грн.
8. Основні концертні майданчики Києва
9. Технічна комплектація концертного залу Crystal Concert Hall
10. Технічна комплектація концертного залу FREEDOM
11. Кількість відвідувачів концертних заходів України у 2008–2012 рр., тис. чол.
12. Кількість відвідувачів концертних заходів Києва у 2008–2012 рр., тис. чол.
13. Цінова сегментація заходів, що найчастіше проводяться в концертних залах за підсумками 2012 р.
14. Сегментація заходів за типами виконавців, концерти яких проводяться найчастіше за підсумками 2012 р.
15. Динаміка кількості відвідувачів концертних заходів України в 2009–2012 рр., %
16. Динаміка кількості відвідувачів концертних заходів Києва у 2009–2012 рр., %
17. Динаміка відвідуваності концертних заходів України у 2009–2012 рр., %
18. Динаміка відвідуваності концертних заходів Києва у 2009–2012 рр., %
19. Цінова сегментація заходів, що найчастіше проводяться в концертних залах (прогноз на 2013 р.)
20. Основні заплановані популярні концертні заходи в Києві
21. Потенційний попит на концертні заходи (потенційна кількість відвідувачів) в Україні у 2013–2020 рр., тис. чол.
22. Потенційний попит на концертні заходи (потенційна кількість відвідувачів) у Києві у 2013–2020 рр., тис. чол.
23. Загальний SWOT-аналіз українського ринку концертних заходів
24. Основні чинники успіху на ринку концертних заходів України
25. Ризики на ринку концертних заходів України

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка внутрішнього валового продукту (ВВП) України у фактичних і порівняльних цінах у 2005–2012 рр., млрд. грн.
2. Динаміка регіонального валового продукту Києва у фактичних і порівняльних цінах у 2005–2011 рр., млрд. грн.
3. Витрати домогосподарств на відпочинок і культурні заходи (в т. ч. концертні) в Україні у 2005–2012 рр., млрд. грн.
4. Щомісячні витрати домогосподарств на відпочинок і культурні заходи (в т. ч. концертні) в Україні у 2005–2012 рр., грн. на 1 домогосподарство
5. Витрати домогосподарств на відпочинок і культурні заходи (в т. ч. концертні) в Києві у 2005–2012 рр., млрд. грн.
6. Щомісячні витрати домогосподарств на відпочинок і культурні заходи (в т. ч. концертні) в Києві у 2005–2012 рр., грн. на 1 домогосподарство
7. Частка витрат домогосподарств на відпочинок і культурні заходи (в т. ч. концертні) в Україні та Києві від загальних сукупних витрат у 2005–2012 рр., %
8. Кількість концертів, проведених в Україні у 2008–2012 рр., шт.
9. Кількість концертів, проведених у Києві у 2008–2012 рр., шт.
10. Кількість гастрольних концертів, проведених українськими концертними організаціями у 2008–2012 рр., шт.
11. Кількість гастрольних концертів, проведених київськими концертними організаціями у 2008–2012 рр., шт.
12. Цінова сегментація ринку концертних заходів Києва у 2012 р. в натуральному та грошовому вираженнях, %
13. Цінова сегментація ринку концертних заходів Києва у 2012 р. за виконавцями в натуральному вираженні, %
14. Цінова сегментація ринку концертних заходів Києва у 2012 р. за виконавцями у грошовому вираженні, %
15. Регіональна структура ринку концертних заходів України за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні, %
16. Структура ринку концертних заходів України й Києва за видами (філармонічні/нефілармонічні) за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні, %
17. Структура ринку концертних заходів України й Києва за видами (гастрольні/негастрольні) за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні, %
18. Структура ринку концертних заходів України й Києва за цільовою аудиторією (для дітей/для дорослих) за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні, %
19. Структура ринку концертних заходів України й Києва за цільовою аудиторією (для сільських жителів/для міських жителів) за підсумками 2012 р. у кількісному вираженні, %
20. Структура кількості проведених найбільш популярних концертних заходів у Києві за розміром (місткістю) концертних залів у 2012 р., %
21. Кількість відвідувачів концертних заходів України у 2008–2012 рр., тис. чол. 
22. Кількість відвідувачів концертних заходів Києва у 2008–2012 рр., тис. чол.
23. Регіональна структура споживання на ринку концертних заходів України за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні, %
24. Структура споживання на ринку концертних заходів України й Києва в за видами (філармонічні/нефілармонічні) за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні, %
25. Структура споживання на ринку концертних заходів України і Києва за видами (гастрольні/негастрольні) за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні, %
26. Структура споживання на ринку концертних заходів України й Києва за цільовою аудиторією (для дітей/для дорослих) за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні, %
27. Структура споживання на ринку концертних заходів України й Києва за цільовою аудиторією (для сільських жителів/для міських жителів) за підсумками 2012 р. в кількісному вираженні, %
28. Структура відвідуваності проведених найбільш популярних концертних заходів у Києві за розміром (місткістю) концертних залів у 2012 р., %
29. Скорочення кількості відвідувачів концертних заходів Києва й України у 2009 р., %
30. Скорочення відвідуваності концертних заходів Києва й України у 2009 р., %
31. Прогнозні показники кількості відвідувачів концертних заходів в Україні у 2013–2020 рр., тис. чол.
32. Прогнозні показники кількості відвідувачів концертних заходів у Києві у 2013–2020 рр., тис. чол.
33. Прогнозні показники кількості концертних заходів в Україні у 2013–2020 рр., шт.
34. Прогнозні показники кількості концертних заходів у Києві у 2013–2020 рр., шт.
35. Очікувана структура кількості проведення запланованих найбільш популярних концертних заходів у Києві за розміром (місткістю) концертних залів у 2013 р., %
36. Очікувана структура відвідуваності запланованих найбільш популярних концертних заходів у Києві за розміром (місткістю) концертних залів у 2013 р., %
 

Зв'язатися з нами